Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
02 Aralık 2020 Çarşamba
4 °C Yer yer bulutlu

Yılmaz: Söz değil, eserler kalacak! | HABER YORUMLARI

Yılmaz: 'Bizim siyaset anlayışımızın merkezinde kısa vadeli politik söylemler ve günlük kısır çekişmeler değil, hizmet üretmek ve memleketimize katma değer sağlamak var. Bundan sonra temel iki önceliğimiz şehrimizi güzelleştirmek ve istihdamı arttırmak olacaktır. Bu yöndeki tüm projeleri destekleyeceğiz.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63399)
18 Ekim 2020 Pazar 20:41
Tüm illerin yolları bizimkinden iyi.ünv her ilde var havaalanıda hükümet projeleridir.kocaman bir fiyasko ve hayal kırıklığı oldun
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63398)
18 Ekim 2020 Pazar 20:39
Halk mitingde istedi sen bakan yapıldın.peki sen ne yaptın kocaman bir hiç.şöyleki bakanlığını yaptığın kurum yatırımlardan sorimlu yani bütün yatırım paraları senden geçiyodu.sen bütün resmi kurumları yenileşebilir vede bingöl için iyi projeler geliştirebilirdin sonuçta deprem bölgesiyiz.ama atadığın tüm kurum amirleri senin bölgenden liyakatsız kişiler olunca sonuç sıfır
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63393)
18 Ekim 2020 Pazar 19:48
Sayın bakanım emeklerinizden dolayı teşekkür ederiz bizim memlekette başarılı siyasetçi bürokrat işadamını kimse istemez bunları bitirmek için ellerinden geleni yaparlar bu memlekette taş üstüne taş koyandan Allah razı olsun icraate devam bizim tarih okuyacak vaktimiz yok çünkü bizler tarihi yazanlardan olacaz Allah'ın izniyle
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63392)
18 Ekim 2020 Pazar 19:44
Sayenizde istihdam arttı kahveler de yer kalmadı
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63390)
18 Ekim 2020 Pazar 19:10
Ne eserin var Cevdet Bey?
Senin yerine başka adam bakan olsaydı Bingöl şahlanmıştı. Kimi kandırıyorsun sen?
1- Havaalanı ve Üniversite sen olmasaydın da yapılacaktı hükümet politikasıydı.
2- SÜTAŞ Yatırımında senin katkın ne? Bir zahmet onca yıl bakanlık yapıp vekil maaşı yedin sırtımızdan zahmet olacak ama bir ricada da bulun demi.
Eserlerin ise,
1- Serdar Atalay
2- Yücel Barakkazi
3- Erdal Arıkan. Bunların hepsini sen getirdin her biri bir öncekinden başarısız.

Belli başlı kişileri kayırmaktan başka ne yaptın?
İşe gitmeden maaş alan yakınların senin eserin.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63389)
18 Ekim 2020 Pazar 18:16
Kısır döngü işinde kral adamsın. Söyler misin parti il başkanları değişiyor sürekli ama değişmeyen bir kaç isim var, onların sizin akrabanız olması veya emir eliniz olması dışında bir liyakatları var mı? Toplasan partiye 2 oy dahi kazandırmamışlardı partiye almanızın mantığındaki yapın da millet bir aydınlasın.
Beğendim (29) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63440)
19 Ekim 2020 Pazartesi 09:27
@Misafir Kullanıcı İl Başkanlarının değişimini kısır döngü olarak değerlendirmen düşündürücü. Demokrasilerde İl Başkanları (gerekli hallerde) değişir.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63432)
19 Ekim 2020 Pazartesi 08:41
@Misafir Kullanıcı Bu yorumu vallahi billahi tillahi hiç bir çıkar gütmeden yazıyorum. Son açıklanan akparti il yönetimi listesini görünce HE VAH dedim. 18 yıllık iktidar partisinin düştüğü bu hali gördüm ya daha da sözüm yok bu memleketin insanıyım oradaki insanların yüzde 90-95 ini tanıyorum gördüklerim bana yetti tek kelimeyle memlekete yazık...Haşim bey yenidir bilmeyebilir ALLAH yardımcısı olsun baştan kötülemenin anlamı yok başarılı olursa ilimiz kazanır bunu da isteriz ama bu yol arkadaşlarıyla işi çok zor vesselam.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63388)
18 Ekim 2020 Pazar 18:14