Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Ağustos 2020 Cumartesi
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41323)
12 Mart 2019 Salı 14:47
Alanları belirleyip yesil alan yapacağını soyle mahalle bazında proje belirtin lütfen
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41320)
12 Mart 2019 Salı 14:38
bu projelerin çogunu önceki belediye başkanlarıda sunmuştu ve hiçbir icraatlerini göremedik,sizlerde bunları yapamıyacaksınız ama bu şehir karşılaştıkları bunca duruma karşı yine sizleri çıkaracakalar hayırlı olsun
Beğendim (18) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41319)
12 Mart 2019 Salı 14:11
Yillardir Bingölde bir çivi çakilmadi..çarşi ayni çarşi yollar ayni yollar bir tane aile bahcesi yok piknik alani yok ..birakin onu 4 yolda eşinle cocuklarinla yüreyemiyorsun
Bu millet herşeyin en iyisini hakediyor oyüzden kim olursa olsun artik kendi memleketine ihanet etmesin çünkü belediyecilik bu degildir hizmet bu degildir
Her kim Bingöl icin hayirli olacaksa gercekten şehir yapacaksa o olsun ..kapi komsu elaziga bi bakin Malatyaya bi bakin adamlar nasil calisiyor bide bizim memlekete bakin insan utaniyor bir arkadasini bingolumuze davet etsin !
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41300)
12 Mart 2019 Salı 08:53
Capakcur projesine başlandı tekrar bırakıldı bence en öncelikli proje capakcur vadi projesi orasi bir faliyete gecsin bingölün cehresi degişir kim gelirse gelsin capakcur projesi önceligi olmalıdır
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41293)
12 Mart 2019 Salı 07:36
Yücel beyin yapamadığını sen yapacaksın eminim erdal reis
Beğendim (7) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41285)
12 Mart 2019 Salı 00:37
Akp benim için bitti
Beğendim (23) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41396)
13 Mart 2019 Çarşamba 15:29
@Misafir Kullanıcı bunu bize yapamazsın ne olursun gitme:))))) AKPARTİ bizim için yeni başlıyor.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41282)
11 Mart 2019 Pazartesi 22:49
Çapakçur Vadi Projesi, Bingöl için elzem projelerden biridir.Bu projeyi bir an önce hayata geçirin lütfen.Yoksa kaldıkça kalacak.
Beğendim (15) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41273)
11 Mart 2019 Pazartesi 21:01
Google ye. Megafosya yaz
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41272)
11 Mart 2019 Pazartesi 20:28
Ah be Zeki Borükoçin bunlar senide geçti
Beğendim (15) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41266)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:57
Ağam bizimle eğleni.
Beğendim (18) Beğenmedim (3)Cevapla
14.08.2020
16:40
Solhanspor için birlik zamanı!
Solhanspor için birlik zamanı!
Gösterdikleri başarılı performansın ardından voleybolda Efeler Ligi'ne yükselerek Galatasaray, Fenerbahçe gibi büyük takımları ağırlayacak olan Solhanspor teknik heyeti ve yönetimi, siyasi, bürokrasi, yerel yönetimi ve kentteki büyük yatırımcıları, maddi ve manevi destek vermeye davet etti.
14.08.2020
16:39
Basketbol oynamak için tahta ve hortumdan pota yaptılar
Basketbol oynamak için tahta ve hortumdan pota yaptılar
Bingöl'de evlerinin arka kısmında bulunan boş alanda tahta ve hortumdan pota yaparak basketbol oynayan 3 kardeş, yetkililerden mahalleye basketbol alanı yapılmasını istiyor.
14.08.2020
16:38
Doğu`da 246 hektar alan yandı
Doğu'da 246 hektar alan yandı
Doğu Anadolu Bölgesi'nde son 8 ay içerisinde 58 yangının çıktığını belirten Elazığ Orman Bölge Müdürü Muhammed Salih Çetiner, 50'si orman ve 8'i ziraat alanında çıkan yangınlarda 246 hektar alanın yanarak zarar gördüğü söyledi.
14.08.2020
16:37
İŞKUR alımları geçici olarak durduruldu
İŞKUR alımları geçici olarak durduruldu
Bingöl İŞKUR İl Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün imzaladığı protokol gereği, 9 aylık alınacak personel alımları geçici süreliğine durduruldu.
14.08.2020
16:36
Keskin, İMO İl Temsilcisi Oldu
Keskin, İMO İl Temsilcisi Oldu
İnşaat Mühendisleri Odası Bingöl İl Temsilciliğine Ayetullah Keskin atandı.
14.08.2020
16:35
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz
Önceki dönem MHP Bingöl Belediye Başkan Adayı Buyankara: 'Teröristler tarafından Şehit edilen Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in isminin Bingöl Havalimanı verilerek yaşatılmasını talep ediyoruz.'
13.08.2020
17:39
Koç: `Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?`
Koç: 'Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?'
Doğan Koç, Çobantaşı Köyü Muhtarının söylemlerinin amacının Koç-Soğuk Çeşme Taş Ocağının çalışma ruhsatını iptal ettirip, ocağın el değiştirmesini sağlamak olduğunu iddia etti. Koç: 'Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?'
13.08.2020
17:38
Çatı yangını korkuttu
Çatı yangını korkuttu
Genç ilçesinde bir binanın çatısında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alınarak söndürüldü.
13.08.2020
17:37
`Yüz yüze eğitime 21 Eylül`de geçilecek`
'Yüz yüze eğitime 21 Eylül'de geçilecek'
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, okulların 31 Ağustos 2020 tarihinde uzaktan eğitimle açılacağını, 21 Eylül'de ise Bilim Kurulu tarafından tavsiye edilen sınıflarda aşamalı ve seyreltilmiş şekilde yüz yüze eğitimin başlayacağını bildirdi.