Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Eylül 2019 Çarşamba
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23783)
11 Mart 2018 Pazar 13:15
Hepsi fiyasko.Bizim siyasiler Ankarada Bingöl lü bürokrat çıkartmaya karşılar hatta engelliyorlar.Ancak;bingölde ise her kurumu elden geçiriyorlar onlardan habersiz kuş uçmaz.Bırakmazlar adamlar işini yapsın.bir temizlik ve güvenlik alınyosa Genel bşk.Yrd.Onayından geçiyor.Onlarda hep kendi çevresinden seçiliyor.mega proje desen kafa yoran yok.
Beğendim (18) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23774)
10 Mart 2018 Cumartesi 21:02
Muzaffe Çakar Cevdet Yılmaz'ın Eniştesi SSK Müdürü kimse bu memlekette adaletten bahsetmesin. Bütün Bingöl'ün vebali günahı senin boynuna Ey! Cevdet bey
Beğendim (22) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23707)
08 Mart 2018 Perşembe 10:12
SGK il müdürü enişte kafası çok çalışyor ya, Milli eğitim il müd.eski danışmanı, kyk il müdürü, kültür il müdürü, sağlık il müdürü, Üniversite rektörü, tarım il müdürü, ve sayamadığım diğerleri neden hep Cevdet by.bölgesinden anlamıyorum ya.oysa en çok oy merkez genç ve solhandan geliyor.
Beğendim (27) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23706)
08 Mart 2018 Perşembe 10:06
Bingöl deki kurum amirleri neden hep Cevdet by.in bölgesinden seçiliyorlar. Başka kafası çalışan kimse yok mu? diğer bölgeler kime oy veriyoyar yoksa hdp yemi veryolar.eğer oy vermediğiyse bingöl merkez, Solhan,genç,karlıova ve diğer bölgelerimiz nasıl secildi.E tabi kendi bölgesi akrabaları oy vermiyolar bizim sayemizde seçiliyor ve bizide hdp ye oy verenler yönetiyor.
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23674)
07 Mart 2018 Çarşamba 22:47
Bingölde ki siyasetçi ve börokrasi kesimler kendi ailesine kendi çevresine sahip cıkıyorlar siyasetçilerin ve börokrasinin bingöl halkına hiç bir faydası yoktur bingöle yapılan hizmetlerin yüzde doksan dokuzu nu hükümet yapmıştır kısacası bingöl doğu anadolunun en geri kalmış ilidir
Beğendim (34) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23669)
07 Mart 2018 Çarşamba 16:08
Genelini liyakatlı bulmuyorum. Mesela Bingöl Üniversitesi Rektörünün ataması iki yılı doldu ancak yatırımına bakıyorsunuz iki bina onlarda önceki rektör Baydaş döneminde yatırıma alınan yatırım, onlarda iki yıl bitmesine rağmen hala bitirilemedi. Bu gidişle bitremeyeceğe benziyor. Çünkü sırf arkadaşı diye getirip yapı dairesi başkanlığına Türkçe öğretmeninin atamasını yaparsa olacağı budur.
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23656)
07 Mart 2018 Çarşamba 09:44
kesinlikle yeterli bulmiyorum nedeni gelen paralar ihtiyaç yerinde değilde kişılerın hatırına kulanılıyor dıye duşuniyorum
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23634)
06 Mart 2018 Salı 22:17
örneğin ssk müdürü cevdet beyin eniştesi
Beğendim (17) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23517)
05 Mart 2018 Pazartesi 17:51
Bingöl'ün bürokratlarının birkaçı harici, liyakatsiz, basiretsiz ve yetersizdir. Kanun, yönetmelik bilen, uygulayan, yöneticilik özellikleri taşıyan bürokrat, idareci yoktur. Herkes birilerinin adamıdır mutlaka. Kendi kabiliyeti ile göreve gelen yoktur. On dakika akıcı şekilde konuşma becerisi olanı hiç görmedim. Daha ne olsun?
Beğendim (16) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23490)
05 Mart 2018 Pazartesi 10:34
nerde bir liyakatsız ve başarısız insan varsa bingölde kurum amiri olmuş,proje yapamıyan mevcut projeleri hayata geçiremiyen başarısız insanlar,katma deyerleri çok düşük,hiçbir meziyetleri yok,tamamen hantal bir yapı içinde döngü yapıyorlar,siyasi emirleri bekleyerek koltuk sevdalısı kişilerden oluşuyor bence ...
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
17.09.2019
08:21
Başkan Erdoğan 3`lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Başkan Erdoğan 3'lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Ruhani ve Rusya Devlet Başkanı Putin ile üçlü zirvede bir araya geldi. Başkan Erdoğan, Fırat'ın doğusuna güvenli bölge tesisine ilişkin ABD ile müşterek yürütülen faaliyetler ile ilgili ''İki hafta içinde bir sonuca ulaşamazsak kendi harekat planımızı uygulamaya başlayacağız'' restini çekti.
03.09.2019
23:50
Makam aracını sattı 12 bin öğrenciye yardım etti
Makam aracını sattı 12 bin öğrenciye yardım etti
AK Parti'den adayı olarak Dilovası Belediye Başkanı seçilen Hamza Şayir, makam aracını satarak ihtiyaç sahibi öğrencilere yardımda bulundu. Şayir'in bu hareketi ilçedeki muhalif partiler tarafından da takdirle karşılandı.
03.09.2019
23:52
Emniyet açıkladı: 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi
Emniyet açıkladı: 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi
Emniyet ve jandarma birimlerince, helikopter ve drone ile yapılan trafik denetimlerinde 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi. Denetimler sonucu, sürücülere ve araç plakalarına cezai işlem uygulandı.
01.09.2019
23:17
Rusya`dan `güvenli bölge` açıklaması!
Rusya'dan 'güvenli bölge' açıklaması!
Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, 'güvenli bölge' konusu ile ilgili açıklamalarda bulundu.
27.08.2019
08:30
S-400`de ikinci sevkiyat başladı
S-400'de ikinci sevkiyat başladı
S-400 sevkiyatında ikinci bataryanın parçalarını taşıyan uçak Ankara'ya indi.
07.08.2019
09:33
Bayraktar`dan milli uçan araba müjdesi
Bayraktar'dan milli uçan araba müjdesi
Baykar Teknik Müdürü ve Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Selçuk Bayraktar, Türkiye'nin ilk milli uçan arabası olacak 'CEZERİ'nin prototipini hazırladıklarını açıkladı.
07.08.2019
09:31
Türk yetkililerden sürpriz F-35 açıklaması: Her an bir şeyler olabilir
Türk yetkililerden sürpriz F-35 açıklaması: Her an bir şeyler olabilir
Türkiye'nin F-35'teki ortaklığını askıya alacağını ilan eden ABD planlama, uyarı gibi hiçbir konuda henüz yazılı bildirim yapmış değil. ABD'nin tüm açıklamaları basın yoluyla yaptığını belirten kaynaklar, 'Türkiye muhataplarından devlet teamüllerine uygun, karşılıklı yazılı bilgi alışverişine dayanan bir tutum izlemesini bekliyor' dedi.