Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
27 Mayıs 2020 Çarşamba
°C

Yaşam merkezinin ihalesi tamamlandı | HABER YORUMLARI

Engelli Yaşam Merkezi'nin ihale sürecinin tamamlandığını müjdeleyen Barakazi; Fiziki ve beşeri engelleri ortadan kaldırmak, sizlerin yaşamlarını daha kolay hale getirmek için çalışıyoruz. Yüreğimizle, aklımızla, gücümüzle bizler her zaman sizlerleyiz dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34224)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:58
TEBİKLER BASKAN
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34221)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:33
Kimi getirsek Bir kulp takarlar diye Bir söz vardir
Adam gayet iyiydi ama bingöl ne anlar bingöle berdibek yilmaz coskun gerek
Allah basinizdan eksik etmesin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34182)
05 Aralık 2018 Çarşamba 07:48
yangından malmı kaçırıyorsun başkan ne gerek var aceleye bırak diyerleri yapsın bu ihaleleri
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34174)
05 Aralık 2018 Çarşamba 06:09
Bu partinin mayasinda var. Kullan kullan at.Yazik oldu Yücel beye, Yusuf Cevdet Berdibek ler oldukca Bingöl bir adim ilerleyemez.
Beğendim (14) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34209)
05 Aralık 2018 Çarşamba 12:22
@Misafir Kullanıcı gelecek seçilere bunlara oy vermeyelim
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34172)
05 Aralık 2018 Çarşamba 01:25
Onurlu başkanlık yaptın vekillere rağmen tebrikler
Beğendim (11) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34129)
04 Aralık 2018 Salı 16:00
düne kadar eleştirilen biri bakıyorum aday gösterilmeyince haksızlığa uğramiş gibi göklere çıkartılıyor başarıları göster evlerini yıkıp 2 yıldır sözde kentsel dönüşüm kapsamında yeni evler yapacak hala bir temel kazilmamiş su sorunu çukurlu yollar çöken kaldırımlar vs
Beğendim (11) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34124)
04 Aralık 2018 Salı 14:16
Yanlış karara rağmen hala çalışıyorsun ya Yücel Başkan Allah senden razı olsun. Bu memleket seni çok arayacak.
Beğendim (19) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34197)
05 Aralık 2018 Çarşamba 09:15
@Misafir Kullanıcı hayrına çalışmıyor maaşlı adam tabii ki çalışacak küstüm oynamıyorum diyorsa istifa eder...
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34122)
04 Aralık 2018 Salı 13:42
bu yorumlar belliki belirli bir kişi yaziyordur neresi başarılı Yücel barakazinin su kesintisi her yıl odur devam ediyor
Beğendim (19) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34116)
04 Aralık 2018 Salı 12:09
Neden Yücel bey: Siyasi otoritelere karşı eğilip bükülmediği için , usulsüzlüklere karşı net tavır sergilediği için, kendi çizgisinde hep sağlam ve dik yürüdüğü için. Sen hep var ol büyük başkan bingöl senin başkanlığında güzel helal sana...
Beğendim (18) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34110)
04 Aralık 2018 Salı 11:25
bağımsız aday olursa inşallah yücel tekrardan başkan olacak kendisine bir tavsiyem olarak bağımsız adaylıktan girsin kesin çıkar yılın en iyi belediye başkanı ödülünü almış biri
Beğendim (19) Beğenmedim (8)Cevapla
26.05.2020
21:03
Bingöl Üniversitesi Rektörü Çapak ile canlı yayın
Bingöl Üniversitesi Rektörü Çapak ile canlı yayın
Bingöl Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Çapak, Bingöl Online canlı yayınında...
26.05.2020
19:14
Göçerlerin zorlu yayla yolculuğu sürüyor
Göçerlerin zorlu yayla yolculuğu sürüyor
Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nde kışı geçiren göçerler, hayvanlarını verimli otlaklara götürmek için günler süren zorlu yolculuğun ardından yaylalara ulaşıyor.
26.05.2020
19:13
Kuşların yuva yaptığı kamyonetini kullanmıyor
Kuşların yuva yaptığı kamyonetini kullanmıyor
Bingöl'de bir süt fabrikasının sevkiyat kamyonetine, kuşlar yuva yapıp yavrulayınca, durumu fark eden sahibi aracı çalıştırmama kararı aldı.
26.05.2020
19:12
Dolu, bahçelere zarar verdi
Dolu, bahçelere zarar verdi
Bingöl'ün Genç ilçesinde etkili olan dolu nedeniyle bir köyde bağ ve meyve bahçeleri zarar gördü.
26.05.2020
19:11
Kısıtlamaya uyan Bingöl havadan görüntülendi
Kısıtlamaya uyan Bingöl havadan görüntülendi
Korona virüs tedbirleri kapsamında 81 ilde uygulanan 4 günlük sokağa çıkma kısıtlamasına uyulan Bingöl havadan görüntülendi.
26.05.2020
19:10
Belediye yol çizgilerini yeniledi
Belediye yol çizgilerini yeniledi
Bingöl Belediyesi ekipleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında sokağa çıkma kısıtlamasını fırsat bilerek yollardaki trafik çizgilerini yeniledi.
24.05.2020
13:26
Şehit anneleri, hem evlatlarını hem de 33 şehidin anıtını ziyaret ettiler
Şehit anneleri, hem evlatlarını hem de 33 şehidin anıtını ziyaret ettiler
Bingöl'de bayram nedeniyle evlatlarının kabirlerine götürülen şehit anneleri, 24 Mayıs 1993 yılında hain terör saldırısı sonucu şehit edilen 33 askerin de anıtını ziyaret edip karanfil bıraktı.
24.05.2020
10:00
Bingöl`de 30 gün sonra pozitif vakalar görüldü
Bingöl'de 30 gün sonra pozitif vakalar görüldü
30 gündür yeni Korona virüs (Covid-19) vakası görülmeyen Bingöl'de, 4 günlük kısıtlama öncesi gelen bazı kişilerin test sonucu pozitif çıktı. Pozitif vaka çıkanların temasta bulundukları filyasyon ekipleri tarafından sahada yapılan çalışma ile belirlenerek tedbirler alındığı öğrenildi.
23.05.2020
22:41
Deneyimli Antrenör Arığ, Solhanspor`da
Deneyimli Antrenör Arığ, Solhanspor'da
Bingöl'ün Voleybol temsilcisi Solhanspor Efeler ligi hazırlıklarına başladı. Yeni sezon transfer çalışmalarını başlatan Solhanspor, deneyimli Antrenör Ahmet Reşat Arığ ile anlaşmaya vardığını açıkladı.