Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Temmuz 2019 Perşembe
°C

Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz? | HABER YORUMLARI

Bingöl Valisi Ali Mantı neden kararnameye dahil edildi?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_33450)
26 Kasım 2018 Pazartesi 08:40
ilk geldiği zaman referasları benim için sevilmesine değerdi ali mantı bey in fakat sonrada halk ile beraber olayım derken biraz çığrından çıkardı..en iyi arkadaşı mehmet beki idi..yolu açık olsun vali beyin
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_33213)
20 Kasım 2018 Salı 09:59
Hayırlısının olmasını temelli eder bingöl unuversitesindeki müdür ve müdür yardımcısılarinin vekaleten bakam müdürlerin de deyismesini arz eder allah yar ve yardımsınız olsun temelligiyle hayırlı günler
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32813)
13 Kasım 2018 Salı 23:41
Sizin vekiler sözde bakaniniz ne yapmis acaba bingöle onu yazin cizin
Vali ne yapacak ki
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32794)
13 Kasım 2018 Salı 07:51
çok olumlu ve yerinde buluyorum yalanız tec rübelı vali atan mişolsa idi daha iyi olurdu
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32656)
08 Kasım 2018 Perşembe 14:54
Bingöl Online olarak çok gereksiz bir talepte bulunmuşsunuz. Vali'nin atanmasında, alınmasında, tayinininde terfisinde tenzilinde yani valiler ile ilgili hiç bir tasarrufta, onlarla ilgili tasarrufun hiç bir aşamasında vatandaşın hiçbir dahlinin olmadığı bir konuda vatandaşa görüş sormuş olmanız çok abes olmuş.Nokta.
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_37419)
22 Ocak 2019 Salı 18:01
@Misafir Kullanıcı Demek istediğim şu: Vali atanmış biri olarak merkezi yönetimin tamamen tasarrufunda ve emrindedir. Halkın isteği ile ne gelir ne de gider. Halkın görünüşünün de bu konuda hiç bir yaptırımı yoktur. Soracaksanız daha anlamlı sorular sorun.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35153)
16 Aralık 2018 Pazar 14:04
@Misafir Kullanıcı vatandaşa görüş sorulmadığı için şikayet eden sayın çok bilmiş vatandaş; bakın, bingölonline size görüş soruyor, yani görüş sormamak suç, sormak suç... kendinizde misiniz..!
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32651)
08 Kasım 2018 Perşembe 13:03
ikisi de iyi değil gibi,,bingöl düşünen yok gelip keyf yapcaklar stajını okadar ya hepsi boş...
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32421)
03 Kasım 2018 Cumartesi 09:03
nasıl ki devlet hastanesine tayin edilen kendini doktor kabul eden kasaplar kendilerini geliştirip daha modern illere gidiyor ise bize atanan valiler de iyi işler yapıp daha modern illere tayin ediliyor örn: Sn. İrfan BALKANLIOĞLU gayet iyi işler yaptı terfi etti bana göre Sn. Ali MANTI bey de teyin değil terfi almıştır... Bingöl'de nedense iş yapan çalmayan hiç kimse barınmıyor anında ya yollanıyorlar yada alınıyorlar. Bizler de koyun gibi hiç bir şey olmamışçasına sabah işe gidip akşam eve geliyoruz.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32403)
02 Kasım 2018 Cuma 14:19
Fevkalade isabetli olmuştur.Binaenaleyh bğyle bir vali profili olamaz.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32369)
01 Kasım 2018 Perşembe 11:42
Valiyi devletin malını koruduğu, devletçi ve milletçi olduğu için sevdim. Fakat, terziyi görünce 'Benim 100 tane çok kaliteli kumaştan takımım var', Toplantılarda 'Ayağımdaki ayakkabı şu kadar sizin almaya gücünüz yetmez', Maçlarda 'Egounu tatmin etmek için saatlerce gençleri oynatması', Toplumda 'Ben boksörüm gücün yetiyorsa gel' diye halka hava atmasını çok iğrenç ve itici buluyordum. Her yerde parası ve bedensel gücü ile hava atmasını karakter gücünün zayıflığına yoruyordum. Bu nedenle genel olarak sevmemiştim şahsını. Ama siyasilere kök söktürmesi hoşuma gitmişti. Genel çerçevede sevindim.
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32352)
31 Ekim 2018 Çarşamba 16:15
Duyduğuma göre kimseye(millet vekili, yiyici tayfa vb ) eyvallahı olmayan birisiymiş. bunlar eger bu doğru ise on numara adam.yolu bahtı açık olsun
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_33220)
20 Kasım 2018 Salı 13:26
@Misafir Kullanıcı kimden duydun:))) kemal feyzi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
15.07.2019
09:00
Türkiye kahramanları anıyor
Türkiye kahramanları anıyor
15 Temmuz 2016'daki alçak darbe girişiminin üzerinden 3 yıl geçti. Darbeyi canları pahasına püskürten şehitler, gaziler bugün Türkiye ve dünyadaki birçok şehirde etkinliklerle anılıyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Külliye'de 15 Temmuz Şehitler Anıtı'nda düzenlenecek törene katılacak akşam da İstanbul Atatürk Havalimanı'nda vatandaşlarla bir araya gelecek.
15.07.2019
08:01