Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Kasım 2019 Cuma
°C

Yaşam merkezinin ihalesi tamamlandı | HABER YORUMLARI

Engelli Yaşam Merkezi'nin ihale sürecinin tamamlandığını müjdeleyen Barakazi; Fiziki ve beşeri engelleri ortadan kaldırmak, sizlerin yaşamlarını daha kolay hale getirmek için çalışıyoruz. Yüreğimizle, aklımızla, gücümüzle bizler her zaman sizlerleyiz dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34224)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:58
TEBİKLER BASKAN
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34221)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:33
Kimi getirsek Bir kulp takarlar diye Bir söz vardir
Adam gayet iyiydi ama bingöl ne anlar bingöle berdibek yilmaz coskun gerek
Allah basinizdan eksik etmesin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34182)
05 Aralık 2018 Çarşamba 07:48
yangından malmı kaçırıyorsun başkan ne gerek var aceleye bırak diyerleri yapsın bu ihaleleri
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34174)
05 Aralık 2018 Çarşamba 06:09
Bu partinin mayasinda var. Kullan kullan at.Yazik oldu Yücel beye, Yusuf Cevdet Berdibek ler oldukca Bingöl bir adim ilerleyemez.
Beğendim (14) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34209)
05 Aralık 2018 Çarşamba 12:22
@Misafir Kullanıcı gelecek seçilere bunlara oy vermeyelim
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34172)
05 Aralık 2018 Çarşamba 01:25
Onurlu başkanlık yaptın vekillere rağmen tebrikler
Beğendim (11) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34129)
04 Aralık 2018 Salı 16:00
düne kadar eleştirilen biri bakıyorum aday gösterilmeyince haksızlığa uğramiş gibi göklere çıkartılıyor başarıları göster evlerini yıkıp 2 yıldır sözde kentsel dönüşüm kapsamında yeni evler yapacak hala bir temel kazilmamiş su sorunu çukurlu yollar çöken kaldırımlar vs
Beğendim (11) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34124)
04 Aralık 2018 Salı 14:16
Yanlış karara rağmen hala çalışıyorsun ya Yücel Başkan Allah senden razı olsun. Bu memleket seni çok arayacak.
Beğendim (19) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34197)
05 Aralık 2018 Çarşamba 09:15
@Misafir Kullanıcı hayrına çalışmıyor maaşlı adam tabii ki çalışacak küstüm oynamıyorum diyorsa istifa eder...
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34122)
04 Aralık 2018 Salı 13:42
bu yorumlar belliki belirli bir kişi yaziyordur neresi başarılı Yücel barakazinin su kesintisi her yıl odur devam ediyor
Beğendim (19) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34116)
04 Aralık 2018 Salı 12:09
Neden Yücel bey: Siyasi otoritelere karşı eğilip bükülmediği için , usulsüzlüklere karşı net tavır sergilediği için, kendi çizgisinde hep sağlam ve dik yürüdüğü için. Sen hep var ol büyük başkan bingöl senin başkanlığında güzel helal sana...
Beğendim (18) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34110)
04 Aralık 2018 Salı 11:25
bağımsız aday olursa inşallah yücel tekrardan başkan olacak kendisine bir tavsiyem olarak bağımsız adaylıktan girsin kesin çıkar yılın en iyi belediye başkanı ödülünü almış biri
Beğendim (19) Beğenmedim (8)Cevapla
21.11.2019
17:07
Ahır değil durak!
Ahır değil durak!
Bingöl'deki bir otobüs durağının içleri halinin görüntülerini sosyal medyada paylaşan vatandaş sitem etti: 'Bingöl Belediyesi tarafından kurulan kapalı durağın hali içler acısıdır. Bu belediye ne iş yapıyor? Çöplük gibidir. Yazık değil mi bu milletin parasına?'
21.11.2019
17:06
Vali Ekinci, vatandaşları dinledi
Vali Ekinci, vatandaşları dinledi
Vali Kadir Ekinci, vatandaşları makamında kabul ederek sorun ve taleplerini dinledi.
21.11.2019
17:05
Çiçekdere`de hatlar yenilendi
Çiçekdere'de hatlar yenilendi
Bingöl'de merkeze bağlı Çiçekdere Köyü'nde yatırım çalışmasını tamamlayan Fırat EDAŞ, çalışma dâhilinde köyde ekonomik ömrünü doldurmuş hatların tamamını yeniledi.
21.11.2019
17:04
Et ve Süt Kurumu sakatat satacak
Et ve Süt Kurumu sakatat satacak
Et ve Süt Kurumu (ESK), büyükbaş hayvan derisi, büyükbaş hayvan sakatatı ve yan ürünleri ile küçükbaş hayvan derisi, bağırsak ve sakatatı satacağını duyurdu.
21.11.2019
17:03
Örnek uygulamaya ilgi büyük
Örnek uygulamaya ilgi büyük
Genç Kaymakamlığı Öğretmen Evi Müdürlüğü tarafından 'Gençlik Okuyor' projesi kapsamında kurumun imkanları kullanılarak Kitap Kafe açıldı. İkramların ücretsiz olduğu kafede gençlere okuma bilinci aşılanması hedefleniyor.
21.11.2019
17:02
Öğrencilere en güzel hediye
Öğrencilere en güzel hediye