Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-7 °C Bulutlu

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23280)
03 Mart 2018 Cumartesi 14:13
Millet vekilleri millete hizmet yapmayı bırakmış . İş takipçisi olmuşlar bu kadar net. ..
Beğendim (12) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23279)
03 Mart 2018 Cumartesi 13:56
SN Milletvekilimiz Enver Fehmioglu Sn Bakanimiz Cevdet Yılmaz beyi Bingöl için elinden gelen her türlü gayreti sarf eden bazı projelerin gerek programa almasında Gerekse gerçekleşmesinde emeği geçen bir siyasetçimizdir öncelikle kendilerine bir Gencli olarak teşekkür ediyorum vekilimiz hakkında olumsuz yazanlar inanıyorumki ve belliki yazdırılan uzaktan kumandalı yazılardır çünkü tanıdığım Enver bey adildir ayırım asla yapmaz Bingöllün her yöresine eşit davranır Bu dönem bir çok hizmetin yapıldığı görülüyor bütün bu hizmetleri Cevdet Beyla beraber uyum içinde yapıyorlar DURMAK YOK YOLA DEVAM
Beğendim (5) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23278)
03 Mart 2018 Cumartesi 13:54
Adam burda yatırımlardan faydadan bahsediyor.kişinin dürüstlüğü kendinedir.memlekete napmış onu söyleyin.ayrıca dürüstlük diye gidenlerde kaymak takımıdır.korkunun ecele faydası yok bi dahaki seçimde siz dinlenin berazda başkaları faydalansın vekilliğin nimetlerinden.
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23277)
03 Mart 2018 Cumartesi 13:51
Bu dürüstlük diye tuturanlar varya en çok ondan nemalananlardır.ya şoförü ya danışmanı yada başka biri.
Beğendim (8) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23305)
03 Mart 2018 Cumartesi 17:10
@Misafir Kullanıcı Arkadaş ne akrabasıyım nede yakını vekilimiz iş yapmış iş yaylaliyim çok ilgilendi isimde oldu Allah ondan razı olsunnnnnn siz gidin işinize bakın enver hoca insanların işiyle uğraşıyor ayrım yokk
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23275)
03 Mart 2018 Cumartesi 13:45
Olumsuz yorum yapan ayni sahsiyete sesleniyoeum belliki senin bir derdin var yoksa sabahain 7 sinde niye enver bey ve cevdet beyi elestiresinki sen galiba bir kac yil daha bu sanciyi cekeceksin gibime geliyor
Beğendim (7) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23309)
03 Mart 2018 Cumartesi 17:36
@Misafir Kullanıcı sabahın 7 yedisinde yorum yapmak olmusuzmu oluyor bingölde özel sektör deki istihdam siyasi torpile yapılıyor bu yapılmasın yanlış bir şey haksızlık işe ihtiyacı olan hak eden alınsın denilmiş bumu sabahın köründe yapılan olumsuz yorum
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23304)
03 Mart 2018 Cumartesi 16:58
@Misafir Kullanıcı olumlu yorum yazanın çıkarıda menfaattir
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23300)
03 Mart 2018 Cumartesi 16:08
@Misafir Kullanıcı senin gibi .... olmaktansa
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23299)
03 Mart 2018 Cumartesi 16:07
@Misafir Kullanıcı olumlu yorum yazan aynı şahsiyet de gecenin birinde yazmış onunda bu kadar çıkarı ne olabilir acaba
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23273)
03 Mart 2018 Cumartesi 13:41
Genel olarak bingölün son 30 yılı bakıp , son 10 yılda kat ettiği yolu görmemek için kör olmak lazım.Ayrıca yorumlarda enver bey için pasif denen çevreye sesleniyorum yakından tanımazı tavsiye ederim. Enver bey bazıları gibi toz pembe yalanlarla tribüne oynasaydı sizden gelen bu yersiz iltamlar olmazdı...Ğereğini yapıyorlar...
Beğendim (7) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23438)
04 Mart 2018 Pazar 20:37
@Misafir Kullanıcı 2 ayda bir düzenli gelip görüyorum zaten ,,,
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23405)
04 Mart 2018 Pazar 15:14
@Misafir Kullanıcı Dışarıdaysan bingölün içini bilemezsin sosyal medyadaki reklamlara bakarsan Bingöl İstihdamda Türkiye üçüncüsü.Yücel by en bayarılı bemedile baykanıdır.gel yedindan gör.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23348)
03 Mart 2018 Cumartesi 22:00
@Misafir Kullanıcı Arkadaşım şehir dışında yaşayan bir bingöllü olarak siyasi çevreden bir beklentisi olmayan biriyim son 5 yılda bingölun nusuf ve sosyo ekomik yapısını düşünerek bingöle yapılan yatırımlar orta ... Bingöllü olarak binngölde kişisel mefeaaatler yüzün den genelle bakılmaksızın haksız bir eleştiri var kişisel menfaatler memlekette on plana çıkmış benim işim olmadı veya yapmadı etmedi v.b şeylerle Cevdet ve Enver bey haksızlık yapıldığı orta da ....
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23343)
03 Mart 2018 Cumartesi 20:57
@Misafir Kullanıcı yani torpili. ittiraf. ediyorsun seçiyoruz diyorsun seni seçmedik o yüzden böyle yorum yapıyorsun diyorsun maden onu seçmedin diğerinide seçme bırak şirketler kendi insatifine seçsin
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23323)
03 Mart 2018 Cumartesi 18:58
@Misafir Kullanıcı Şöyle senide alsın..
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Önceki yorumları göster (3)
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23269)
03 Mart 2018 Cumartesi 12:06
inşaallah genel seçimde millet vekili sandığı REYİSİCUMHUR sandığından ayrılır da o zaman Cevdet de Enver de ve onlara methiye dizenler de boyunlarının ölçülerini alırlar. Cümle aleme nasıl rezili rüsva olurlar bunu herkes görecektir. (Bingöl'deki AK Parti oyları reyisindir. Bunu herkes biliyor)
Beğendim (15) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23267)
03 Mart 2018 Cumartesi 12:03
İl başkanı bile şimdiden bunlar gibi oynamaya başladı.
Beğendim (10) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23284)
03 Mart 2018 Cumartesi 14:55
@Misafir Kullanıcı ıl başkanı ticari bi insan, Daha önceleri MHP iktidar orta
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23266)
03 Mart 2018 Cumartesi 12:02
Enver beyi savunanlara hala şaşıyıyorum gerci savunanlarda sadece akrabaları da neysee enver bey gence şu yatırmı yapöıa bu yatırımı yapmıs böylede şöylede gibi nara atmaları bırakın yedisuda yaşıyorum dogru düzgün yol yok yolllll bunlardan kimse bahsetmez yav allah hakkımızı alsın sizden
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23318)
03 Mart 2018 Cumartesi 18:28
@Misafir Kullanıcı Ya senin yedi suda oturduguna inanan senin gibi olsun besyoldan yaziyor olmiyasin
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23260)
03 Mart 2018 Cumartesi 11:52