KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
11 Aralık 2023 Pazartesi
6 °C Çok bulutlu

Kent meydanında çalışmalar sürüyor | HABER YORUMLARI

Başkan Arıkan, kent meydanı ve katlı otopark projesinin şehri bal diyarı Bingöl'e çok yakışacağını belirtti.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_105531)
17 Kasım 2023 Cuma 13:21
Caminin üstü neden siyah camiyi beyaza yada sarıya boyayın nedir böyle karanlık madem Park yapıyorsunuz camiyide güzel renge boyayın
Misafir Kullanıcı (@Misafir_105530)
17 Kasım 2023 Cuma 13:19
Şu camiyide artık beyaza boyayın nedir öyle siyah gri insanın içini karartıyor
Misafir Kullanıcı (@Misafir_105527)
17 Kasım 2023 Cuma 13:18
Otopark yerine Anfi tiyatro yada konferans salonları yapılsaydı konserler için hep üniversteye gidiliyor salon yok birşey yok gidiyorsun boş boş otopark yapıyorsunuz
Misafir Kullanıcı (@Misafir_105526)
17 Kasım 2023 Cuma 13:16
Belediye buraya büyük anfi tiyatro yapsaydı ya yada konferans salonları veya konser salonları Bingöl'de hiçbirşey yok zamanınızı yine boşa harcamışsınz
Misafir Kullanıcı (@Misafir_105525)
17 Kasım 2023 Cuma 12:56
Erdal bey gider ayak Bingölün trafikini felç edeceksin erdal bey
Misafir Kullanıcı (@Misafir_105524)
17 Kasım 2023 Cuma 10:56
Şehir trafiğini berbat edecek bir proje zaten trafiğimiz berbat içinden geçecek Erdal bu projele
Misafir Kullanıcı (@Misafir_105521)
16 Kasım 2023 Perşembe 17:18
Erdal şow başladı. Seçime kadar yat seçim gelince başla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_105518)
16 Kasım 2023 Perşembe 14:10
Trafiği tamamen Hindistan trafiğine cevireceğiniz bir proje okadarda vizyonsuzsunuz.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_105517)
16 Kasım 2023 Perşembe 14:04
Sanki kimseden destek almadan tırnaklarınla kazımış bu görevi üstlenmiş gibi izlenim veriyorsun. Gösterinin bitmesine az kaldı.Seni aday yapmıycaklar bilgin olsun .
Misafir Kullanıcı (@Misafir_105516)
16 Kasım 2023 Perşembe 13:47
Bir belediye bukadar VİZYONSUZ OLUR! Birkaç yıl sonra şehir merkezine giremez hale geleceğiz. Şehrin göbeğine otopark yapılırmı? Bu şehrin zaten bir trafik sorunu var. Şehrin göbegine gelip otopart yapıyorsunuz araçlar gir çık yaptıkça o trafik ne olacak senin haberin varmı ERDAL BEYU
11.12.2023
08:33
Genç Muratspor hakemlerle berabere kaldı!
Genç Muratspor hakemlerle berabere kaldı!
Bölgesel Amatör Lig 11. Grup 9.hafta mücadelesinde Yeni Genç Muratspor, Bingöl Şehir Stadyumunda konuk ettiği Sivas Kangalspor ile 1-1 berabere kaldı. Hakem triosunun yaptığı hatalar ise adeta saç baş yoldurttu.
09.12.2023
13:36
Bingöl`de bol kazalı ay! Günlük ortalama 4 tane
Bingöl'de bol kazalı ay! Günlük ortalama 4 tane
Emniyet Genel Müdürlüğü, kaza istatistiklerini açıkladı. Bingöl'de kasım ayı süresince günlük 4 kazaya tekabül eden istatistik şaşırttı!
08.12.2023
20:42
Bingöl temsilcileri galibiyet için mücadele verecek
Bingöl temsilcileri galibiyet için mücadele verecek
Bingöl'ün Bölgesel Amatör Lig'deki temsilcileri 12Bingölspor Malatya deplasmanında, Yeni Genç Muratspor ise Sivas temsilcisi Kangal Termikspor'a karşı kendi evinde puan arayacak!
08.12.2023
19:52
Bingöl`de `Aksa Tufanına Destek` mitingi
Bingöl'de 'Aksa Tufanına Destek' mitingi
Pazar günü gerçekleştirilecek büyük mitinge tüm halkı davet eden Alpaya; 'Ben insanım diyen herkesin bu vahşete ve katliama tepki göstermesi lazım. Bu anlamda Bingöl'de bütün halkları, kesimleri, vatandaşları bu mitinge destek vermeye çağırıyoruz'
08.12.2023
17:45
Bingöl Emniyeti`nden `Çanakkale Ruhu` konferansı
Bingöl Emniyeti'nden 'Çanakkale Ruhu' konferansı
Bingöl İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yürütülen Çocuk ve Gençleri Sosyal Koruma ve Destek Programı (ÇOGEP) kapsamında Bingöl Üniversitesi'nde öğrencilere yönelik bir konferans verildi.
08.12.2023
16:56
İstifa ettiler, siyaseti noktaladılar!
İstifa ettiler, siyaseti noktaladılar!
Bingöl Eski Milletvekili Kazım Ataoğlu ile Hava Meydanları Eski Genel Müdürü Mahmut Tekin, İyi Parti'den istifa ettiler.
08.12.2023
14:53
Erdoğan, seçim iş birliği için konuştu…!
Erdoğan, seçim iş birliği için konuştu…!
AK Parti ve MHP'nin seçime dair yapacağı iş birliğine ilişkin soruları yanıtlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan; 'Öyle zannediyorum ki bu hafta içinde belli bir neticeye varacaklar. Ondan sonra bizim konseyimize getirecekler. Devlet Bahçeli ile bir araya gelip, kararımızı vereceğiz ve yola çıkacağız.'
08.12.2023
13:56
Bingöl`de 3 kilo esrar ele geçirildi
Bingöl'de 3 kilo esrar ele geçirildi
Bingöl'de jandarma ekiplerince düzenlenen operasyonda 3 kilo 94 gram esrar maddesi ele geçirirken 1 kişi ise gözaltına alındı.