Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Kasım 2019 Cuma
°C

Yaşam merkezinin ihalesi tamamlandı | HABER YORUMLARI

Engelli Yaşam Merkezi'nin ihale sürecinin tamamlandığını müjdeleyen Barakazi; Fiziki ve beşeri engelleri ortadan kaldırmak, sizlerin yaşamlarını daha kolay hale getirmek için çalışıyoruz. Yüreğimizle, aklımızla, gücümüzle bizler her zaman sizlerleyiz dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34108)
04 Aralık 2018 Salı 11:09
Bingöl Evimiz Yücel Babamız!
Beğendim (17) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34098)
04 Aralık 2018 Salı 09:30
Bingöl ü memnun ettiniz aslında ama 3-5 KİŞİYİ memnun edemediniz sayın başkan. Teşekkürler Yücel BARAKGAZİ
Beğendim (25) Beğenmedim (24)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34102)
04 Aralık 2018 Salı 10:48
@Misafir Kullanıcı DÜRÜST ve DİK DURUŞUNLA,BİNGÖL TARİHİNE GEÇTİNİZ SN.YÜCEL BARAKGAZİ..
Beğendim (16) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34096)
04 Aralık 2018 Salı 08:20
BU MEMLEKET SENİ ÇOK ARAYACAK BAŞKAN
Beğendim (23) Beğenmedim (25)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34092)
04 Aralık 2018 Salı 07:50
başkanım helal olsun size sizin gibi bir başkan bidaha bu bingöle gelmiyecek bunuda çok iyi biliyorum başarılar dilerim.
Beğendim (21) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34091)
04 Aralık 2018 Salı 07:46
başkanımız iyiydi yaa
Beğendim (21) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34088)
04 Aralık 2018 Salı 07:08
Bingöl belediyesi sizinle kalkındı toparlandı ama şimdi ne yazıkki mahfedip talan edeceklerrr....
Beğendim (22) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34080)
03 Aralık 2018 Pazartesi 23:38
Sizi unutmayacağız Başkanım. Kuyunuzu kazanlar öyle bir kuyuya düşecek ki...
Beğendim (36) Beğenmedim (46)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34078)
03 Aralık 2018 Pazartesi 23:05
İnş reis bingöl için verilen kararın yanlış olduğunu görürde tekrardan Yücel barakazi devam kararını verir
Beğendim (33) Beğenmedim (45)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34097)
04 Aralık 2018 Salı 08:21
@Misafir Kullanıcı ERDAL ARIKAN
Beğendim (20) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34075)
03 Aralık 2018 Pazartesi 22:41
Bingöl sizi cok ariyacak inanin
Beğendim (33) Beğenmedim (46)Cevapla
21.11.2019
17:07
Ahır değil durak!
Ahır değil durak!
Bingöl'deki bir otobüs durağının içleri halinin görüntülerini sosyal medyada paylaşan vatandaş sitem etti: 'Bingöl Belediyesi tarafından kurulan kapalı durağın hali içler acısıdır. Bu belediye ne iş yapıyor? Çöplük gibidir. Yazık değil mi bu milletin parasına?'
21.11.2019
17:06
Vali Ekinci, vatandaşları dinledi
Vali Ekinci, vatandaşları dinledi
Vali Kadir Ekinci, vatandaşları makamında kabul ederek sorun ve taleplerini dinledi.
21.11.2019
17:05
Çiçekdere`de hatlar yenilendi
Çiçekdere'de hatlar yenilendi
Bingöl'de merkeze bağlı Çiçekdere Köyü'nde yatırım çalışmasını tamamlayan Fırat EDAŞ, çalışma dâhilinde köyde ekonomik ömrünü doldurmuş hatların tamamını yeniledi.
21.11.2019
17:04
Et ve Süt Kurumu sakatat satacak
Et ve Süt Kurumu sakatat satacak
Et ve Süt Kurumu (ESK), büyükbaş hayvan derisi, büyükbaş hayvan sakatatı ve yan ürünleri ile küçükbaş hayvan derisi, bağırsak ve sakatatı satacağını duyurdu.
21.11.2019
17:03
Örnek uygulamaya ilgi büyük
Örnek uygulamaya ilgi büyük
Genç Kaymakamlığı Öğretmen Evi Müdürlüğü tarafından 'Gençlik Okuyor' projesi kapsamında kurumun imkanları kullanılarak Kitap Kafe açıldı. İkramların ücretsiz olduğu kafede gençlere okuma bilinci aşılanması hedefleniyor.
21.11.2019
17:02
Öğrencilere en güzel hediye
Öğrencilere en güzel hediye