KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
31 Mayıs 2024 Cuma
°C

Başkan Arıkan yeni dönem için ne vadediyor? İşte 41 projesi… | HABER YORUMLARI

Proje Tanıtım Lansmanında 41 yeni projesini açıklayan Bingöl Belediye Başkanı ve AK Parti Adayı Erdal Arıkan; 'Depreme dirençli, yeşilin hâkim olduğu, çevreci ve insan odaklı bir şehir inşa ederken, sosyal ve kültürel alanlarda da yepyeni bir vizyonun temellerini yükselteceğiz' dedi. Arıkan'ın askeri alanın dönüşümüne dair vizyon projesi ise büyük heyecan uyandırdı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108279)
04 Mart 2024 Pazartesi 16:33
Beledıye bır hat arabası alamıyor düzgün duraklarımız bıle yok bu projelerı büyük şehırler bıle yapamıyor erdal bey bu butçeyle nasıl yapacak hayal kandırmaca
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108266)
04 Mart 2024 Pazartesi 00:58
Eyer bi ulkede secim surekli gundemdeyse o ulke hic bir kurumuyla gelismemis ve randa donusmus eyer insanlar rand ve cikar pesinde deilse bu karabalik bu.militalizim neye belediye baskanin gorevi secimle goreve gelmek gelen butceyle hizmet etmek.butun gelismis ulkelerde boyle.ama bizde ihale verme ese dosta gerek olmayan yerlere odenek cikartma cebine indirme yoksa bi secim niye bu kadar hayati oneme sahip olsun.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108265)
04 Mart 2024 Pazartesi 00:43
Belediye Halk otobüsünü alsın artık. Halk otobüsünü istiyoruz neden gündemde değil neden susuyorsunuz. Bingöl belediyesi önce bı Halk otobüsü alsın sayın cumhurbaşkanımız da duysun okusun bilsin Bingöl'de belediye Halk otobüsü yok
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108254)
03 Mart 2024 Pazar 15:52
Sizi tebrik ederim, etkileyici ve güzel projeler, bunları yapacağınıza inanıyorum, Allah yardımcınız olsun
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108270)
04 Mart 2024 Pazartesi 10:42
@Misafir Kullanıcı Para yok deyip işçisine maaş vermeyen bir başkan nasıl yapacak bunları acaba? Belediye para mı basacak acaba?
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108253)
03 Mart 2024 Pazar 13:09
Geçen dönem de 20 projeden 3 ünü yapmış adam bu dönem geçen dönem yapamadıklarını da eklemiş yeni projeler açıklamış. Kafe işletmecisi bir beden eğitimi öğretmeninden be projesi beklersin
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108250)
02 Mart 2024 Cumartesi 21:44
Gerçekten Bize kuyu suyumu içiriyorlar. Bir Açıklama bekliyoruz.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108264)
03 Mart 2024 Pazar 23:36
@Misafir Kullanıcı Evet kuyu suyu içiyoruz diğer şebekeyle karışım şekilde gönderiyorlar aromalı
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108244)
02 Mart 2024 Cumartesi 12:03
Emin olun hiç biri olmayacak kendimi bildim bileni bu projeler her secimde aynı senaryo kendi çıkarları için ceplerini biraz daha doldurmak komikler ama bunlara halen oy verenlere ne diyeceksiniz toplum şehir sizin omzunuzda degil 80 il işte bizle dalga geciyor
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108241)
02 Mart 2024 Cumartesi 11:02
Yav ben bu milletten birey anlamadım hani iş yapan başkana oy veriyorsunuz böyle çalışkan başkan daha gelmemiş daha ne bekliyorsunuz
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108236)
02 Mart 2024 Cumartesi 07:11
Bence Erdal Arıkan gereksiz yere proje vaadinde bulunuyor. Hiç bir vaat'te bulunmasa da yine seçileceğini biliyor. Hizmete ne gerek var Ak partinin adayı olması yeter malesef bingöl meseleye böyle bakıyor.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_108230)
01 Mart 2024 Cuma 23:13
Sayın bingolonline; Erdal bey ve siyasi parti teşkilatları bazı kamu kurumlarını ziyarete gittiklerinde söz konusu kamu kurumu sanki akparti gençlik kollarına aitmiş gibi idareciler tarafından kamu kurumlarına ait resmi sosyal medya hesaplarından parti ve seçim propagandası yapılıyor. Memurlar üzerinden propaganda yapan kamu kurum amirlerine ne zaman dur diyeceksiniz?
31.05.2024
00:55
İhtiyaç kredisi çekecekler dikkat! 3 katı…
İhtiyaç kredisi çekecekler dikkat! 3 katı…
Bankaların ihtiyaç kredisi faiz oranları güncellendi. Güncellenen faiz oranlarına bakıldığında çekilecek paranın 3 katına kadar geri ödeme yapılacağı görülüyor. İşte bankaların faiz oranları ve 50 bin liralık kredi çekimine dair hesaplama örneği…
30.05.2024
23:54
Bingöl`de 2 Bin kişiye istihdam sağlayacak fabrika faaliyete geçiyor
Bingöl'de 2 Bin kişiye istihdam sağlayacak fabrika faaliyete geçiyor
Bingöl Organize Sanayi Bölgesindeki yatırım hazırlıklarını yerinde inceleyen Vali Usta; 'Bingöl'ümüze hayırlı olsun' dedi.
30.05.2024
23:53
Bingöl Devlet Hastanesi`nde o poliklinikte hizmet yeniden başladı
Bingöl Devlet Hastanesi'nde o poliklinikte hizmet yeniden başladı
Bingöl Devlet Hastanesi'nde, doktor olmadığı için kapalı bulunan Plastik Cerrahi Servisi, Uzm. Dr. Salih Sürün'ün göreve başlamasıyla yeniden aktifleştirildi.
30.05.2024
23:52
İşten çıkarıldı, mahkeme kararıyla döndü!
İşten çıkarıldı, mahkeme kararıyla döndü!
KOSGEB Bingöl Müdürlüğü'nde çalışırken işten çıkarılan işçi, 'haksız yere' işine son verildiği gerekçesiyle açtığı davayı kazandı! Mahkeme kararının memnuniyet verici olduğunu belirten işçi, 'Şahsıma atılan iftira ve hukuksuzluğa karşı verdiğim hukuk mücadelesini kazandım. Adalet yerini buldu' dedi.
30.05.2024
23:51
Tencereler Gazze için kaynadı, halk ilgisiz kalmadı
Tencereler Gazze için kaynadı, halk ilgisiz kalmadı
Bingöl'ün Genç ilçesinde faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları koordinesinde, geliri Gazze'ye gönderilmek üzere yardım etkinliği düzenlendi.
30.05.2024
23:50
Kaymakam Güzel, talepleri yerinde dinledi
Kaymakam Güzel, talepleri yerinde dinledi
Bingöl'ün Genç ilçesi Kaymakamı Muhammet Güzel, 4 köyü gezerek vatandaşların taleplerini dinledi.
30.05.2024
13:15
Bingöl Belediyesi`nden uyarı! Yarın son gün!
Bingöl Belediyesi'nden uyarı! Yarın son gün!
Geciken taksit tutarı için ödemenin geciktiği her ay ve kesri için yüzde 4,5 gecikme zammı uygulanacak.
29.05.2024
22:51
Muharrem Yılmaz`a Fahri Doktora Belgesi
Muharrem Yılmaz'a Fahri Doktora Belgesi
Fahri Doktora Belgesi tevdi edilen Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz; 'Evvela sözünün eri, güvenilen insan olmak kaderinizi ve geleceğinizi belirlemekte çok önemlidir. İyi iz bırakanlar, kendisi marka olanlar hatırlanacak. Her zaman iyi olarak hatırlanır. Biz de buna inanarak bu yola çıktık ve markamızı kurduk, arkasında durduk' dedi.