Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
02 Aralık 2020 Çarşamba
4 °C Yer yer bulutlu

Yılmaz: Söz değil, eserler kalacak! | HABER YORUMLARI

Yılmaz: 'Bizim siyaset anlayışımızın merkezinde kısa vadeli politik söylemler ve günlük kısır çekişmeler değil, hizmet üretmek ve memleketimize katma değer sağlamak var. Bundan sonra temel iki önceliğimiz şehrimizi güzelleştirmek ve istihdamı arttırmak olacaktır. Bu yöndeki tüm projeleri destekleyeceğiz.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63435)
19 Ekim 2020 Pazartesi 08:58
2011de SolHan da süt işleme tesisi kurulum çalışmamız vardı.Millet vekilimiz Cevdet Yılmaz o zaman ki valiyle üretime daha başlamamıştık ziyaretleri oldu.Bana şu soruyu sordu süt bulabilecekmisiniz merak ediyorum Sütaş bingöle yatırıma başlarken süt bulabicekmisiniz sordumu sormamıştır.Yerelde kalkınmayı hiç bir zaman benimsenediler.Cevdet bey bakan olurken en çok sevinenlerdendim.Sütaş da süt işine başlarken böyle büyük başlamadı Yerelde kalkınmadan neden çekinir oldu merak etmememek elde değil..
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63429)
19 Ekim 2020 Pazartesi 08:15
Para musluğunun başına verdiler seni senin yapman gereken şuydu;
1.getirdiğin belediye başkanları bir işe yaramadan gitiler.
2.atadığın resmi kurum amirleri liyakatsız ve bölgecilikten ibaret olduklarından içi boş kişilerden oldular .
Oysa yapman gereken işini bilen disiplinli liyakatlı ve çalışkan kişilerden hem beledibe hem diğer kurumlara yönetici görevlendirecek ve talimat verecektin herkes kurumu ile alakalı bingöle yapılabilecek mega projeler üretsin getirsin diyecektin ve yatırğma alıp takip ettirecektin.mesela deprem bölgesiyiz tüm resmi kurum binalarını yenile, çapakçur vadisi pdojesi
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63428)
19 Ekim 2020 Pazartesi 08:07
Eline geçen mucizevi fırsatı değerlendiremedin.
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63427)
19 Ekim 2020 Pazartesi 08:07
Sayın bakana bir bingöllü olarak teşşekkür ediyorum maalesef kısır döngü denen kendi siyasi heves veya kazancın özel olmayınca karalama olarak kendini gösterir
Beğendim (2) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63418)
19 Ekim 2020 Pazartesi 01:19
Olumlu ve olumsuz taraflarınızı yazmak istiyorum, belki okursunuz diye;
Olumlu Eserleriniz;
1-Sütaş, Tekstil fabrikaları, Üniversiteye Yatırımlar, Çap. Köprüsü, İl dışındaki memur tayinleri
Olumsuz eserleriniz;
Maalesef harf karakteri yetmediğinden sadece ikisini yazıyorum;
1-Bingöl'de tek adam olmak için, Ak Partiyi parçalamanız(Bingöl'deki son seçim sonucu bunun kanıtı),
2-Kamuya alımlarda Adaletsizlikte çığır açmanız.
(Son örnek, belediyeye alınan liyakat ehli! kodamanların yiğenleri)
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63414)
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:35
Boş laflara karnımız tok
İşsiz ve perişanız ama projeler havada uçuşuyor işe giren yine belli kesim. Sıkıldım bu tür şeylerden taşına toprağına kurban olduğum Avrupa orda insanlık var eşitlik var.
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63411)
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:13
Nerdesye yarım asırdır iktidar partisinden vekilsin, bakan oldunda ne yaptın Cevdet bey,akraba eşrafına dışında Bingöle hiç bir faydan olmamıştır
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63410)
19 Ekim 2020 Pazartesi 00:09
Ülkeyi de memleketi mahvettiniz. En büyük eseriniz yeni doğacak çocuklara bile borç bırakmak. Siz yerin altında iken onlar sizin borçlarınızı öderler.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63401)
18 Ekim 2020 Pazar 20:44
Bu kadar imkan eline geçmişken kurum ve parti teşkilatını kendi bölgenden seçmekten başka bir icraatın bulunmuyor.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63400)
18 Ekim 2020 Pazar 20:42
Ekonomik sıkıntı ve problemler milleti canimdan bezdirdi. Türk parası değer kaybında dibe vurmuş... Yap islet devret modeli ile dolar bazlı yaptığınız yatırımlar var kullandığınız telefondan ve bindiğiniz araclara kadar hersey dolar, ama bakan Albayrak dolar ve euro ile ilgilenmiyorum diyor... Zamanında övündüğünüz dis politika ve dis borçlanmalar turkiyeyi iflasin eşiğine suruklemis hala çıkıp nelerden bahsediyorsunuz.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
01.12.2020
16:18
Sağlık Bakanlığı sözleşmeli personel alacak
Sağlık Bakanlığı sözleşmeli personel alacak
Sağlık Bakanlığı, KPSS sonucuna göre ÖSYM tarafından yapılacak merkezi yerleştirme ile 7 bini hemşire olmak üzere 12 bin sözleşmeli sağlık personeli alacak.
01.12.2020
16:17
Sınavlar ertelendi!
Sınavlar ertelendi!
Milli Eğitim Bakanlığı, 5 Aralık 2020 Cumartesi ve 6 Aralık 2020 Pazar günü yapılacak olan açık öğretim ortaokulu ve lisesi sınavlarının ertelendiğini açıkladı.
01.12.2020
16:16
Bingöl`de 24 Bin TL`lik maske cezası!
Bingöl'de 24 Bin TL'lik maske cezası!
Bingöl'de Covid-19 denetimlerinde maske takmayanlara toplamda 24 bin 300 TL idari para cezası kesildi.
01.12.2020
16:15
Kış lastiği mesaisi başladı
Kış lastiği mesaisi başladı
Kış lastiği zorunluluğu uygulamasının başlaması oto lastikçilerde yoğunluğa neden oldu. Sürücüler, sabah erken saatlerden itibaren lastik değiştirmek için sıraya girdi.
01.12.2020
16:14
Otomobil dereye uçtu! 1 yaralı
Otomobil dereye uçtu! 1 yaralı
Bingöl'de hafif ticari araç kontrolden çıkarak dereye uçtu, sürücü yaralandı.
01.12.2020
16:13
Ekonomiye 24 milyonluk katkı!
Ekonomiye 24 milyonluk katkı!
DSİ 9. Bölge Müdürlüğü dahilindeki Bingöl'de 18 bin 752 dekar arazide yapılan sulu tarım kapsamında 2020 birim fiyatları ile ülke ekonomisine 24 milyon 375 bin TL katkı sağlandığı bildirildi.
01.12.2020
16:12
`Memur için yeni bir düzenlemeye ihtiyaç var`
'Memur için yeni bir düzenlemeye ihtiyaç var'
Türkiye Kamu Sen Bingöl İl Başkanı Sedat Dursun, 'Yakında başlayacak bütçe maratonu ile birlikte TBMM'de bir 'Memur Paketi' hazırlanmasını istiyoruz. Bu paketle, yaşadığımız ekonomik sıkıntıları giderecek bir düzenlemeye ihtiyacımız vardır.'
01.12.2020
16:11
Çağrılara 7 dakikada ulaşılıyor!
Çağrılara 7 dakikada ulaşılıyor!
112 Acil Sağlık Hizmetleri Haftası nedeniyle bir açıklama yapan İl Sağlık Müdürü Gündoğdu: 'Bingöl'de 2019 yılında 27 bin 868 hasta ve yaralıya 112 Acil Sağlık Hizmeti sunulmuşken, 2020 yılı Kasım ayı sonu itibariyle bu sayı 36 bin 193'i bulmuştur. İl genelinde acil çağrılara ulaşma süremiz ise ortalama 7 dakikadır.'