KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
04 Mart 2024 Pazartesi
-1 °C Açık

Termik santrali istemiyoruz! | HABER YORUMLARI

Bingöl'ün Karlıova ilçesine bağlı Halifan Köyü'nde yapılması planlanan ve ertelenen termik santral yeniden ihale edilecek. Karlıova Termik Santralinin yeniden ihale edilecek olması sosyal medya ve kamuoyunda büyük tepkiyle karşılandı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93042)
07 Haziran 2022 Salı 19:25
Öyle bir resim atılmış ki sanki dünyayı bu termik santral kirletiyor izlenimi var. Asıl zehirli olan şey kendince yorum yazan zavallılar. Yorumcuların bir kısmı zaten Nobel bilimsel ödülü almis
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93016)
07 Haziran 2022 Salı 10:12
Ne istiyorsunuz peki? Bir gün elektrikler kesilse kıyameti koparırsınız
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93014)
07 Haziran 2022 Salı 08:59
Termik santral istemiyoruz. Doğaya zarar vermekten başka bir işe yaramıyor.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93013)
07 Haziran 2022 Salı 08:54
yazik olacak. damla damla emdiler sizi ama doymadilar, simdi diri diri gomecekler sizi. zavalli cahil bingol halkim. iki kelam din-allah-peygamber ile koyun gibi guduluyorsunuz. bazilariniz da uc kurusluk kucuk bir bireysel hesap ile butun neslini, sonrakileri, bir kalemde satiyor. bingol'de yasayan butun canlilarin ve sonra geleceklerin uzerinizde vebali var.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93004)
07 Haziran 2022 Salı 00:05
Halifanlilar AKP yi sever.Bi sıkıntı olmaz çözülür
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92998)
06 Haziran 2022 Pazartesi 21:08
Gelsinn yenii dalga kanser hastalarii
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92996)
06 Haziran 2022 Pazartesi 20:44
Termik santrali alıp kendi memleketlerine yapsinlar, Cevdet ve Feyzi memleketinize sahip çıkın....
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92995)
06 Haziran 2022 Pazartesi 20:43
Bi şey olmaz buna ses çıkarmayın gömeriz kafamızı kuma geçer.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92991)
06 Haziran 2022 Pazartesi 18:41
Kovalarin provakatorlugu gerçekten dillere destan. Tarih sayfalarına yazılması lazım. Şehir kenetlensin adreste belli diyor
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92990)
06 Haziran 2022 Pazartesi 18:20
Merak Etmeyin, ihaleyi Alan Şirketi Yolmaya Hazır Bekliyenler Vaar...
03.03.2024
18:05
Deprem gerçeğine dikkat çektiler
Deprem gerçeğine dikkat çektiler
Bingöl'de 1-7 Mart deprem haftası nedeniyle etkinlik düzenleyen Şehit Zafer Kurt Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, öğrenci ve öğretmenlerin yaptıkları temel, kolon ve zemin çalışmalarıyla binalarda yapılan hatalara dikkat çekti.
03.03.2024
18:03
Böğürtlen, kalp krizine karşı ilaç olacak
Böğürtlen, kalp krizine karşı ilaç olacak
Bingöl Üniversitesi'nce yapılan ve Fırat ile Marmara üniversitelerinden araştırmacıların da dahil olduğu 'Böğürtlen Bitkisinin Kalp Krizine Karşı İlaç Olma Potansiyeli' ile ilgili çalışma, TÜBİTAK 1001 Projeleri kapsamında destek almaya hak kazandı.
03.03.2024
18:03
Bingöl`de 57 kilo uyuşturucu ele geçirildi
Bingöl'de 57 kilo uyuşturucu ele geçirildi
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı tarafından Genç ilçesinde yapılan operasyonda 57 kilo 500 gram esrar maddesi ele geçirildi.
03.03.2024
18:02
Hesarek`e 5 haftada 40 bin ziyaretçi
Hesarek'e 5 haftada 40 bin ziyaretçi
Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nin gözde tesisleri arasında yer alan Bingöl'deki Hesarek Kayak Merkezi'ni, 5 haftada yaklaşık 40 bin kişi ziyaret etti.
03.03.2024
18:00
Hasarlar yapay zekayla tespit edilecek
Hasarlar yapay zekayla tespit edilecek
'Güneş Enerji Panellerindeki Hücre Hasar ve Türlerinin Yapay Zekâ ile Tespit Edilmesi' projesi, TÜBİTAK 1001 Projeleri kapsamında destek almaya hak kazandı.
03.03.2024
17:40
Bingöl Umut Kervanı`ndan 239 aileye yardım
Bingöl Umut Kervanı'ndan 239 aileye yardım
Bingöl Umut Kervanı Derneği, 2024 yılı şubat ayında 239 aileye 170 bin 254 TL değerinde ayni ve nakdi yardımında bulundu. Yardım derneği ayrıca Filistin için 742 Bin TL nakdi yardım yatı.
01.03.2024
21:12
ESK, ucuz et kuyruğuyla ilgili ne dedi?
ESK, ucuz et kuyruğuyla ilgili ne dedi?
Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte ucuz et almak için Bingöl Et ve Süt Kurumu'na giden vatandaşlar, satış merkezi önünde uzun kuyruklar oluşturuyorlar. Halk, kuyruk oluşumunu eleştirirken, ESK Müdürlüğü bilinmeyenleri açıkladı ve iddialara yanıt verdi!
01.03.2024
21:11
BAL Derbisinde Saha Boş Kalacak!
BAL Derbisinde Saha Boş Kalacak!
Bölgesel Amatör Lig (BAL) 18. hafta müsabakalarında aynı gurupta yer alan Bingöl takımları 12Bingölspor ile Yeni Genç Muratspor karşılaşacaktı ancak Genç Muratspor çekilme kararı aldı ve bu hafta saha boş kalacak! Ya sonrası? İşte kulüp yönetiminin o açıklaması...!
01.03.2024
21:11
Bingöl`de aranan 9 kişi yakalandı