Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
11 Temmuz 2020 Cumartesi
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41323)
12 Mart 2019 Salı 14:47
Alanları belirleyip yesil alan yapacağını soyle mahalle bazında proje belirtin lütfen
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41320)
12 Mart 2019 Salı 14:38
bu projelerin çogunu önceki belediye başkanlarıda sunmuştu ve hiçbir icraatlerini göremedik,sizlerde bunları yapamıyacaksınız ama bu şehir karşılaştıkları bunca duruma karşı yine sizleri çıkaracakalar hayırlı olsun
Beğendim (18) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41319)
12 Mart 2019 Salı 14:11
Yillardir Bingölde bir çivi çakilmadi..çarşi ayni çarşi yollar ayni yollar bir tane aile bahcesi yok piknik alani yok ..birakin onu 4 yolda eşinle cocuklarinla yüreyemiyorsun
Bu millet herşeyin en iyisini hakediyor oyüzden kim olursa olsun artik kendi memleketine ihanet etmesin çünkü belediyecilik bu degildir hizmet bu degildir
Her kim Bingöl icin hayirli olacaksa gercekten şehir yapacaksa o olsun ..kapi komsu elaziga bi bakin Malatyaya bi bakin adamlar nasil calisiyor bide bizim memlekete bakin insan utaniyor bir arkadasini bingolumuze davet etsin !
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41300)
12 Mart 2019 Salı 08:53
Capakcur projesine başlandı tekrar bırakıldı bence en öncelikli proje capakcur vadi projesi orasi bir faliyete gecsin bingölün cehresi degişir kim gelirse gelsin capakcur projesi önceligi olmalıdır
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41293)
12 Mart 2019 Salı 07:36
Yücel beyin yapamadığını sen yapacaksın eminim erdal reis
Beğendim (7) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41285)
12 Mart 2019 Salı 00:37
Akp benim için bitti
Beğendim (23) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41396)
13 Mart 2019 Çarşamba 15:29
@Misafir Kullanıcı bunu bize yapamazsın ne olursun gitme:))))) AKPARTİ bizim için yeni başlıyor.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41282)
11 Mart 2019 Pazartesi 22:49
Çapakçur Vadi Projesi, Bingöl için elzem projelerden biridir.Bu projeyi bir an önce hayata geçirin lütfen.Yoksa kaldıkça kalacak.
Beğendim (15) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41273)
11 Mart 2019 Pazartesi 21:01
Google ye. Megafosya yaz
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41272)
11 Mart 2019 Pazartesi 20:28
Ah be Zeki Borükoçin bunlar senide geçti
Beğendim (15) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41266)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:57
Ağam bizimle eğleni.
Beğendim (18) Beğenmedim (3)Cevapla
10.07.2020
21:46
Tarım Sigortası Poliçelerinde Büyük Artış
Tarım Sigortası Poliçelerinde Büyük Artış
2006 yılında kanunlaşarak yürürlüğe giren 5363 Sayılı TARSİM kapsamında, İlimizde bugüne kadar yapılan faaliyetlerin değerlendirilmesi ve önümüzdeki yılların yol haritasının belirlenmesi amacıyla İlimizi ziyaret eden Erzurum Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM) Bölge Müdürü Meriç ÖZDEMİR, İl Müdürümüz Burhan BAHADIR, Tarım Kredi Kooperatifi Bingöl Müdürü Suphi ÇETKİN, ilgili Şube Müdürleri yine Bölge Müdürlüğünde görevli personel Mehmet ZENGİN ile tohumculuk Firmaları temsilcilerinin de katılımları ile sigortalı üreticilerimizin artırılmasına yönelik fikir alışverişi sonrası örnek çiftçilerimizin sahada ziyaretine geçildi. Bu kapsamda Çavuşlar Köyünde örnek kapama ceviz bahçesi, Çayağzı Köyünde sözleşmeli mısır üretimi yapan üreticilerimizin tarlaları ve Garip Köyünde çilek üretimi gerçekleştiren çiftçilerimiz ziyaret edilerek, Tarım Sigortalarının kapsamları hakkında ön bilgi verildi.
10.07.2020
21:45
Deva`nın İl Başkanlığına Kovalar getirildi
Deva'nın İl Başkanlığına Kovalar getirildi
Deva Partisi Bingöl Kurucu İl Başkanı Gençli hemşerimiz Mikail Kovalar oldu. İl Başkanının belirlenmesinin ardından gözler il teşkilatlanmasında hangi isimlerin yer alacağına çevrildi.
10.07.2020
16:43
Köyün `Lastik Kızı`nın hayali milli takıma girmek
Köyün 'Lastik Kızı'nın hayali milli takıma girmek
Genç ilçesinde yaşayan ve internette izlediği cimnastik hareketlerini yapmasından dolayı köyde 'Lastik Kız' olarak bilinen 10 yaşındaki Yeşim Münar, lastik gibi eğilip bükülmesiyle görenleri kendine hayran bıraktırıyor.
10.07.2020
16:42
`Vaka sayısının belirsizliği kuşkuların artmasına neden oluyor`
'Vaka sayısının belirsizliği kuşkuların artmasına neden oluyor'
HDP Bingöl İl Eş Başkanı Veysel Kaya: 'Pozitif vaka sayısı, yoğun bakım ve entübe hasta sayısının belirsizliği hem bilmezliğe hem de kuşkuların artmasına sebebiyet vermektedir. Yetkililerin bu konuda daha duyarlı davranmaları elzemdir.'
10.07.2020
16:41
Covid-19 kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi
Covid-19 kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi
Bingöl'de koronavirüs ile mücadele kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi.
10.07.2020
16:40
Zoroğlan, TEKDER İl temsilcisi oldu
Zoroğlan, TEKDER İl temsilcisi oldu
Bingöl Genç Mazi Kültür Sosyal Eğitim Derneği Başkanı Ahmet Zoroğlan (TEKDER) Ticaret ve Ekonomi Kulübü Bingöl İl temsilciliğine getirildi.
09.07.2020
15:27
Devlet destekli yatırımla 4 bin 500 kişi istihdam edilecek