Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
11 Temmuz 2020 Cumartesi
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41224)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:21
Çoğu mevcut projeler ve başlanılmış, yeni projelermiş gibi milleti oyalamayın
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41223)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:05
bunları zaten biliyorduk hiç başkan adayı demez ki ben bingölle belediye otobüsü getireceğim Erdal Bey sizin bu projelerinizin 1 sırada belediye halk otobüsü olmalıydı
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41221)
11 Mart 2019 Pazartesi 06:05
Bunlar Doğruysa, epey, Batık 'MÜTEAHİT,in iştahı Kabaracak..(Reis'in dediği olursa , ihaleler,Şeffaf yapılacak,ona göre.)
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41220)
11 Mart 2019 Pazartesi 05:38
Vaad edilenler ile yapilanlar birbirini tutmaz tum partiler icin gecerli. Projeleri kayt altina alin 4 veya 5 yil sonra bakin neler yapacaklar. Kim cikarsa ciksin secimde benim umrumda degil. Ama Allah in varligini unutmasinlar ona gore hareket etsinler
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41219)
11 Mart 2019 Pazartesi 04:58
haksızlık yapmaktan başka bir projeniz yok sizin.
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41216)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:48
Gururumuzsun..daha ne olsun..en azından verilen vaatler yapılacak olan şeyler.. diğerleri gibi atıp tutmamış..
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41321)
12 Mart 2019 Salı 14:45
@Misafir Kullanıcı digerleri gibi atıp tutmamış dediginiz kişilerde yine bu partinin başkanıydı böyle bir gafı da de ilk defa görüyorum :)
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41215)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:44
Sizi tabrik ediyoruz sayın başkanım bingöl sizinle kurur diyor saygılar sevgiler selamlar başkanım
Beğendim (3) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41213)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:40
gülüyorum sadece bunlar zaten vardı vizyon yok fikir yok bir halt yok
sizin adayınız alican bayramdan 2 proje koysaydınız yeterdi size
ama nerede kibirden burnunuzun önünü görmüyorsunuz
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41209)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:08
Hep Aynı boş laflar,aynı hamaset,dış güçler bölücüler,hainler bizi yıkamayacaksınız,bizi bölemeyeceksiniz,uydurma projeler,bu söylemler dışında söyleyecek sözünüz kalmadı artık.bu ülkenin tarih boyunca beka sorunu olmadı,üç beş çapulcuda bu ülkenin bekasına tehdit olamaz. Varsada beka sorunu kim bu hale getirdi? Bu ülkeyi 17 yıldır kim yönetiyor?
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41207)
11 Mart 2019 Pazartesi 00:44
Bu projeleri allah var 10 senedir anlatıyorsunuz halada anlatıyorsunuz halada anlatıyorsunuz bitiremediklerinizi anlatıyorsunuz gerçekten çizo vizo nızanım gerçekleri yazdım işiniz zor siyasetçiler
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
10.07.2020
21:46
Tarım Sigortası Poliçelerinde Büyük Artış
Tarım Sigortası Poliçelerinde Büyük Artış
2006 yılında kanunlaşarak yürürlüğe giren 5363 Sayılı TARSİM kapsamında, İlimizde bugüne kadar yapılan faaliyetlerin değerlendirilmesi ve önümüzdeki yılların yol haritasının belirlenmesi amacıyla İlimizi ziyaret eden Erzurum Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM) Bölge Müdürü Meriç ÖZDEMİR, İl Müdürümüz Burhan BAHADIR, Tarım Kredi Kooperatifi Bingöl Müdürü Suphi ÇETKİN, ilgili Şube Müdürleri yine Bölge Müdürlüğünde görevli personel Mehmet ZENGİN ile tohumculuk Firmaları temsilcilerinin de katılımları ile sigortalı üreticilerimizin artırılmasına yönelik fikir alışverişi sonrası örnek çiftçilerimizin sahada ziyaretine geçildi. Bu kapsamda Çavuşlar Köyünde örnek kapama ceviz bahçesi, Çayağzı Köyünde sözleşmeli mısır üretimi yapan üreticilerimizin tarlaları ve Garip Köyünde çilek üretimi gerçekleştiren çiftçilerimiz ziyaret edilerek, Tarım Sigortalarının kapsamları hakkında ön bilgi verildi.
10.07.2020
21:45
Deva`nın İl Başkanlığına Kovalar getirildi
Deva'nın İl Başkanlığına Kovalar getirildi
Deva Partisi Bingöl Kurucu İl Başkanı Gençli hemşerimiz Mikail Kovalar oldu. İl Başkanının belirlenmesinin ardından gözler il teşkilatlanmasında hangi isimlerin yer alacağına çevrildi.
10.07.2020
16:43
Köyün `Lastik Kızı`nın hayali milli takıma girmek
Köyün 'Lastik Kızı'nın hayali milli takıma girmek
Genç ilçesinde yaşayan ve internette izlediği cimnastik hareketlerini yapmasından dolayı köyde 'Lastik Kız' olarak bilinen 10 yaşındaki Yeşim Münar, lastik gibi eğilip bükülmesiyle görenleri kendine hayran bıraktırıyor.
10.07.2020
16:42
`Vaka sayısının belirsizliği kuşkuların artmasına neden oluyor`
'Vaka sayısının belirsizliği kuşkuların artmasına neden oluyor'
HDP Bingöl İl Eş Başkanı Veysel Kaya: 'Pozitif vaka sayısı, yoğun bakım ve entübe hasta sayısının belirsizliği hem bilmezliğe hem de kuşkuların artmasına sebebiyet vermektedir. Yetkililerin bu konuda daha duyarlı davranmaları elzemdir.'
10.07.2020
16:41
Covid-19 kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi
Covid-19 kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi
Bingöl'de koronavirüs ile mücadele kapsamında bin 676 iş yeri denetlendi.
10.07.2020
16:40
Zoroğlan, TEKDER İl temsilcisi oldu
Zoroğlan, TEKDER İl temsilcisi oldu