Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-10 °C Bulutlu

AK Parti İl Başkanlığı için 7 isim çağrıldı | HABER YORUMLARI

AK Parti Genel Merkezi'nce telefonla aranan 7 isimin, Cuma günü saat 17.00'de Genel Merkezde Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşeceği bildirildi. Ancak son dakika gelişmesiyle görüşmenin ileri bir tarihe ertelendiği kaydedildi. İşte çağrılan o isimler..!

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21120)
28 Aralık 2017 Perşembe 21:22
Haberi yeni gördüm hayırlı olsun diye şahin bingölü aramak lazım
Beğendim (4) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21119)
28 Aralık 2017 Perşembe 21:03
Aydın ÇEÇEN bu hizmetin vazgeçilmezi dikkat kuzey önemlidir
Beğendim (0) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21118)
28 Aralık 2017 Perşembe 21:01
Şahin bingöl adamdır
Beğendim (5) Beğenmedim (16)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21135)
28 Aralık 2017 Perşembe 22:34
@Misafir Kullanıcı Adam gibi adamdır şahin bingöl
Beğendim (2) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21117)
28 Aralık 2017 Perşembe 21:01
Ali Bukan Başkan
Beğendim (2) Beğenmedim (17)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21116)
28 Aralık 2017 Perşembe 21:01
Ben bingöl için en hayırlısı şahin bingöl diyorum
Beğendim (6) Beğenmedim (17)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21115)
28 Aralık 2017 Perşembe 20:59
Şahin bingöl kutlamalara başlasın
Beğendim (6) Beğenmedim (16)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21114)
28 Aralık 2017 Perşembe 20:56
adam akıllı biri yok içinde geçmiş olsun.
Beğendim (9) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21112)
28 Aralık 2017 Perşembe 20:35
Ali Bukan banko
Beğendim (4) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21111)
28 Aralık 2017 Perşembe 20:31
Tabiki ŞAHİN BİNGÖL
Beğendim (2) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21110)
28 Aralık 2017 Perşembe 20:19
Şahin bingöl
Beğendim (4) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21143)
28 Aralık 2017 Perşembe 23:21
@Misafir Kullanıcı Ali bukan kesin baskan
Beğendim (2) Beğenmedim (12)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.