Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
26 Mayıs 2020 Salı
°C

Tıraştan kazandı, kaz çiftliği kurdu | HABER YORUMLARI

Bingöl merkez Sancak beldesinde berberlik yapan Sezgin Arçumlu, saç sakal tıraşından yaptığı birikimle kaz üretim ve yetiştirme çiftliği kurdu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58741)
24 Mayıs 2020 Pazar 15:00
saç sakal 50 TL ... günde 10 kişi 500 TL yapar 6 kişiş 300 TL ortalama 400 desek 26*400=ayda 10.400 TL yapar ki 2 senede rahatlıkla biriktirir... berber deyip geçmeyin...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58731)
24 Mayıs 2020 Pazar 08:31
Allah yardimcın olsun kardeş....
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58721)
23 Mayıs 2020 Cumartesi 20:54
Bende bu işi düşünüyorum da bu kazaları nasıl satacaz o da var varsa alan bir yer bilmek istiyorum
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58720)
23 Mayıs 2020 Cumartesi 20:33
Alman mast kazı bunlar. 2 civciv aldım 2 ayda 3 kiloya ulaştılar. İyi bakılırsa 12 ayda 12 kiloya kadar ulaşıyor erkekleri fakat pazar noktasında iyi iletisimler kurmak gerekiyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58755)
25 Mayıs 2020 Pazartesi 15:48
@Misafir Kullanıcı Ustam satıosan ıryıbata gecebılıcegım bır numara alabılıtmıyım
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58719)
23 Mayıs 2020 Cumartesi 19:25
RABBİM yardımcısıolsun umarım başarılı olur zamanında sıfır faizle aldıgım koyunlardan zararla çıktıgım aklıma geldi girişimci arkadaşın umarım hesapları dogru çıkar İNŞALLAH dana danayı yedi hesabı olmaz ikisinide tercübe etmiş biri olarak başarılar diliyorum
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58689)
22 Mayıs 2020 Cuma 23:55
düzcede bende sekizyüzseksen civci alarak başladım yedir yedir aradan çıktım enaz ellibin zararım var halen yüzotuz tane var elimde satsan satılmıyor atsan atılmıyor birdahamı tövbe arkadaş otuz anaç koyun birde koç alsa daha karlı olurdu ALLAH yardımcısı olsun
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58683)
22 Mayıs 2020 Cuma 23:02
Bu iş tutmaz kaz kesimi yok kesilse de çok düşük fiyatlara millet birbirine yumurta ve civciv satıyor paranız ve 1 bir buçuk yıllık emeğiniz boşa gidecek demedi demeyin .
Beğendim (5) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58718)
23 Mayıs 2020 Cumartesi 19:23
@Misafir Kullanıcı Sen paranin ustunde yat kirmayin insanlarin umudunu
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58681)
22 Mayıs 2020 Cuma 22:03
Bu kazlarınaydı yavru bunlar büyünce kaçmaz mi abi nasıl onlicen ucmazlarmi
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58675)
22 Mayıs 2020 Cuma 16:55
Bende çok düşündüm bu işi trakyada yapmak istiyorum fakat pazar konusunda sıkıntı var çok çabuk çoğalıyrlar araştırmalarım devam ediyorum hayırlısı
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58726)
24 Mayıs 2020 Pazar 00:51
@Misafir Kullanıcı Karlı iş ama bıde hastalık gırdımı hepsı bırden gıdıyor bıde cok yıyorlar öyle böyle deyıl
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
26.05.2020
21:03
Bingöl Üniversitesi Rektörü Çapak ile canlı yayın
Bingöl Üniversitesi Rektörü Çapak ile canlı yayın
Bingöl Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Çapak, Bingöl Online canlı yayınında...
26.05.2020
19:14
Göçerlerin zorlu yayla yolculuğu sürüyor
Göçerlerin zorlu yayla yolculuğu sürüyor
Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nde kışı geçiren göçerler, hayvanlarını verimli otlaklara götürmek için günler süren zorlu yolculuğun ardından yaylalara ulaşıyor.
26.05.2020
19:13
Kuşların yuva yaptığı kamyonetini kullanmıyor
Kuşların yuva yaptığı kamyonetini kullanmıyor
Bingöl'de bir süt fabrikasının sevkiyat kamyonetine, kuşlar yuva yapıp yavrulayınca, durumu fark eden sahibi aracı çalıştırmama kararı aldı.
26.05.2020
19:12
Dolu, bahçelere zarar verdi
Dolu, bahçelere zarar verdi
Bingöl'ün Genç ilçesinde etkili olan dolu nedeniyle bir köyde bağ ve meyve bahçeleri zarar gördü.
26.05.2020
19:11
Kısıtlamaya uyan Bingöl havadan görüntülendi
Kısıtlamaya uyan Bingöl havadan görüntülendi
Korona virüs tedbirleri kapsamında 81 ilde uygulanan 4 günlük sokağa çıkma kısıtlamasına uyulan Bingöl havadan görüntülendi.
26.05.2020
19:10
Belediye yol çizgilerini yeniledi
Belediye yol çizgilerini yeniledi
Bingöl Belediyesi ekipleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında sokağa çıkma kısıtlamasını fırsat bilerek yollardaki trafik çizgilerini yeniledi.
24.05.2020
13:26
Şehit anneleri, hem evlatlarını hem de 33 şehidin anıtını ziyaret ettiler
Şehit anneleri, hem evlatlarını hem de 33 şehidin anıtını ziyaret ettiler
Bingöl'de bayram nedeniyle evlatlarının kabirlerine götürülen şehit anneleri, 24 Mayıs 1993 yılında hain terör saldırısı sonucu şehit edilen 33 askerin de anıtını ziyaret edip karanfil bıraktı.
24.05.2020
10:00
Bingöl`de 30 gün sonra pozitif vakalar görüldü
Bingöl'de 30 gün sonra pozitif vakalar görüldü
30 gündür yeni Korona virüs (Covid-19) vakası görülmeyen Bingöl'de, 4 günlük kısıtlama öncesi gelen bazı kişilerin test sonucu pozitif çıktı. Pozitif vaka çıkanların temasta bulundukları filyasyon ekipleri tarafından sahada yapılan çalışma ile belirlenerek tedbirler alındığı öğrenildi.
23.05.2020
22:41
Deneyimli Antrenör Arığ, Solhanspor`da
Deneyimli Antrenör Arığ, Solhanspor'da
Bingöl'ün Voleybol temsilcisi Solhanspor Efeler ligi hazırlıklarına başladı. Yeni sezon transfer çalışmalarını başlatan Solhanspor, deneyimli Antrenör Ahmet Reşat Arığ ile anlaşmaya vardığını açıkladı.