Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Eylül 2019 Çarşamba
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41186)
10 Mart 2019 Pazar 22:07
Bu projelerin hiç birisi kalıcı istihdama yönelik projrler değildir sene 1974 yeni mahalle ve Kıbrıs mahallesi yıl 2018 gurbetten
gitim Bingöl'e arada bunca geçmiş yıllara rağmen değişen sadece koca bir yığınak işsizler ordusu kahveler dolu hazır ekmek halk oyalanmaktadir. Arkadaşlar bir atağa kaldıran sanayi ve iş göçü ve üretimdir. Sizlere bu olanaklari sağlamayan iktidarlara bir ders vermeniz daha yararlı olacağı kanısındayım.Aksi halde hiç bir siyasal erk sizin taleplerinizi ciddiye almayacaktır.saygilar
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41185)
10 Mart 2019 Pazar 22:05
ulan arkadas ne zamandir kamu kurumu binasi proje oluyor.Belesiye binasi binamiz yok demekten utanmayanlar bunu proje diye yutturmaya calisiyorlar
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41184)
10 Mart 2019 Pazar 22:02
bu sefer kesin kurtulduk.projeler cok guzel.ic dislar dis gucler kesin almamiz falan lazim..uydurun iste..kazanmamiz lazim
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41183)
10 Mart 2019 Pazar 21:58
Yücel başkan da aynı projelerle gelmişti hiç birtanesini yaptırmadınız şimdi sizde Ziya hocanın projelerini yayınlıyorsunuz vallahi siz dürüst değilsiniz
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41181)
10 Mart 2019 Pazar 21:36
Ancak yazarsınız icraat yok
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41180)
10 Mart 2019 Pazar 21:29
BERDIBEK konuşuyor ya bu şehirde helal valla
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41178)
10 Mart 2019 Pazar 21:22
Projelerin nerdeyse tamamı Yücel Barakazinin seçim vaatleriydi. 5 yılda nerdeyse hiç birinin temelini dahi atamadan gitti.Şimdi çıkmışlar 5 yıl önceki vaatlerle oy istiyorlar.Insan bu kadar aptal yerine konulabilir ancak. Pes doğrusu.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41177)
10 Mart 2019 Pazar 21:12
Ben proje bakmam , asla partime bakarım HDP ye oyum bana yakın tek parti bu çünkü malasef inandirica da değil ikinizin de MHP akp nin projeleri ,boş laf oy yok size
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41176)
10 Mart 2019 Pazar 21:10
Erdal bey , Cevdet bey yüzünden sırf inan kaybedeceksin sana tek üzülüyorum kötü bir dönemde aday oldun inan Tepki oyları ile akp almaz projelerde hep aynı her seçim ya biraz değişiklik yapsaydiniz bari hocam hyrls
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41175)
10 Mart 2019 Pazar 21:09
Evet cabakcur vadisi her secim donemi gundemde !!!belediye baraj!!Tarım belediye kardesim senin gorevin park trafik çevre sehirin temizliyi kentsel donusum evsel atıkların yerinde geridonusum carpık kentlemeyi onlemek baraj dsi nin gorevi tarım il müdürlüğünün görevi samimiyetimle soyluyorum simdiden hepimize geçmiş olsun yandigimizin resmidir
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
17.09.2019
19:17
Kurala uymayana yaptırım uygulanacak!
Kurala uymayana yaptırım uygulanacak!
Bingöl'de İlçe ve köylerden yolcu taşımacılığı yapan minibüslerin çarşı merkezindeki durakları Başkan Arıkan'ın talimatıyla kaldırıldı. Minibüslerin çarşı merkezinde durak oluşumları ve araç parklarına izin verilmeyecek, kurallara uymayanlara idari yaptırımlar uygulanacak.
17.09.2019
19:16
Ekinci: Ahilik, ticaretin ahlakla buluşmasıdır
Ekinci: Ahilik, ticaretin ahlakla buluşmasıdır
Bingöl Valisi Kadir Ekinci, 'Ahilik: bilginin hikmetle, ticaretin ahlakla buluşmasıdır. Ahilikte hamd vardır, şükür vardır, kanaat vardır: dedi.
17.09.2019
19:15
Metruk binalar yıkıldı
Metruk binalar yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline geldiği öğrenilen metruk binalar, vatandaşların ihbarı üzerine yıkıldı.
17.09.2019
19:14
Umut olmaya devam ediyorlar
Umut olmaya devam ediyorlar
Fakir ve muhtaçlar ile zenginler arasında köprü vazifesi gören Bingöl Umut Kervanı Derneği, kentteki yardıma muhtaç insanlara kardeşlik elini uzatmaya devam ediyor. Yardım derneği, kırtasiye, gıda ve nakdi olmak üzere 298 aileye 31 bin 861 TL yardımda bulundu.
17.09.2019
19:13
Kültüre 32 yeni aydınlatma
Kültüre 32 yeni aydınlatma
Bingöl Fedaş İl Müdürlüğü tarafından Kültür ve İnalı mahallerine 32 yeni aydınlatma direği dikildi.
17.09.2019
19:12
İl dışında bin 248 sevk yapıldı
İl dışında bin 248 sevk yapıldı
Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü Ağustos ayı içinde 12 bin 900 kişinin MHRS sistemiyle muayene olduğunu bildirirken, il dışına taşınan hasta sayısının bin 248 olduğunu açıkladı.
17.09.2019
19:11
Gece avcılığı denetlensin!
Gece avcılığı denetlensin!
HDP Solhan ilçe yöneticilerinden Behçet Akçabey, yaban hayvanların nesli tükenmeden gece avlananların denetilmesini istedi.
17.09.2019
19:10
Veliler, sürekli değişimden şikayetçi
Veliler, sürekli değişimden şikayetçi
Ankara Büyükşehir Belediyesi İlköğretim Okulu 4/G sınıfında üç yılda beşinci öğretmenin değişmesi öğrenci velilerinin tepkisiyle karşılandı.
16.09.2019
20:05
Sözen, görevinden istifa etti
Sözen, görevinden istifa etti
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, genel başkanlık görevinden istifa ettiğini açıkladı.