Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Temmuz 2022 Çarşamba
22 °C Açık

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25842)
07 Mayıs 2018 Pazartesi 16:55
2- Kamuda durum böyle bir de özel sektörümüze bakalım. Özel sektör bingölde 2'ye ayrılır. 1. sektör fırıldak sektördür, kamudan destek alırlar, hibe alırlar, bedava arazi alırlar ama iş yatırıma üretime gelince ya çok hantaldırlar ya da hileli iflasını öne sürerek hibleri başka işlerinde kullanır ve elde ettiği arazi ve bina da yanına kar olarak kalır. 2. tür özel sektörümüz ise bunlar gerçekten hem kendilerine hem de memlekete faydalı olmak için iş yaparlar. ama pazar sıkıntısı, kalifiye eleman sıkıntısı yaşayacaklarından dolayı genel olarak bingölde yatırım yapmaktan uzak dururlar.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24916)
26 Nisan 2018 Perşembe 23:13
Bir ilde stk lar uyuyor 2 kuruşluk proje için önünü ilikliyor ise olacağı budur. Ve ne yazık ki yorumlar yine bölgeselcilik liginde oynuyor . Yönetim yenetilenin yansımasıdır. Memlekete bi sorun varsa sorumlusu seçimini yapan millettir..
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24712)
17 Nisan 2018 Salı 00:42
Arkadaşlar büyük oranda genelleme yaparak konuşmuşsunuz.Hepsini aynı kefeye koymuşsunuz siyasetin etkisi yadsınamaz ama siyasi baskılara direnen, çok iyi niyetli ,helal haram bilinci olan kurum amirleri de var bunu da unutmayalım!!
Hiç bir zaman eksikler bitmeyecek ve hiç bir zaman da herkes memnun olmayacaktır....
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24556)
09 Nisan 2018 Pazartesi 01:28
brüokrasi degil icraat yapsinlar baska illeri örnek alsinlar.
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24524)
07 Nisan 2018 Cumartesi 20:14
hiç başarılı bulmuyorum.
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24467)
06 Nisan 2018 Cuma 08:41
burda yazılanlar güzel ama hiç bir faydası yok bimere cimere atın kardesler
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24353)
31 Mart 2018 Cumartesi 23:53
parsel parsel satın aldılar Bingöl'ü. her tarafa kendi akrabalarını yerleştirdiler. Bingöl'e hiç bir faydası olmayanlar daha ne kadar bu keyfi sürecekler? Sayın Cumhurbaşkanımız keşke Bingöl adına her alanda yenilenmeye gitseydi. Kendileri oy topladıklarını sanıyor bide. Cumhurbaşkanımız'dan olmazsa tek bir oy alamazlar. Böyle devam ederse Bingöl'de büyük oy kaybı yaşanır. Şahsen ben hiç bunlar olduğu sürece oy kullanmam.
Beğendim (20) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24347)
31 Mart 2018 Cumartesi 10:27
Cevdet bey bürokrasisi üzerinden değerlendirirsek; diğer kurum amirleri malum da en tazesinden hastane gündoğdu, tarım il müdür yardımcısı Gündoğdu... Bir insan bu kadar mı şahsi kin ve nefretle hareket eder, bir insan bu kadar mı kasılarak yürür, bir insan bu kadar mı egolu olur? Tarım böylemi kalkınacak? Bizim Bingöl'de kurum amiri olacaksan ya Şabanlı ya da dayza Sancaklı pasaportuna sahip olacaksın, Ak partili, liyakatli olup olmaman kimsenin umrunda değil. Soldan, Genç sanki hepsi hdp ye oy vermiş! onlarda Ak Partiye..adamlar kanımızı içse doymuyor?Kurumlarda kim vatanseverse vay haline
Beğendim (17) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24346)
31 Mart 2018 Cumartesi 10:07
Üniversiteye Bingöllü rektör diye getirdiğiniz rektör şırnaktan genel sekreter yrd, Samsundan daire başkanı,yine samsunlu rektör yrd.ve yine Üniversite teşkilatından anlamayan mevzuatından uzak Türkçe öğretmenini yapı işleri daire başkanı ve arkadaşlarını getirip sırf kadro vermek için gelmişler.çalışmak kimsenin umurunda değil adam kalmamışmıydı koca bingölde,Sağlık müdürü bi adam getirdi kiyameti kopardınız,iki senedir ne yapmışlar 60trilyon pilot Ünv.diye para geldi bunu doğru yerlerde kullanarak bişey üretebileceklermi nerde kaldı liyakat.
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31770)
09 Ekim 2018 Salı 22:59
@Misafir Kullanıcı Boş sallamıssn kardeş elştri gereklodir ama seninki sallama olmuş git getirdiklerini bi tam öğren ve getirilenlerin yaptklarinida lütfen
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30990)
31 Ağustos 2018 Cuma 08:13
@Misafir Kullanıcı Samsunluların kim olduğunu bi araştırın.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24337)
30 Mart 2018 Cuma 12:33
BİR PROJE YAPTIK ANKARA DAN 2 AYDA , BİNGÖL DEN 8 AYDA GEÇTİ. VARIN SİZ DÜŞÜNÜN.
Beğendim (18) Beğenmedim (3)Cevapla
05.07.2022
14:42
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
AK Parti Grup Başkanvekili Emin Akbaşoğlu'ndan kadro bekleyen kamudaki sözleşmeli personel için müjde geldi. Akbaşoğlu; 'Ekim ayında Meclis açıldığında kamudaki sözleşmelilerin kadroya alınması konusunu ele alacağız' dedi.
01.07.2022
17:40
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yeni asgari ücretin yüzde 30 oranında zam yapılarak net 5500 TL'ye yükseltildiğini duyurdu. Yeni asgari ücret 1 Temmuz itibarıyla geçerli olacak
30.06.2022
10:57
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Yarından itibaren başlayacak yeni uygulama ile hız sınırları Edirne'den Şanlıurfaya kadar uzunan otoyolda 130 kilometre/saate, Kuzey Marmara, İstanbul-İzmir, Ankara-Niğde otoyollarında ise 140 kilometre/saate çıkarılacak.
21.06.2022
10:03
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Brent petrol ve döviz kurundaki yükselişlerin akaryakıt fiyatlarına yansımasıyla son dönemde fiyatlar 30 TL'ye yaklaşırken, Petrol Sanayi Derneği'nin verilerine göre; benzin satışları mayıs ayında yüzde 57, motorin satışları ise yüzde 22 arttı.
17.06.2022
11:18
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı doğrultusunda AK Parti, bedelli affı getiren yasa teklifini hazırladı. Bedelli düzenlemesinin detayları belli oldu. Peki kimler yararlanabilecek? İşte cevapları.
16.06.2022
10:03
Erdoğan`dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Erdoğan'dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Cumhurbaşkanı Erdoğan, enerji kaynaklarında fiyatların artmasının her alanda dengeyi bozduğunu belirterek, vatandaşları bu artışlardan korumak için ciddi tedbirler aldıklarını ve almaya devam edeceklerini söyledi.
15.06.2022
10:18
Maaşlara yeni düzenleme! Detaylar belli oldu
Maaşlara yeni düzenleme! Detaylar belli oldu
Bakan Bilgin, memur-emekli temmuz zammı dönemini işaret ederek, enflasyon farkı ve ücretlerde yeni düzenlemelerle tüm kesimlerin rahatlayacağını açıkladı. Enflasyon farkı ve ek artış çalışmasının gündemde olduğu belirtiliyor.