Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Temmuz 2019 Pazartesi
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23783)
11 Mart 2018 Pazar 13:15
Hepsi fiyasko.Bizim siyasiler Ankarada Bingöl lü bürokrat çıkartmaya karşılar hatta engelliyorlar.Ancak;bingölde ise her kurumu elden geçiriyorlar onlardan habersiz kuş uçmaz.Bırakmazlar adamlar işini yapsın.bir temizlik ve güvenlik alınyosa Genel bşk.Yrd.Onayından geçiyor.Onlarda hep kendi çevresinden seçiliyor.mega proje desen kafa yoran yok.
Beğendim (18) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23774)
10 Mart 2018 Cumartesi 21:02
Muzaffe Çakar Cevdet Yılmaz'ın Eniştesi SSK Müdürü kimse bu memlekette adaletten bahsetmesin. Bütün Bingöl'ün vebali günahı senin boynuna Ey! Cevdet bey
Beğendim (22) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23707)
08 Mart 2018 Perşembe 10:12
SGK il müdürü enişte kafası çok çalışyor ya, Milli eğitim il müd.eski danışmanı, kyk il müdürü, kültür il müdürü, sağlık il müdürü, Üniversite rektörü, tarım il müdürü, ve sayamadığım diğerleri neden hep Cevdet by.bölgesinden anlamıyorum ya.oysa en çok oy merkez genç ve solhandan geliyor.
Beğendim (27) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23706)
08 Mart 2018 Perşembe 10:06
Bingöl deki kurum amirleri neden hep Cevdet by.in bölgesinden seçiliyorlar. Başka kafası çalışan kimse yok mu? diğer bölgeler kime oy veriyoyar yoksa hdp yemi veryolar.eğer oy vermediğiyse bingöl merkez, Solhan,genç,karlıova ve diğer bölgelerimiz nasıl secildi.E tabi kendi bölgesi akrabaları oy vermiyolar bizim sayemizde seçiliyor ve bizide hdp ye oy verenler yönetiyor.
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23674)
07 Mart 2018 Çarşamba 22:47
Bingölde ki siyasetçi ve börokrasi kesimler kendi ailesine kendi çevresine sahip cıkıyorlar siyasetçilerin ve börokrasinin bingöl halkına hiç bir faydası yoktur bingöle yapılan hizmetlerin yüzde doksan dokuzu nu hükümet yapmıştır kısacası bingöl doğu anadolunun en geri kalmış ilidir
Beğendim (34) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23669)
07 Mart 2018 Çarşamba 16:08
Genelini liyakatlı bulmuyorum. Mesela Bingöl Üniversitesi Rektörünün ataması iki yılı doldu ancak yatırımına bakıyorsunuz iki bina onlarda önceki rektör Baydaş döneminde yatırıma alınan yatırım, onlarda iki yıl bitmesine rağmen hala bitirilemedi. Bu gidişle bitremeyeceğe benziyor. Çünkü sırf arkadaşı diye getirip yapı dairesi başkanlığına Türkçe öğretmeninin atamasını yaparsa olacağı budur.
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23656)
07 Mart 2018 Çarşamba 09:44
kesinlikle yeterli bulmiyorum nedeni gelen paralar ihtiyaç yerinde değilde kişılerın hatırına kulanılıyor dıye duşuniyorum
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23634)
06 Mart 2018 Salı 22:17
örneğin ssk müdürü cevdet beyin eniştesi
Beğendim (17) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23517)
05 Mart 2018 Pazartesi 17:51
Bingöl'ün bürokratlarının birkaçı harici, liyakatsiz, basiretsiz ve yetersizdir. Kanun, yönetmelik bilen, uygulayan, yöneticilik özellikleri taşıyan bürokrat, idareci yoktur. Herkes birilerinin adamıdır mutlaka. Kendi kabiliyeti ile göreve gelen yoktur. On dakika akıcı şekilde konuşma becerisi olanı hiç görmedim. Daha ne olsun?
Beğendim (16) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23490)
05 Mart 2018 Pazartesi 10:34
nerde bir liyakatsız ve başarısız insan varsa bingölde kurum amiri olmuş,proje yapamıyan mevcut projeleri hayata geçiremiyen başarısız insanlar,katma deyerleri çok düşük,hiçbir meziyetleri yok,tamamen hantal bir yapı içinde döngü yapıyorlar,siyasi emirleri bekleyerek koltuk sevdalısı kişilerden oluşuyor bence ...
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
19.07.2019
09:03
ABD, Türkiye`ye F-35`leri vermek zorunda!
ABD, Türkiye'ye F-35'leri vermek zorunda!
S-400'ü taşıyan uçaklar Ankara'ya inmeye devam ederken, ABD'nin konuyla ilgili ilk hamlesi Türkiye'nin F-35 programından çıkarılması oldu. Türkiye, karara büyük bir tepki gösterirken 900 parçasını ürettiği ve 1,4 milyar dolar harcadığı F-35 programından çıkarılması karşısında atacağı adımlar da gündeme geldi.
15.07.2019
09:00
Türkiye kahramanları anıyor
Türkiye kahramanları anıyor
15 Temmuz 2016'daki alçak darbe girişiminin üzerinden 3 yıl geçti. Darbeyi canları pahasına püskürten şehitler, gaziler bugün Türkiye ve dünyadaki birçok şehirde etkinliklerle anılıyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Külliye'de 15 Temmuz Şehitler Anıtı'nda düzenlenecek törene katılacak akşam da İstanbul Atatürk Havalimanı'nda vatandaşlarla bir araya gelecek.
15.07.2019
08:01