KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Mayıs 2024 Çarşamba
°C

Başkan Arıkan yeni dönem için ne vadediyor? İşte 41 projesi… | HABER YORUMLARI

Proje Tanıtım Lansmanında 41 yeni projesini açıklayan Bingöl Belediye Başkanı ve AK Parti Adayı Erdal Arıkan; 'Depreme dirençli, yeşilin hâkim olduğu, çevreci ve insan odaklı bir şehir inşa ederken, sosyal ve kültürel alanlarda da yepyeni bir vizyonun temellerini yükselteceğiz' dedi. Arıkan'ın askeri alanın dönüşümüne dair vizyon projesi ise büyük heyecan uyandırdı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108279)
04 Mart 2024 Pazartesi 16:33
Beledıye bır hat arabası alamıyor düzgün duraklarımız bıle yok bu projelerı büyük şehırler bıle yapamıyor erdal bey bu butçeyle nasıl yapacak hayal kandırmaca
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108266)
04 Mart 2024 Pazartesi 00:58
Eyer bi ulkede secim surekli gundemdeyse o ulke hic bir kurumuyla gelismemis ve randa donusmus eyer insanlar rand ve cikar pesinde deilse bu karabalik bu.militalizim neye belediye baskanin gorevi secimle goreve gelmek gelen butceyle hizmet etmek.butun gelismis ulkelerde boyle.ama bizde ihale verme ese dosta gerek olmayan yerlere odenek cikartma cebine indirme yoksa bi secim niye bu kadar hayati oneme sahip olsun.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108265)
04 Mart 2024 Pazartesi 00:43
Belediye Halk otobüsünü alsın artık. Halk otobüsünü istiyoruz neden gündemde değil neden susuyorsunuz. Bingöl belediyesi önce bı Halk otobüsü alsın sayın cumhurbaşkanımız da duysun okusun bilsin Bingöl'de belediye Halk otobüsü yok
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108254)
03 Mart 2024 Pazar 15:52
Sizi tebrik ederim, etkileyici ve güzel projeler, bunları yapacağınıza inanıyorum, Allah yardımcınız olsun
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108270)
04 Mart 2024 Pazartesi 10:42
@Misafir Kullanıcı Para yok deyip işçisine maaş vermeyen bir başkan nasıl yapacak bunları acaba? Belediye para mı basacak acaba?
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108253)
03 Mart 2024 Pazar 13:09
Geçen dönem de 20 projeden 3 ünü yapmış adam bu dönem geçen dönem yapamadıklarını da eklemiş yeni projeler açıklamış. Kafe işletmecisi bir beden eğitimi öğretmeninden be projesi beklersin
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108250)
02 Mart 2024 Cumartesi 21:44
Gerçekten Bize kuyu suyumu içiriyorlar. Bir Açıklama bekliyoruz.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108264)
03 Mart 2024 Pazar 23:36
@Misafir Kullanıcı Evet kuyu suyu içiyoruz diğer şebekeyle karışım şekilde gönderiyorlar aromalı
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108244)
02 Mart 2024 Cumartesi 12:03
Emin olun hiç biri olmayacak kendimi bildim bileni bu projeler her secimde aynı senaryo kendi çıkarları için ceplerini biraz daha doldurmak komikler ama bunlara halen oy verenlere ne diyeceksiniz toplum şehir sizin omzunuzda degil 80 il işte bizle dalga geciyor
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108241)
02 Mart 2024 Cumartesi 11:02
Yav ben bu milletten birey anlamadım hani iş yapan başkana oy veriyorsunuz böyle çalışkan başkan daha gelmemiş daha ne bekliyorsunuz
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108236)
02 Mart 2024 Cumartesi 07:11
Bence Erdal Arıkan gereksiz yere proje vaadinde bulunuyor. Hiç bir vaat'te bulunmasa da yine seçileceğini biliyor. Hizmete ne gerek var Ak partinin adayı olması yeter malesef bingöl meseleye böyle bakıyor.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108230)
01 Mart 2024 Cuma 23:13
Sayın bingolonline; Erdal bey ve siyasi parti teşkilatları bazı kamu kurumlarını ziyarete gittiklerinde söz konusu kamu kurumu sanki akparti gençlik kollarına aitmiş gibi idareciler tarafından kamu kurumlarına ait resmi sosyal medya hesaplarından parti ve seçim propagandası yapılıyor. Memurlar üzerinden propaganda yapan kamu kurum amirlerine ne zaman dur diyeceksiniz?
28.05.2024
16:01
Bingöl`de üniversiteliler Gazze için 81 Bin TL`lik bağış yaptı
Bingöl'de üniversiteliler Gazze için 81 Bin TL'lik bağış yaptı
Bingöl Üniversitesi öğrencileri, yaptıkları kermesten elde ettikleri 81 bin 190 TL geliri Gazze'ye gönderilmesi için Bingöl Umut Kervanı Derneği'ne bağışladı.
28.05.2024
15:50
Sürücü kontrolü kaybetti! 1 ölü 2 yaralı
Sürücü kontrolü kaybetti! 1 ölü 2 yaralı
Bingöl-Diyarbakır yolunda Bingöllü ailenin içinde bulunduğu otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi şarampole yuvarlandı. Kazada 1 kişi öldü, 2 kişi ağır yaralandı.
28.05.2024
14:24
12Bingölspor`dan taraftara ‘Gazze` çağrısı
12Bingölspor'dan taraftara 'Gazze' çağrısı
Kulüp yönetiminden yapılan açıklamada; '1 Haziran 2024 Cumartesi günü saat 15:00'te Bingöl merkez Ulu Camii önünden Kentpark'a yapılacak 'Gazze Barış Yürüyüşü'ne de kulüp olarak katılacağımızı bildirerek, tüm Bingöl halkını ve taraftarlarımızı bu onurlu yürüyüşe katılmaya davet ediyoruz.'
28.05.2024
14:02
Bingöl`de
Bingöl'de 'Gazze Barış Yürüyüşü' düzenleniyor
01 Haziran 2024 Cumartesi günü saat 15.00'da Bingöl merkez Genç Caddesi Ulu Camii önünden başlayıp Düzağaç Kent Park'ta sonlanacak yürüyüş, çadır kurulumu ve gece nöbeti ile devam edecek.
28.05.2024
11:24
Avrupa`ya gidecekler dikkat! Şans Kart dönemi başlıyor!
Avrupa'ya gidecekler dikkat! Şans Kart dönemi başlıyor!
Türkiye'den Avrupa'ya kalıcı olarak gitmek isteyenler için önemli değişiklikler geliyor. 1 Haziran'dan itibaren vatandaşlık, iltica, sınır dışı işlemleri ve AB dışından işe personel alımı (şans kartı) konularında yenilikler uygulanacak.
28.05.2024
11:16
Düşük fiyatlı tapu işlemine son! Ekspertiz zorunluluğu geliyor!
Düşük fiyatlı tapu işlemine son! Ekspertiz zorunluluğu geliyor!
Kamuda tasarruf tedbirleri kapsamında yeni atılacak adımlar 4 aşamadan oluşacak. Öne çıkan hususlardan biri kısım vergi muafiyet ve istisnaları olurken, taşınmazlardan elde edilen gelirlerin gerçek değeri üzerinden vergilendirilmesi planlanıyor. Tapudaki işlemler, bu merkezdeki bilgilere ve taşınmazla ilgili ekspertiz raporuna dayanarak gerçekleştirilecek.
27.05.2024
22:54
Bingöl Kent Park Projesi 14 Haziran`da ihaleye çıkıyor