KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
31 Mayıs 2024 Cuma
°C

Başkan Arıkan yeni dönem için ne vadediyor? İşte 41 projesi… | HABER YORUMLARI

Proje Tanıtım Lansmanında 41 yeni projesini açıklayan Bingöl Belediye Başkanı ve AK Parti Adayı Erdal Arıkan; 'Depreme dirençli, yeşilin hâkim olduğu, çevreci ve insan odaklı bir şehir inşa ederken, sosyal ve kültürel alanlarda da yepyeni bir vizyonun temellerini yükselteceğiz' dedi. Arıkan'ın askeri alanın dönüşümüne dair vizyon projesi ise büyük heyecan uyandırdı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108215)
01 Mart 2024 Cuma 21:24
Sayın başkanım en güzel en iyi vaat ve en iyi hizmet belediye Halk otobüsü neden projeye dahil değildir bütün adaylara söylüyoruz bunu belediye Halk otobüsünü istiyoruz. İyi bı hizmet olur. Bütün il ve ilçelerde belediye Halk otobüsleri var neden Bingöl'de yok Halk otobüsünü istiyoruz Bingöl halkı olarak
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108229)
01 Mart 2024 Cuma 22:58
@Misafir Kullanıcı Ziya buyankara başkanım ilk başından beri söylüyor belediye otobüsü getirecem diyor. Vaatlerde ilk sırada bilginiz olsun
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108212)
01 Mart 2024 Cuma 20:05
Yürüyen merdiven projesi mi? :)
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108246)
02 Mart 2024 Cumartesi 12:11
@Misafir Kullanıcı Neden olmasın
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108211)
01 Mart 2024 Cuma 17:36
BİNGÖL UÇTU UÇACAK.!!!.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108210)
01 Mart 2024 Cuma 14:08
Hayal satıyorlar. O zaman kaynağınıda açıklasınlar.Daha kendi personeline zam veremiyor yazık...
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108209)
01 Mart 2024 Cuma 13:54
şehire çöp kutusu koyma kültürü olmayan bir başkan için bunların hepsi hayalden öte birsey olamaz.şehir de oluşan elindekini çöp kutusuna atan kültürünü ortadan kaldıran baskan, selam olsun sana
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108207)
01 Mart 2024 Cuma 13:25
Ağzıyla kuş tutsa yine oy vermem
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108206)
01 Mart 2024 Cuma 13:23
2019 seçimleri öncesi vaat edilen projeleri ısıtıp ısıtıp öne koymuş.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108205)
01 Mart 2024 Cuma 12:56
geçen seçim de,de kocaamann bir stadyum vardı ve diğer vaatler
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108204)
01 Mart 2024 Cuma 11:18
bingölün tamamında bu kadar alan varmı
inanın salondakilerden hiçbiri bunlara inanmamıştır
siyasetin nasıl yalan olduğunun kanıtıdır
5 yıldır neden yapmadın bütün güç arkanda iken
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108203)
01 Mart 2024 Cuma 11:11
hayaller ve gerçekler.......
bu projelerin tamamı ve çok daha fazlası elin memleketinde en az 50 yıldır var. Varın şehrin mevcut durumunu siz düşünün. sevinsek mi üzülsek mi bilemedim.
31.05.2024
00:55
İhtiyaç kredisi çekecekler dikkat! 3 katı…
İhtiyaç kredisi çekecekler dikkat! 3 katı…
Bankaların ihtiyaç kredisi faiz oranları güncellendi. Güncellenen faiz oranlarına bakıldığında çekilecek paranın 3 katına kadar geri ödeme yapılacağı görülüyor. İşte bankaların faiz oranları ve 50 bin liralık kredi çekimine dair hesaplama örneği…
30.05.2024
23:54
Bingöl`de 2 Bin kişiye istihdam sağlayacak fabrika faaliyete geçiyor
Bingöl'de 2 Bin kişiye istihdam sağlayacak fabrika faaliyete geçiyor
Bingöl Organize Sanayi Bölgesindeki yatırım hazırlıklarını yerinde inceleyen Vali Usta; 'Bingöl'ümüze hayırlı olsun' dedi.
30.05.2024
23:53
Bingöl Devlet Hastanesi`nde o poliklinikte hizmet yeniden başladı
Bingöl Devlet Hastanesi'nde o poliklinikte hizmet yeniden başladı
Bingöl Devlet Hastanesi'nde, doktor olmadığı için kapalı bulunan Plastik Cerrahi Servisi, Uzm. Dr. Salih Sürün'ün göreve başlamasıyla yeniden aktifleştirildi.
30.05.2024
23:52
İşten çıkarıldı, mahkeme kararıyla döndü!
İşten çıkarıldı, mahkeme kararıyla döndü!
KOSGEB Bingöl Müdürlüğü'nde çalışırken işten çıkarılan işçi, 'haksız yere' işine son verildiği gerekçesiyle açtığı davayı kazandı! Mahkeme kararının memnuniyet verici olduğunu belirten işçi, 'Şahsıma atılan iftira ve hukuksuzluğa karşı verdiğim hukuk mücadelesini kazandım. Adalet yerini buldu' dedi.
30.05.2024
23:51
Tencereler Gazze için kaynadı, halk ilgisiz kalmadı
Tencereler Gazze için kaynadı, halk ilgisiz kalmadı
Bingöl'ün Genç ilçesinde faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları koordinesinde, geliri Gazze'ye gönderilmek üzere yardım etkinliği düzenlendi.
30.05.2024
23:50
Kaymakam Güzel, talepleri yerinde dinledi
Kaymakam Güzel, talepleri yerinde dinledi
Bingöl'ün Genç ilçesi Kaymakamı Muhammet Güzel, 4 köyü gezerek vatandaşların taleplerini dinledi.
30.05.2024
13:15
Bingöl Belediyesi`nden uyarı! Yarın son gün!
Bingöl Belediyesi'nden uyarı! Yarın son gün!
Geciken taksit tutarı için ödemenin geciktiği her ay ve kesri için yüzde 4,5 gecikme zammı uygulanacak.
29.05.2024
22:51
Muharrem Yılmaz`a Fahri Doktora Belgesi
Muharrem Yılmaz'a Fahri Doktora Belgesi
Fahri Doktora Belgesi tevdi edilen Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz; 'Evvela sözünün eri, güvenilen insan olmak kaderinizi ve geleceğinizi belirlemekte çok önemlidir. İyi iz bırakanlar, kendisi marka olanlar hatırlanacak. Her zaman iyi olarak hatırlanır. Biz de buna inanarak bu yola çıktık ve markamızı kurduk, arkasında durduk' dedi.