Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Haziran 2019 Pazartesi
26.4 °C Çok Bulutlu

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41186)
10 Mart 2019 Pazar 22:07
Bu projelerin hiç birisi kalıcı istihdama yönelik projrler değildir sene 1974 yeni mahalle ve Kıbrıs mahallesi yıl 2018 gurbetten
gitim Bingöl'e arada bunca geçmiş yıllara rağmen değişen sadece koca bir yığınak işsizler ordusu kahveler dolu hazır ekmek halk oyalanmaktadir. Arkadaşlar bir atağa kaldıran sanayi ve iş göçü ve üretimdir. Sizlere bu olanaklari sağlamayan iktidarlara bir ders vermeniz daha yararlı olacağı kanısındayım.Aksi halde hiç bir siyasal erk sizin taleplerinizi ciddiye almayacaktır.saygilar
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41185)
10 Mart 2019 Pazar 22:05
ulan arkadas ne zamandir kamu kurumu binasi proje oluyor.Belesiye binasi binamiz yok demekten utanmayanlar bunu proje diye yutturmaya calisiyorlar
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41184)
10 Mart 2019 Pazar 22:02
bu sefer kesin kurtulduk.projeler cok guzel.ic dislar dis gucler kesin almamiz falan lazim..uydurun iste..kazanmamiz lazim
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41183)
10 Mart 2019 Pazar 21:58
Yücel başkan da aynı projelerle gelmişti hiç birtanesini yaptırmadınız şimdi sizde Ziya hocanın projelerini yayınlıyorsunuz vallahi siz dürüst değilsiniz
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41181)
10 Mart 2019 Pazar 21:36
Ancak yazarsınız icraat yok
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41180)
10 Mart 2019 Pazar 21:29
BERDIBEK konuşuyor ya bu şehirde helal valla
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41178)
10 Mart 2019 Pazar 21:22
Projelerin nerdeyse tamamı Yücel Barakazinin seçim vaatleriydi. 5 yılda nerdeyse hiç birinin temelini dahi atamadan gitti.Şimdi çıkmışlar 5 yıl önceki vaatlerle oy istiyorlar.Insan bu kadar aptal yerine konulabilir ancak. Pes doğrusu.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41177)
10 Mart 2019 Pazar 21:12
Ben proje bakmam , asla partime bakarım HDP ye oyum bana yakın tek parti bu çünkü malasef inandirica da değil ikinizin de MHP akp nin projeleri ,boş laf oy yok size
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41176)
10 Mart 2019 Pazar 21:10
Erdal bey , Cevdet bey yüzünden sırf inan kaybedeceksin sana tek üzülüyorum kötü bir dönemde aday oldun inan Tepki oyları ile akp almaz projelerde hep aynı her seçim ya biraz değişiklik yapsaydiniz bari hocam hyrls
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41175)
10 Mart 2019 Pazar 21:09
Evet cabakcur vadisi her secim donemi gundemde !!!belediye baraj!!Tarım belediye kardesim senin gorevin park trafik çevre sehirin temizliyi kentsel donusum evsel atıkların yerinde geridonusum carpık kentlemeyi onlemek baraj dsi nin gorevi tarım il müdürlüğünün görevi samimiyetimle soyluyorum simdiden hepimize geçmiş olsun yandigimizin resmidir
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
16.06.2019
22:05
İcazet merasimi yapıldı
İcazet merasimi yapıldı
Bingöl Müftülüğü'ne bağlı Şeyh Ahmet ve Kılçadır Kuran kurslarından mezun olan 28 öğrenciye icazet verildi.
16.06.2019
22:04
Baraj altı kaldık
Baraj altı kaldık
Türkiye genelinde olduğu gibi Bingöl'de de Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) heyecanı yaşandı. Sınava girenler sorulara zaman yetmediğini aktaran öğrenciler, baraj altı kaldıklarını söyledi.
16.06.2019
22:03
İçme suyu hattı tamir edildi
İçme suyu hattı tamir edildi
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde kırılan içme suyu hattı, belediye ekiplerince tamir edildi.
16.06.2019
22:02
Zincirleme kaza
Zincirleme kaza
Bingöl'de 1 araç, zincirlemeye kazaya neden oldu.
16.06.2019
22:01
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Bingöl'de İtfaiye ekipleri havalandırma boşluğuna sıkışan kargaları kurtardı.
16.06.2019
22:00
Metruk bina yıkıldı
Metruk bina yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline gelen metruk bina yıkıldı.
16.06.2019
21:59
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Elazığ'da meydana gelen trafik kazasında AK Parti Genç Belediye Meclis Üyesi Eyüp Dopdoğru, ağır yaralanırken eşi Feride Dopdoğru ise yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
16.06.2019
11:57
Binali Yıldırım`a destek amaçlı büyük organizasyon
Binali Yıldırım'a destek amaçlı büyük organizasyon