Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Ağustos 2020 Cumartesi
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Sehirden bikan (@Misafir_41264)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:45
sadece nefesini bosa tuketiyorsun sehri yonetim anlayisiniz 0 gelen kendinden oncekini elestiriyor o projeler zaten var kuzey yol yapiliyor yapabiliyorsan yolu bosuna 10 km uzatmasinlar gencler kahvede cafede is yok bir sanat dallari yok ac binsem diye sanat ve mesleki edindirme kurslarini kuaforluktur asciliktir dekoratif sanatlar vs sizn zihiniyetizle hep ileri giden bir ulkenin geri giden halki olduk elestriyi kabullenmek bile ağir geliyor yazik halkima cok yazik o hastane kuyrugunu gorunce sehirde uydukentin 8 katli evlerini gorunce uzulmem
Beğendim (15) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41263)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:19
taş üstüne taş koyan diyorsunuz peki feyzi berdibek o zaman bingölde katrilyonluk yatırıma neden engel oldunuz çevreyolunda projeleri hazır kaçtane onlarca iş sahası vardı açıklayın merak ediyoruz niye engel oldunuz tarım alanı dediniz tarım bakanlığının tarımdışı kullanılabilir belgesinide getirdik lütfen bunu açıklayın kimlerin menfaatine dokundu veya kimler nemalanamadı bu imardan
Beğendim (13) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41260)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:15
Kopyala yapıştır projeler bunların hepsi Yücel Burakgazinin projeleri arasında değilmiydi? milletin zekasıyla dalga geçiyorsunuz resmen ama ne yazıkki bunları satınalan bir kitleniz var yazık memleketimize beş yılımız daha heba olacak ona yanarım!!
Beğendim (20) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41259)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:12
Dağ fare doğurdu:)))
Beğendim (12) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41257)
11 Mart 2019 Pazartesi 15:56
Açiklanan projelerin yuzde 50 si gecmis dönemlerin vaatleri, dün olmadi bugunde olmuyacak gibi görunuyor. Secimden sonra herkes kendi yoluna dersiniz yine gecistirirsiniz!
Beğendim (15) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41253)
11 Mart 2019 Pazartesi 13:31
hayırlı olsun diyelim
Beğendim (2) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41251)
11 Mart 2019 Pazartesi 12:09
Bu projeleri açıklayan kaçıncı kişisiniz Erdal bey? 35 yaşındayım vadi projesiyle, askeri alan , kent meydanı projesiyle büyüdüm....
Beğendim (12) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41249)
11 Mart 2019 Pazartesi 11:48
Hiç biride olmayacak
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41247)
11 Mart 2019 Pazartesi 11:18
HEP AYNI KELİMELER PROJELER ADI ALTINDE HER SEÇİMDE LİSTELENIP MILETIN GÖZUNE BAKA BAKA CEVDET BEYIN KATLIMILE BİNGÖL HALKINA ANLATMAYA ÇALIŞILIYOR İNSANIN BİR AZ YUZU KIZARMASI LAZIM HERKESIN DUNUP KENDI BOLGESININ OYLARINA ÇALIŞIN EGER ÇALIŞMAK GEREKIRSE HERKES BÖLGESINE BAKSIN DAVASINDE GERÇEKDEN SAMİMI İSE ARKASINA BAKSIN DEGERLİ BİNGÖL HALKI SEÇMEN DAVASINDE SAMİMİ İDARE EDENLER NASIL ACABA SAYGILARLA
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41245)
11 Mart 2019 Pazartesi 10:59
Bunların çoğu zaten yapılacaktı artı birşey pek yok sadece bir kaç park var.
Bence Bingöl ü iyice gezip proje yapmak gerekir etrafında ki en yakın şehre dahi 20yıl geri de kalmış bir şehre bunlar çok az
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
14.08.2020
16:40
Solhanspor için birlik zamanı!
Solhanspor için birlik zamanı!
Gösterdikleri başarılı performansın ardından voleybolda Efeler Ligi'ne yükselerek Galatasaray, Fenerbahçe gibi büyük takımları ağırlayacak olan Solhanspor teknik heyeti ve yönetimi, siyasi, bürokrasi, yerel yönetimi ve kentteki büyük yatırımcıları, maddi ve manevi destek vermeye davet etti.
14.08.2020
16:39
Basketbol oynamak için tahta ve hortumdan pota yaptılar
Basketbol oynamak için tahta ve hortumdan pota yaptılar
Bingöl'de evlerinin arka kısmında bulunan boş alanda tahta ve hortumdan pota yaparak basketbol oynayan 3 kardeş, yetkililerden mahalleye basketbol alanı yapılmasını istiyor.
14.08.2020
16:38
Doğu`da 246 hektar alan yandı
Doğu'da 246 hektar alan yandı
Doğu Anadolu Bölgesi'nde son 8 ay içerisinde 58 yangının çıktığını belirten Elazığ Orman Bölge Müdürü Muhammed Salih Çetiner, 50'si orman ve 8'i ziraat alanında çıkan yangınlarda 246 hektar alanın yanarak zarar gördüğü söyledi.
14.08.2020
16:37
İŞKUR alımları geçici olarak durduruldu
İŞKUR alımları geçici olarak durduruldu
Bingöl İŞKUR İl Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün imzaladığı protokol gereği, 9 aylık alınacak personel alımları geçici süreliğine durduruldu.
14.08.2020
16:36
Keskin, İMO İl Temsilcisi Oldu
Keskin, İMO İl Temsilcisi Oldu
İnşaat Mühendisleri Odası Bingöl İl Temsilciliğine Ayetullah Keskin atandı.
14.08.2020
16:35
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz
Önceki dönem MHP Bingöl Belediye Başkan Adayı Buyankara: 'Teröristler tarafından Şehit edilen Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in isminin Bingöl Havalimanı verilerek yaşatılmasını talep ediyoruz.'
13.08.2020
17:39
Koç: `Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?`
Koç: 'Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?'
Doğan Koç, Çobantaşı Köyü Muhtarının söylemlerinin amacının Koç-Soğuk Çeşme Taş Ocağının çalışma ruhsatını iptal ettirip, ocağın el değiştirmesini sağlamak olduğunu iddia etti. Koç: 'Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?'
13.08.2020
17:38
Çatı yangını korkuttu
Çatı yangını korkuttu
Genç ilçesinde bir binanın çatısında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alınarak söndürüldü.
13.08.2020
17:37
`Yüz yüze eğitime 21 Eylül`de geçilecek`
'Yüz yüze eğitime 21 Eylül'de geçilecek'