Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
02 Aralık 2020 Çarşamba
3 °C Çok bulutlu

Yılmaz: Söz değil, eserler kalacak! | HABER YORUMLARI

Yılmaz: 'Bizim siyaset anlayışımızın merkezinde kısa vadeli politik söylemler ve günlük kısır çekişmeler değil, hizmet üretmek ve memleketimize katma değer sağlamak var. Bundan sonra temel iki önceliğimiz şehrimizi güzelleştirmek ve istihdamı arttırmak olacaktır. Bu yöndeki tüm projeleri destekleyeceğiz.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63654)
23 Ekim 2020 Cuma 10:14
Anlaşılan Bingöl halkı yeni yüzler istiyor. Mevcut ve eski hep aynı yüzlerden bıkmış. Bunu önümüzdeki seçim gösterecek
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63652)
23 Ekim 2020 Cuma 10:06
Belediye başkanı kesinlikle iş yapması için teknik olmalı. Yani iş bilmeli. Hizmet üretme teknik düşünmeyle olur. O yüzden bir türlü Bingölde çark dönmüyor. Hiç memlekette böyle birileri yok mu?
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63495)
20 Ekim 2020 Salı 12:40
Kiralar neden yatmadi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63473)
20 Ekim 2020 Salı 00:44
İşsiziz be işsiz duyun sağır mısın ey halk işsizlik artıyor çözüm bulalım yaratıcı olalım artık ondan bundan bi şey beklemeyelim
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63455)
19 Ekim 2020 Pazartesi 20:07
Bence Siyaseti Bıraktığınızda , EN ÇABUK UNUTULAN SİYASETÇİ OLACAKSINIZ .
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63448)
19 Ekim 2020 Pazartesi 15:36
Ne bir sozunuz var ne bir eseriniz! Ulkeyi batirdiniz, 10 torba un alip seneyi geciririm diyordum, resmen ocagimizi sondurdunuz onu bile beceremiyrz artik
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63441)
19 Ekim 2020 Pazartesi 09:39
allah aşkına akp sempatizanları hariç, hangi bingöllünün size güveni var .insanlar artık uyandı sayın cevdet yılmaz
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63438)
19 Ekim 2020 Pazartesi 09:09
MAŞALLAH Bingöl herdaim sizinle gurur duyuyor. Syenizde Bingöl halkı her hizmeti aldı
Beğendim (3) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63437)
19 Ekim 2020 Pazartesi 09:07
Sn. Vekilim Bingöl'ün hiçbir sorunu yok ve kalmamıştır. Sizlere ne kadar teşekkürler etsek azdır.
Feyzi vekil beyle uyumunuz da harika. Durmak yok devam
Beğendim (1) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63436)
19 Ekim 2020 Pazartesi 09:02
Bingöl siyasi tarihinin en büyük siyasetçisi sin. Bingöl'de aşiret siyasetini ve yıllarca TBMM' yan gelip yatan ve memleket adına bir bir çivi bile çakamayan siyaset anlayışını bertaraf ettin ya. Helal olsun.
Beğendim (2) Beğenmedim (14)Cevapla
01.12.2020
16:18
Sağlık Bakanlığı sözleşmeli personel alacak
Sağlık Bakanlığı sözleşmeli personel alacak
Sağlık Bakanlığı, KPSS sonucuna göre ÖSYM tarafından yapılacak merkezi yerleştirme ile 7 bini hemşire olmak üzere 12 bin sözleşmeli sağlık personeli alacak.
01.12.2020
16:17
Sınavlar ertelendi!
Sınavlar ertelendi!
Milli Eğitim Bakanlığı, 5 Aralık 2020 Cumartesi ve 6 Aralık 2020 Pazar günü yapılacak olan açık öğretim ortaokulu ve lisesi sınavlarının ertelendiğini açıkladı.
01.12.2020
16:16
Bingöl`de 24 Bin TL`lik maske cezası!
Bingöl'de 24 Bin TL'lik maske cezası!
Bingöl'de Covid-19 denetimlerinde maske takmayanlara toplamda 24 bin 300 TL idari para cezası kesildi.
01.12.2020
16:15
Kış lastiği mesaisi başladı
Kış lastiği mesaisi başladı
Kış lastiği zorunluluğu uygulamasının başlaması oto lastikçilerde yoğunluğa neden oldu. Sürücüler, sabah erken saatlerden itibaren lastik değiştirmek için sıraya girdi.
01.12.2020
16:14
Otomobil dereye uçtu! 1 yaralı
Otomobil dereye uçtu! 1 yaralı
Bingöl'de hafif ticari araç kontrolden çıkarak dereye uçtu, sürücü yaralandı.
01.12.2020
16:13
Ekonomiye 24 milyonluk katkı!
Ekonomiye 24 milyonluk katkı!
DSİ 9. Bölge Müdürlüğü dahilindeki Bingöl'de 18 bin 752 dekar arazide yapılan sulu tarım kapsamında 2020 birim fiyatları ile ülke ekonomisine 24 milyon 375 bin TL katkı sağlandığı bildirildi.
01.12.2020
16:12
`Memur için yeni bir düzenlemeye ihtiyaç var`
'Memur için yeni bir düzenlemeye ihtiyaç var'
Türkiye Kamu Sen Bingöl İl Başkanı Sedat Dursun, 'Yakında başlayacak bütçe maratonu ile birlikte TBMM'de bir 'Memur Paketi' hazırlanmasını istiyoruz. Bu paketle, yaşadığımız ekonomik sıkıntıları giderecek bir düzenlemeye ihtiyacımız vardır.'
01.12.2020
16:11
Çağrılara 7 dakikada ulaşılıyor!
Çağrılara 7 dakikada ulaşılıyor!
112 Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle bir açıklama yapan İl Sağlık Müdürü Gündoğdu: 'Bingöl'de 2019 yılında 27 bin 868 hasta ve yaralıya 112 Acil Sağlık Hizmeti sunulmuşken, 2020 yılı Kasım ayı sonu itibariyle bu sayı 36 bin 193'i bulmuştur. İl genelinde acil çağrılara ulaşma süremiz ise ortalama 7 dakikadır.'
01.12.2020
16:10
Genç Garajı açılışa hazırlanıyor
Genç Garajı açılışa hazırlanıyor
Genç ilçesi Yenisu Caddesinde 5 dönümlük alanda yapımı tamamlanan minibüs garajında çevre düzenleme çalışmalarının ardından sıcak asfalt çalışması gerçekleştirildi.