Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-6 °C Bulutlu

AK Parti İl Başkanlığı için 7 isim çağrıldı | HABER YORUMLARI

AK Parti Genel Merkezi'nce telefonla aranan 7 isimin, Cuma günü saat 17.00'de Genel Merkezde Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşeceği bildirildi. Ancak son dakika gelişmesiyle görüşmenin ileri bir tarihe ertelendiği kaydedildi. İşte çağrılan o isimler..!

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21141)
28 Aralık 2017 Perşembe 23:06
Bingöl Merkezden İl Başkanı olmazsa Akparti merkezi kaybeder buda Akpartinin oylarınıP düşürür
Beğendim (15) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21140)
28 Aralık 2017 Perşembe 23:06
bingöl ailesinin onuru Şahin Bingöl hayırlı olsun
Beğendim (8) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21139)
28 Aralık 2017 Perşembe 23:04
Eğer kuzey ilçelerinde oy gelmezse bingöl 2 - 1 hdp kazanır kuzey ilcelerini yabana atmamanız lazım.
Beğendim (7) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21159)
29 Aralık 2017 Cuma 02:05
@Misafir Kullanıcı Ne kadar absürt bir yorum gülerim
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21137)
28 Aralık 2017 Perşembe 22:43
Şahin Bingöl il baskanı olursa siyasete renk gelir herkes yerini bilir
Beğendim (8) Beğenmedim (19)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21160)
29 Aralık 2017 Cuma 02:07
@Misafir Kullanıcı Nedir bu Ali kıran baş kesen mi had bildirmeye mi geliyor şahin bingöl
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21130)
28 Aralık 2017 Perşembe 22:09
Tabiki Şahin BİNGÖL şimdiden hayırlı olsun Şahin Bingöl ile bingolde ki tekelleşmiş Akparti buyuk bir nefes alacaktır
Beğendim (9) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21129)
28 Aralık 2017 Perşembe 22:06
Sn DIYAB BAZENCİR İLKELİ VE DÜRÜST KİŞİLİĞİ BU MAKAMA LAYIKTIR
SN BAZENCİR HALKIN ADAYIDIR
Beğendim (13) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21125)
28 Aralık 2017 Perşembe 21:44
Ben bu aralar intihar eden bingollulerin nicin intihar ettiklerini, cinsel siddet saldirisina ugrayanlarin yikilan hayatlarini nasil onarabilirizi dusundugum icin maalesef ilimiz icin cok cok buyuk bir mesele olan il baskanligi atamalariyla pek ilgilenemedim. Beni affediniz ey duyarsiz halkim ey politikaci abilerim, ey kendi sahsi cikari icin adamcilik oynayan firildak vatandas beni affedin.. Derhal memleketimin baş agritici sorunlarini bir kenara itip baskanlik kutlamalariniza ben de katilacagim. Yasasin rant cikar menfaat şan şohret bananesi intihar eden bunalimli gencerimizden...!!!
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21124)
28 Aralık 2017 Perşembe 21:30
Kuzey deyip duryosunuzda kuzeyden ne kadar oy gelyor.Vekil adayı iken bile kendi ilçesi oy vermediğinden kaybetti dönünde bi bakın.kaç oyla kaybetmiş
Beğendim (9) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21154)
29 Aralık 2017 Cuma 01:43
@Misafir Kullanıcı Ya şahin bingölün adaylığıyla birlikte bdp vekil kazandı kendi ilçesinin 19 bin oyundan ancak 6700 oy olabildi yarısını bile alamadı biraz gerçekçi olun bazılarının desteklediği adayların isimleri yukarıya gitmediği için şahin bingöl diyorlar bir ak partili olduğum için gerçekçi yaklaşıyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21147)
29 Aralık 2017 Cuma 00:29
@Misafir Kullanıcı Çocuk mu kandırıyorsunuz şahin bey seçiminde eski bakan cevdet yılmaz ın köy oylarına bakın bi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21133)
28 Aralık 2017 Perşembe 22:29
@Misafir Kullanıcı Belediye başkanlığı bdp de olmasına ragmen Ak parti 1500 oy alırken Şahin bingölün adaylıgında 7000 oy aldı ve bdpden fazla oy almıstı Aynı zamanda türkiyede ilk kez bir bdp belediyesi kaybedip ak partiye kazanılmış ve onuda bu aile sayesinde başarmıştır. Kuzeye şans verilse tüm oylar alınır bunuda beyninize yerlestirin.
Beğendim (11) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21123)
28 Aralık 2017 Perşembe 21:26
Şahin bingöl bingöl siyasetinde önemli rol oynayacagına eminim hayırlı olsun.
Beğendim (11) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21185)
29 Aralık 2017 Cuma 13:33
@Misafir Kullanıcı Niye bingölün agasımı paşasımı cevdet bey?
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21155)
29 Aralık 2017 Cuma 01:44
@Misafir Kullanıcı Eğer şahin bey olursa cevdet beyin istifa etmesi lazım
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21122)
28 Aralık 2017 Perşembe 21:26
Ali Bey'e yakışır
Beğendim (2) Beğenmedim (12)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.