KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Temmuz 2024 Perşembe
°C

Korkutata'ya coşkulu karşılama | HABER YORUMLARI

Bingöl'e gelişinde büyük bir coşkuyla karşılanan Zeki Korkutata, parti binasına giderek AK Parti Bingöl Milletvekili Aday Adayı başvurusunu yaptı. Burada konuşan Korkutata; 'İnanç ve kararlılıkla yolumuza devam edecek, hep birlikte yeniden Bingöl'ümüzün ve ülkemizin şahlanışına katkıda bulunarak müreffeh yarınlara yürüyeceğiz' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_100143)
24 Mart 2023 Cuma 16:53
İlkel bir toplumda yaşıyor olsaydık o vakit bu kalabalık bizim için anlamlı olurdu. Sn Zeki bey 3 dakika da olsa bir konuşma yayınlasanız da biz de 'aa evet gerçekten konuşmayı biliyormuş' desek.......
Misafir Kullanıcı (@Misafir_100017)
21 Mart 2023 Salı 16:21
Bunların bu ile hiç bir faydaları dokunmamıştır. Ey halkım yarım asırdır bunların sülalesi bu ilin kaymağını tükenmektedir. Devletin gücünü arkasına alarak kendilerini siyasi olarak güçlü göstermeleri bir gerçeği değiştirmez. Ey halkım kimsenin kölesi olmayın neden hep bunlar bu ilin hakimi hakkını kendilerine görüyorlar tek bir nedeni dinsel kavramları siyasi malzeme haline getirerek pazarlamalarıdır. AKP'nin tahribatı torunlarınızın ahlaki yapıları yozlaştırarak sadece kendilerine bağımlı hal getirmeleri bit felakettir. Bunlar sizin derdiniz
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99720)
17 Mart 2023 Cuma 22:16
Sağlık Bakanlığında Müsteşar olarak hizmet bu zatti Muhterem doneminde yaşanan Doktor sıkıntısı hiç bir dönemde o denli tavan yapmamıştı...Şimdi gelip neye Talib olacak Muhterem efendi
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99716)
17 Mart 2023 Cuma 21:01
Cumhurbaşkanlığı seçiminde oyumuz Recep Tayyip Erdoğan'a...Amma Milletvekilliği seçiminde sana kesinlikle oy vermeyeceğiz...1. sırada sana yer verirlerse o zaman da mecburen MHP'ye oy vereceğiz..
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99715)
17 Mart 2023 Cuma 19:18
Zeki beyi tanıma fırsatım olmuştu geçmiş seçimde gerçekten iyi bir insan ama partisi yanlış ve çevresi zarar veriyor bu adama yazık..!
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99713)
17 Mart 2023 Cuma 18:17
Bu gibi insanlar seçimden seçime Bingöl'e gelir.. Ankarayı mesken bilir. Keşke Bingöl'de yaşama şartı olsaydı vekillik için.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99712)
17 Mart 2023 Cuma 17:36
Siyaset başkalarını mağdur ederek (yol kapatmak) yapılacak bişey olmaktan çok daha başka yerlere evrildi, tebaasını toplayıp yürümek de nedir, cenk meydanına mı gidiyorsunuz. Fikirlerinizle ön plana çıkmayı deneseniz mi artık..
Nazım (@Misafir_99699)
17 Mart 2023 Cuma 14:38
Vallahi Hüsamettin bey de böyle havalı havalı geldi miletvekili oldu ben bingöle bir hayrını görmedim Zeki bey de uzun süre bürokrattı ben yine bir hayrını bingöl e görmedim
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99695)
17 Mart 2023 Cuma 14:21
Cuma namazında bu kalabalıkla hangi camiye gideceğinizi düşünemiyorum. Bar cemaati az olan bir camiye gidin
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99676)
17 Mart 2023 Cuma 09:22