Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
03 Temmuz 2020 Cuma
°C

Karaarslan: Üniversite sınavı kaldırılmalı | HABER YORUMLARI

Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nı (YKS) 'Yıllarca gençlerin hayallerini süsleyen, belirledikleri hedeflerine girmek için yılların emeğini birkaç saat içine sığdırmak bence akıllara durgunluk veren bir sistem' olarak nitelendiren ve YKS'nin kaldırılması gerektiğini savunan Emekli Eğitimci Semiramis Karaarslan; 'Dünyanın birçok ülkesinde olduğu gibi üniversiteye sınavsız başvuru sistemi açılabilir' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59906)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 17:38
Valla öğretmenler en önemli bürokratlar olurlar, herkes öğretmenlere yalakalık yapar, kimi rüşvet verir çocuğuma iyi puan verin diye. Öğretmenlerin burnundan artık kıl bile alamazsın. Ülkemizin gerçekleri bunlardır. Bu nedenle ÖSYM sınavı en mantıklısıdır diyebiliriz. fakat eğitim öğretim anlayışımız gelişmelidir. Mesela Lise sonrası 2 yıllık uygulamalı meslek okulları olabilir. Bu öğrenciler haftanın belirli günlerinde okula belirli günlerinde de şirket-firmalarda ücretli olarak çalıştırılabilir. Okul bitiminde hazır işleri olur.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59872)
30 Haziran 2020 Salı 17:53
Yersiz bir açıklama, Ayriyeten talihsiz bir demeç...olmadı bu kez Semiramis hanimefendi...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59863)
30 Haziran 2020 Salı 12:21
Kafa yorulması gereken, günün şartlarına, ülkemizin şartlarına göre eğitim sistemi gerçekten başa sona yeniden ve çok ciddi bir şekilde yeniden tartışılmalı, ders sayıları, her dersi öğretme vs vs. Neye ihtiyacımız var? Öğrenci kardeşlerimiz ne istiyor? Öğrencilerimize ne öğretmeliyiz ? bu gibi sorular gerçekten yeniden tartışılmalı
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59857)
30 Haziran 2020 Salı 01:36
Üniversiteyi isteyen kazansın istediği yere gitsin hiçbir sorun yok,kişisel tercih meselesi.Vakti ve nakiti olan istediği gibi istediği yerde ister boşa ister doluya harcasın. Üniversite sisteminin hatalar ürettiğini herkese ispatlamak kabul ettirmek vakit kaybıdır, boş uğraştır. Burokrasiyle boğuşmak yerine özel ya da devlet alternatif meslek edindirme kurumları ülkenin her mahallesine, üniversitelere alternatif olarak acilen mutlaka açılmalıdır. Nesil erimekte,enerjileri boş yere emilmekte, en verimli yılları heba olmaktadır.LÜTFEN MEDYA MENSUBU OLARAK BU KONUYU İŞLEYİN MASAYA YATIRINIZ!
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59856)
30 Haziran 2020 Salı 01:27
KALDIRILMASIN,HAYIR. ZATEN ARTIK YARARDAN ÇOK ZARAR GETİRİYOR.KALDIRILSIN DİYE Bİ DÜNYA BÜROKRASİYLE UĞRAŞMAYA GEREK YOK. ÜNİVERSİTELERE ALTERNATİF YENİ OLUŞUMLAR GÜNDEME GELMELİ, 1-2 YIL GİBİ DAHA AZ SÜRELİ VE SADECE UYGULAMALI MESLEK ÖĞRETİLDİĞİ.VE AYRICA ÇOK ÖNEMLİ OLAN KISMI KALİTELİ OLMASI,İŞ BİLMEYEN SADECE O ALANDA DİPLOMASI OLAN DEĞİL DE İŞ SEKTÖR TECRÜBESİ,İŞ DENEYİMİ OLAN ÖĞRETİCİLERİN İSTİHDAM EDİLDİĞİ MESLEK DERSHANELERİ GİBİ BİR KURUM ACİLEN DERHAL İNŞA EDİLMESİNE İZİN VERİLMELİDİR. ÖZEL YADA DEVLET HİÇ FARKETMEZ.ÖZEL OLURSA KALİTE ODAKLI OLUR. ÜNİVERSİTELER ARTIK BİTMİŞTİR!
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59835)
29 Haziran 2020 Pazartesi 12:06
Bireyin 80-90 yıllık hayat kalitesinin durumu sadece üniversite sınavında göstereceği sınava bağlıdır bugün. Bence bugün türkiyenin heryerine eski üniversiteye hazırlık dershaneleri tipinde piyasada ihtiyaç duyulan mesleklerin öğretildiği, üniversitelere alternatif meslek edindirme acil dershaneleri kurulmalıdır.İşsiz nesil yetişmesi sonucu ekonomik nedenlerle aile kurulamıyor, boşanmalar arttı,hanımında çalışmak zorunda olması sonucu evin düzeni bozuldu,çocuk sevgisiz büyüyor.Akraba ilişkileri çok zayıfladı,işsiz nesilin sosyoekonomik açıdan psikoloji bozuk ve potansiyal suç makinası halinnde
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59846)
29 Haziran 2020 Pazartesi 18:14
@Misafir Kullanıcı Yerinde tespitler...buyrun Semiramis hanım....!!!
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59834)
29 Haziran 2020 Pazartesi 12:00
Bugün üniversiteler üstendikleri misyon gereği işsizlik sayılarını düşürmesi gerekirken bilakis rekor oranlara çekmektedir. Ülkedeki meslek alanına göre istihdam ihtiyacını planlamaması sonucu işsiz mezun sayıları nerdeyse milyona ulaşacak hale gelmesine neden olmuş ziraat fakülteleri, su ürünleri, su bilimleri,balıkçılık tek.müh. sosyoloji,coğrafya,edebiyat,gıda müh.,çevre müh,biyoloji,maden,jeoloji vesaire artık çoktan kapatılması gereken veya sayısının büyük oranda azaltılması gereken bölümleri hala faaliyet göstermektedir.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59828)
29 Haziran 2020 Pazartesi 09:23
Eğittiğiniz öğrencileri niye sınava tabi tutuyorsunuz. Tutmayıp hepsini iş güç sahibi yapsaydınız.
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59826)
29 Haziran 2020 Pazartesi 09:02
Ulke olarak hazirmiyiz! Ben emin degilim hemde hic.
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59825)
29 Haziran 2020 Pazartesi 08:27
Depremden sonra başkanı olduğunuz BİNDAG nerelerdeydi?
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59893)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 11:19
@Misafir Kullanıcı Harbiden nerdeydiniz?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
03.07.2020
14:20
15 günde 100 vaka!
15 günde 100 vaka!
Bingöl'de vaka sayısındaki artış, korkutmaya başladı. Son 15 gündeki vaka sayısının 100'ü aştığı öğrenildi.
02.07.2020
17:39
Saman yüklü kamyon kaza yaptı: 2 yaralı
Saman yüklü kamyon kaza yaptı: 2 yaralı
Bingöl'ün Genç ilçesinde saman yüklü kamyon, freninin boşalması sonucu kaza yaptı. Kazada 2 kişi yaralandı.
02.07.2020
17:37
Başçı`nın yeni kitabı çıktı
Başçı'nın yeni kitabı çıktı
Hemşehrimiz Zeynep Başcı'nın 'Olmak Ama Nasıl?' adlı kişisel gelişim kitabı çıktı.
02.07.2020
17:04
Güveçli`de yatırım çalışmaları tamamlandı
Güveçli'de yatırım çalışmaları tamamlandı
Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş., Güveçli'de yatırım çalışmalarının tamamladığını belirterek, diğer bölgelerdeki faaliyetlerin eksiksiz sürdüğünü bildirdi.
02.07.2020
14:44
Dev Proje İhaleye Çıkıyor
Dev Proje İhaleye Çıkıyor