Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Ağustos 2020 Cumartesi
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41224)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:21
Çoğu mevcut projeler ve başlanılmış, yeni projelermiş gibi milleti oyalamayın
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41223)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:05
bunları zaten biliyorduk hiç başkan adayı demez ki ben bingölle belediye otobüsü getireceğim Erdal Bey sizin bu projelerinizin 1 sırada belediye halk otobüsü olmalıydı
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41221)
11 Mart 2019 Pazartesi 06:05
Bunlar Doğruysa, epey, Batık 'MÜTEAHİT,in iştahı Kabaracak..(Reis'in dediği olursa , ihaleler,Şeffaf yapılacak,ona göre.)
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41220)
11 Mart 2019 Pazartesi 05:38
Vaad edilenler ile yapilanlar birbirini tutmaz tum partiler icin gecerli. Projeleri kayt altina alin 4 veya 5 yil sonra bakin neler yapacaklar. Kim cikarsa ciksin secimde benim umrumda degil. Ama Allah in varligini unutmasinlar ona gore hareket etsinler
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41219)
11 Mart 2019 Pazartesi 04:58
haksızlık yapmaktan başka bir projeniz yok sizin.
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41216)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:48
Gururumuzsun..daha ne olsun..en azından verilen vaatler yapılacak olan şeyler.. diğerleri gibi atıp tutmamış..
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41321)
12 Mart 2019 Salı 14:45
@Misafir Kullanıcı digerleri gibi atıp tutmamış dediginiz kişilerde yine bu partinin başkanıydı böyle bir gafı da de ilk defa görüyorum :)
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41215)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:44
Sizi tabrik ediyoruz sayın başkanım bingöl sizinle kurur diyor saygılar sevgiler selamlar başkanım
Beğendim (3) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41213)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:40
gülüyorum sadece bunlar zaten vardı vizyon yok fikir yok bir halt yok
sizin adayınız alican bayramdan 2 proje koysaydınız yeterdi size
ama nerede kibirden burnunuzun önünü görmüyorsunuz
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41209)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:08
Hep Aynı boş laflar,aynı hamaset,dış güçler bölücüler,hainler bizi yıkamayacaksınız,bizi bölemeyeceksiniz,uydurma projeler,bu söylemler dışında söyleyecek sözünüz kalmadı artık.bu ülkenin tarih boyunca beka sorunu olmadı,üç beş çapulcuda bu ülkenin bekasına tehdit olamaz. Varsada beka sorunu kim bu hale getirdi? Bu ülkeyi 17 yıldır kim yönetiyor?
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41207)
11 Mart 2019 Pazartesi 00:44
Bu projeleri allah var 10 senedir anlatıyorsunuz halada anlatıyorsunuz halada anlatıyorsunuz bitiremediklerinizi anlatıyorsunuz gerçekten çizo vizo nızanım gerçekleri yazdım işiniz zor siyasetçiler
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
14.08.2020
16:40
Solhanspor için birlik zamanı!
Solhanspor için birlik zamanı!
Gösterdikleri başarılı performansın ardından voleybolda Efeler Ligi'ne yükselerek Galatasaray, Fenerbahçe gibi büyük takımları ağırlayacak olan Solhanspor teknik heyeti ve yönetimi, siyasi, bürokrasi, yerel yönetimi ve kentteki büyük yatırımcıları, maddi ve manevi destek vermeye davet etti.
14.08.2020
16:39
Basketbol oynamak için tahta ve hortumdan pota yaptılar
Basketbol oynamak için tahta ve hortumdan pota yaptılar
Bingöl'de evlerinin arka kısmında bulunan boş alanda tahta ve hortumdan pota yaparak basketbol oynayan 3 kardeş, yetkililerden mahalleye basketbol alanı yapılmasını istiyor.
14.08.2020
16:38
Doğu`da 246 hektar alan yandı
Doğu'da 246 hektar alan yandı
Doğu Anadolu Bölgesi'nde son 8 ay içerisinde 58 yangının çıktığını belirten Elazığ Orman Bölge Müdürü Muhammed Salih Çetiner, 50'si orman ve 8'i ziraat alanında çıkan yangınlarda 246 hektar alanın yanarak zarar gördüğü söyledi.
14.08.2020
16:37
İŞKUR alımları geçici olarak durduruldu
İŞKUR alımları geçici olarak durduruldu
Bingöl İŞKUR İl Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün imzaladığı protokol gereği, 9 aylık alınacak personel alımları geçici süreliğine durduruldu.
14.08.2020
16:36
Keskin, İMO İl Temsilcisi Oldu
Keskin, İMO İl Temsilcisi Oldu
İnşaat Mühendisleri Odası Bingöl İl Temsilciliğine Ayetullah Keskin atandı.
14.08.2020
16:35
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz
Şehit başkanın isminin yaşatılmasını talep ediyoruz
Önceki dönem MHP Bingöl Belediye Başkan Adayı Buyankara: 'Teröristler tarafından Şehit edilen Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in isminin Bingöl Havalimanı verilerek yaşatılmasını talep ediyoruz.'
13.08.2020
17:39
Koç: `Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?`
Koç: 'Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?'
Doğan Koç, Çobantaşı Köyü Muhtarının söylemlerinin amacının Koç-Soğuk Çeşme Taş Ocağının çalışma ruhsatını iptal ettirip, ocağın el değiştirmesini sağlamak olduğunu iddia etti. Koç: 'Muhtarın diğer firmadan menfaati ne?'
13.08.2020
17:38
Çatı yangını korkuttu
Çatı yangını korkuttu
Genç ilçesinde bir binanın çatısında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alınarak söndürüldü.
13.08.2020
17:37
`Yüz yüze eğitime 21 Eylül`de geçilecek`
'Yüz yüze eğitime 21 Eylül'de geçilecek'