Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Ekim 2019 Cumartesi
°C

Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz? | HABER YORUMLARI

Bingöl Valisi Ali Mantı neden kararnameye dahil edildi?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36002)
03 Ocak 2019 Perşembe 09:18
sebebi vali yedirmemeye başladı aralar bozulur menfiyattır başka ne olabilir
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35828)
28 Aralık 2018 Cuma 23:04
Ali mantı değerli bir şahsiyetti gidişi Bingöl İçin büyük kayıp
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35822)
28 Aralık 2018 Cuma 18:17
giden valimiz değerliydi gelen valimiz de değerli halk olarak bingölün idareci ve yöneticileriyle güzel bir bingöl için el ele verelim
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36052)
03 Ocak 2019 Perşembe 21:47
@Misafir Kullanıcı DOĞRU SÖZE CAN KURBAN. BU KADAR. BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ İYİLİĞİ İÇİN ÖNCE ÇEVDET YILMAZIN GİTMESİ LAZIM. .
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35817)
28 Aralık 2018 Cuma 12:27
Bingöle en büyük darbeyi cevdet yılmaz vurmuştur bütün çevre şehirler gelişirken biz onun sayesinde 10 yıl geriden takip ediyoruz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35813)
28 Aralık 2018 Cuma 11:01
Vali mantının şahsına bişey diyecek kadar tanımadım ama haftada 5 kez kaplıcada uzun saatler geçirmesi çok konuşuluyordu. bir valinin o kadar boş zamanı olabilir mi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35696)
25 Aralık 2018 Salı 19:23
İşe gitmeden maaş almak için bankamatike korsanlardan hesap sorumali
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35286)
19 Aralık 2018 Çarşamba 09:50
yolllara temiz bir asvalt çeksin kent parkın oradaki yola çekilen asvalta bi bakın allah aşkına kaç defa diyelim atın bu kilid taşını berbat bişey
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35155)
16 Aralık 2018 Pazar 14:07
Maaş alıp işe gitmeyen devlet memuru ve işçileri var. vali bey sağlam biri ise bunlara neşter çeker. inşallah başarır.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35154)
16 Aralık 2018 Pazar 14:06
Siyasiler ve il bakanlığına fazla yüz vermezse başarılı olur. bakalım ne kadar dik durabilecek. özellikle isteyen istediği adamını müdür olarak kurumlara atayabiliyor. ne liyakat ne de başarılı olmak önemsenmiyor. vali bey bu konularda müdahil olabilir mi, zor...
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35048)
13 Aralık 2018 Perşembe 22:38
Partili Vali oldukça Bingölde hizmet olmaz hic birsey olmaz ..Vali dedigin teftiş yapar sorun oldugunda kükrer mudurlere-belediye baskanina ama nerdeeeee
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
17.10.2019
13:09
Silah ambargosu Türkiye`yi ne kadar etkileyecek
Silah ambargosu Türkiye'yi ne kadar etkileyecek
Barış Pınarı Harekâtı sebebiyle silah ambargosu uygulamak için 'terör korosu' ülkeler peş peşe sıraya girdi. 'Bütün bu adımlar ne manaya geliyor' sorusunun peşine düştük. Savunma sanayii kaynaklarına göre müeyyideler sembolik ve harekâtı etkilemeyecek.
14.10.2019
11:26
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi'nde gazete, televizyon ve haber ajanslarının genel yayın yönetmenleriyle bir araya geldiği toplantıda, Barış Pınarı Harekatı'na ilişkin açıklamalarda bulundu. Başkan Erdoğan, Arap Birliği'nin skandal bildirisine çok sert tepki gösterdi.
29.09.2019
18:43
Örnek davranış
Örnek davranış
Genç ilçesi çamlık mevkiinde kimi duyarsız kişilerce gelişi güzel bırakılan çöpler, duyarlı vatandaşlar tarafından toplandı.
23.09.2019
08:42
Devrim niteliğinde yenilik! Bakanlık tarih verdi
Devrim niteliğinde yenilik! Bakanlık tarih verdi
Belediyelerde devrim niteliğinde uygulama hayata geçirildi. Tüm belediyelerde tek veri tabanından, ortak altyapıda tüm iş ve işlemlerin elektronik ortamda yapılabildiği E - belediye Bilgi Sistemi başlatıldı. Belediyeler tarafından tamamen ücretsiz kullanılacak olan sistemle, yıllık 3 milyar lira tasarruf sağlanacak.
20.09.2019
08:02
Yazıcıoğlu davası tanığı: `Bu ifadeler ipe götürür`
Yazıcıoğlu davası tanığı: 'Bu ifadeler ipe götürür'
Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ile beraberindeki 5 kişinin hayatını kaybettiği helikopter kazasıyla ilgili dönemin Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü İstihbarat Şube Müdür Yardımcısı Dursun Özmen'in yargılandığı davaya devam edildi.
20.09.2019
07:21
Adalet Bakanlığı`na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'nın merkez teşkilatında çalıştırılmak üzere sözlü sınavla 29 mühendis alımı gerçekleştirilecek.
17.09.2019
08:21
Başkan Erdoğan 3`lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Başkan Erdoğan 3'lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Ruhani ve Rusya Devlet Başkanı Putin ile üçlü zirvede bir araya geldi. Başkan Erdoğan, Fırat'ın doğusuna güvenli bölge tesisine ilişkin ABD ile müşterek yürütülen faaliyetler ile ilgili ''İki hafta içinde bir sonuca ulaşamazsak kendi harekat planımızı uygulamaya başlayacağız'' restini çekti.