Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Eylül 2019 Çarşamba
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Sehirden bikan (@Misafir_41264)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:45
sadece nefesini bosa tuketiyorsun sehri yonetim anlayisiniz 0 gelen kendinden oncekini elestiriyor o projeler zaten var kuzey yol yapiliyor yapabiliyorsan yolu bosuna 10 km uzatmasinlar gencler kahvede cafede is yok bir sanat dallari yok ac binsem diye sanat ve mesleki edindirme kurslarini kuaforluktur asciliktir dekoratif sanatlar vs sizn zihiniyetizle hep ileri giden bir ulkenin geri giden halki olduk elestriyi kabullenmek bile ağir geliyor yazik halkima cok yazik o hastane kuyrugunu gorunce sehirde uydukentin 8 katli evlerini gorunce uzulmem
Beğendim (15) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41263)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:19
taş üstüne taş koyan diyorsunuz peki feyzi berdibek o zaman bingölde katrilyonluk yatırıma neden engel oldunuz çevreyolunda projeleri hazır kaçtane onlarca iş sahası vardı açıklayın merak ediyoruz niye engel oldunuz tarım alanı dediniz tarım bakanlığının tarımdışı kullanılabilir belgesinide getirdik lütfen bunu açıklayın kimlerin menfaatine dokundu veya kimler nemalanamadı bu imardan
Beğendim (13) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41260)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:15
Kopyala yapıştır projeler bunların hepsi Yücel Burakgazinin projeleri arasında değilmiydi? milletin zekasıyla dalga geçiyorsunuz resmen ama ne yazıkki bunları satınalan bir kitleniz var yazık memleketimize beş yılımız daha heba olacak ona yanarım!!
Beğendim (20) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41259)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:12
Dağ fare doğurdu:)))
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41257)
11 Mart 2019 Pazartesi 15:56
Açiklanan projelerin yuzde 50 si gecmis dönemlerin vaatleri, dün olmadi bugunde olmuyacak gibi görunuyor. Secimden sonra herkes kendi yoluna dersiniz yine gecistirirsiniz!
Beğendim (14) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41253)
11 Mart 2019 Pazartesi 13:31
hayırlı olsun diyelim
Beğendim (2) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41251)
11 Mart 2019 Pazartesi 12:09
Bu projeleri açıklayan kaçıncı kişisiniz Erdal bey? 35 yaşındayım vadi projesiyle, askeri alan , kent meydanı projesiyle büyüdüm....
Beğendim (11) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41249)
11 Mart 2019 Pazartesi 11:48
Hiç biride olmayacak
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41247)
11 Mart 2019 Pazartesi 11:18
HEP AYNI KELİMELER PROJELER ADI ALTINDE HER SEÇİMDE LİSTELENIP MILETIN GÖZUNE BAKA BAKA CEVDET BEYIN KATLIMILE BİNGÖL HALKINA ANLATMAYA ÇALIŞILIYOR İNSANIN BİR AZ YUZU KIZARMASI LAZIM HERKESIN DUNUP KENDI BOLGESININ OYLARINA ÇALIŞIN EGER ÇALIŞMAK GEREKIRSE HERKES BÖLGESINE BAKSIN DAVASINDE GERÇEKDEN SAMİMI İSE ARKASINA BAKSIN DEGERLİ BİNGÖL HALKI SEÇMEN DAVASINDE SAMİMİ İDARE EDENLER NASIL ACABA SAYGILARLA
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41245)
11 Mart 2019 Pazartesi 10:59
Bunların çoğu zaten yapılacaktı artı birşey pek yok sadece bir kaç park var.
Bence Bingöl ü iyice gezip proje yapmak gerekir etrafında ki en yakın şehre dahi 20yıl geri de kalmış bir şehre bunlar çok az
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
17.09.2019
19:17
Kurala uymayana yaptırım uygulanacak!
Kurala uymayana yaptırım uygulanacak!
Bingöl'de İlçe ve köylerden yolcu taşımacılığı yapan minibüslerin çarşı merkezindeki durakları Başkan Arıkan'ın talimatıyla kaldırıldı. Minibüslerin çarşı merkezinde durak oluşumları ve araç parklarına izin verilmeyecek, kurallara uymayanlara idari yaptırımlar uygulanacak.
17.09.2019
19:16
Ekinci: Ahilik, ticaretin ahlakla buluşmasıdır
Ekinci: Ahilik, ticaretin ahlakla buluşmasıdır
Bingöl Valisi Kadir Ekinci, 'Ahilik: bilginin hikmetle, ticaretin ahlakla buluşmasıdır. Ahilikte hamd vardır, şükür vardır, kanaat vardır: dedi.
17.09.2019
19:15
Metruk binalar yıkıldı
Metruk binalar yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline geldiği öğrenilen metruk binalar, vatandaşların ihbarı üzerine yıkıldı.
17.09.2019
19:14
Umut olmaya devam ediyorlar
Umut olmaya devam ediyorlar
Fakir ve muhtaçlar ile zenginler arasında köprü vazifesi gören Bingöl Umut Kervanı Derneği, kentteki yardıma muhtaç insanlara kardeşlik elini uzatmaya devam ediyor. Yardım derneği, kırtasiye, gıda ve nakdi olmak üzere 298 aileye 31 bin 861 TL yardımda bulundu.
17.09.2019
19:13
Kültüre 32 yeni aydınlatma
Kültüre 32 yeni aydınlatma
Bingöl Fedaş İl Müdürlüğü tarafından Kültür ve İnalı mahallerine 32 yeni aydınlatma direği dikildi.
17.09.2019
19:12
İl dışında bin 248 sevk yapıldı
İl dışında bin 248 sevk yapıldı
Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü Ağustos ayı içinde 12 bin 900 kişinin MHRS sistemiyle muayene olduğunu bildirirken, il dışına taşınan hasta sayısının bin 248 olduğunu açıkladı.
17.09.2019
19:11
Gece avcılığı denetlensin!
Gece avcılığı denetlensin!
HDP Solhan ilçe yöneticilerinden Behçet Akçabey, yaban hayvanların nesli tükenmeden gece avlananların denetilmesini istedi.
17.09.2019
19:10
Veliler, sürekli değişimden şikayetçi
Veliler, sürekli değişimden şikayetçi
Ankara Büyükşehir Belediyesi İlköğretim Okulu 4/G sınıfında üç yılda beşinci öğretmenin değişmesi öğrenci velilerinin tepkisiyle karşılandı.
16.09.2019
20:05
Sözen, görevinden istifa etti
Sözen, görevinden istifa etti
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, genel başkanlık görevinden istifa ettiğini açıkladı.
16.09.2019
18:07
Bingöllü Mehmet Norveç`te Meclis`te
Bingöllü Mehmet Norveç'te Meclis'te