Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-7 °C Bulutlu

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23302)
03 Mart 2018 Cumartesi 16:37
Yücel Barakazi, Bingöl siyasetine yön vermeye çalışıyor. M. Hanefi Güler ise, intikam alıyor..
Beğendim (7) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23301)
03 Mart 2018 Cumartesi 16:18
miletvekillerin öncelikli görevlerinden biride isdihdamı sağlamak böylece 5 yol kahvelerinde oturup dedikoduda yapmazlar sayıyandaş yorumcu başkaların hadini sorgulamak hele hele bir vekilin yakınına yakışmaz
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23298)
03 Mart 2018 Cumartesi 16:02
Kardeşim Enver by.benim temsilcim olamaz benim temsilcim bu kadar pasif olamaz.
Beğendim (8) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23347)
03 Mart 2018 Cumartesi 21:55
@Misafir Kullanıcı Bende diyorum ki ole bi şey yok somut bir örnek istiyorumm
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23332)
03 Mart 2018 Cumartesi 19:46
@Misafir Kullanıcı iradesini dalayısıylada temsil ettiği ona oy verenlerin iradesini başkasına teslim etmek pasifliktir.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23314)
03 Mart 2018 Cumartesi 18:17
@Misafir Kullanıcı Sen istemeyebilirsin pasifliği nedir acıklarmısınız bizde bilelim
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23296)
03 Mart 2018 Cumartesi 15:57
hiç berşey düşünmüyorum ber an önce seçim gelsin istiyorum.
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23295)
03 Mart 2018 Cumartesi 15:54
İkiside yetersizliğin dibi.
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23292)
03 Mart 2018 Cumartesi 15:43
Eski millet vekillerimiz deyil hizmet getirmeyi meclis kursusunde konuşamazdılar. Rahmetli kamer genc bi seferinde konuşmasında Bingöl millet vekilleri konuşmuyor onlarında konuşma haklarını bana verin demişti. Mesleyim gereyi il dışına cok cıkıyordum. Hep derdim gozlerimi kapatın Bingol sınırına girdiğimizde kapalı gozlen bilirim çunku bingol anayol sinirlarina girildimi yollar sonderece bozuktu şimdide tam tersi deyilmi buyurun bingol elazığ yolu nerden nereye Allahımıza hamd olsun her alanda gelen butuk hizmetlerden dolayi emeği gecen herkese teşekur ederiz .Allah vekillerimizin yar yrydmc.ols
Beğendim (4) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23306)
03 Mart 2018 Cumartesi 17:21
@Misafir Kullanıcı evet kamer genc o konuşmayı cevdet zamanında yapmıştı.Yol dediğin Türkiyeyi dolaş en berbatı yine bingölde.Hükümetin genel poletikası olan yol.senin gibiler yüzündn memleket elarleyemez.
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23291)
03 Mart 2018 Cumartesi 15:39
Enver bey kıyaslamak gerekirse Bingöl'de bakan dahil tüm vekillere nazaran daha faydalı ve başarılı oldu. En azından boş vaat vekili olmadı.size eleştiri de saygısızlık yapanlara Kazım gibiler lazım. gidin Meral e takilin. Kazım artık orada
Beğendim (12) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23448)
04 Mart 2018 Pazar 22:11
@Misafir Kullanıcı Ne asalet ne asalet asaletli bir sen bir kazım
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23312)
03 Mart 2018 Cumartesi 18:13
@Misafir Kullanıcı Kazım Beyin ASALETİ Yeter.Anladın sen onu.
Beğendim (5) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23307)
03 Mart 2018 Cumartesi 17:22
@Misafir Kullanıcı Ne alakası var işi kazıma bağladın.
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23289)
03 Mart 2018 Cumartesi 15:18
Evet Çok güzel uyumlu şekilde çalışıyorlar iktidar vekillerimizle gurur duyuyoruz,sayın vekillerimiz candır
Beğendim (6) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23282)
03 Mart 2018 Cumartesi 14:50
Cumhuriyet kurulduğundan bu yana gelmiş en dürüst siyasetci rahmetli haydar baylas ve enver fehmiogludur.
Beğendim (7) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23281)
03 Mart 2018 Cumartesi 14:46
Olumsuz yorum yapanlar eminim bu güne kadar ak partiye oy vermemiş kişilersiniz profilinizi ozellestirin size tek tek not vereyim.yiyorsa tabi..
Beğendim (6) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23403)
04 Mart 2018 Pazar 15:11
@Misafir Kullanıcı ne yazdığından haberin yok.beğenilere bakarsan anlaman lazım.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23352)
03 Mart 2018 Cumartesi 23:04
@Misafir Kullanıcı Yorumu iyi oku neresi tehdit
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23308)
03 Mart 2018 Cumartesi 17:23
@Misafir Kullanıcı milleti tehdit mi ediyorsun.eleytiriye tahamülü olmayanın burda işi olmaz.
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.