Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Haziran 2019 Pazartesi
26.4 °C Çok Bulutlu

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Sehirden bikan (@Misafir_41264)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:45
sadece nefesini bosa tuketiyorsun sehri yonetim anlayisiniz 0 gelen kendinden oncekini elestiriyor o projeler zaten var kuzey yol yapiliyor yapabiliyorsan yolu bosuna 10 km uzatmasinlar gencler kahvede cafede is yok bir sanat dallari yok ac binsem diye sanat ve mesleki edindirme kurslarini kuaforluktur asciliktir dekoratif sanatlar vs sizn zihiniyetizle hep ileri giden bir ulkenin geri giden halki olduk elestriyi kabullenmek bile ağir geliyor yazik halkima cok yazik o hastane kuyrugunu gorunce sehirde uydukentin 8 katli evlerini gorunce uzulmem
Beğendim (15) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41263)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:19
taş üstüne taş koyan diyorsunuz peki feyzi berdibek o zaman bingölde katrilyonluk yatırıma neden engel oldunuz çevreyolunda projeleri hazır kaçtane onlarca iş sahası vardı açıklayın merak ediyoruz niye engel oldunuz tarım alanı dediniz tarım bakanlığının tarımdışı kullanılabilir belgesinide getirdik lütfen bunu açıklayın kimlerin menfaatine dokundu veya kimler nemalanamadı bu imardan
Beğendim (13) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41260)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:15
Kopyala yapıştır projeler bunların hepsi Yücel Burakgazinin projeleri arasında değilmiydi? milletin zekasıyla dalga geçiyorsunuz resmen ama ne yazıkki bunları satınalan bir kitleniz var yazık memleketimize beş yılımız daha heba olacak ona yanarım!!
Beğendim (20) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41259)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:12
Dağ fare doğurdu:)))
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41257)
11 Mart 2019 Pazartesi 15:56
Açiklanan projelerin yuzde 50 si gecmis dönemlerin vaatleri, dün olmadi bugunde olmuyacak gibi görunuyor. Secimden sonra herkes kendi yoluna dersiniz yine gecistirirsiniz!
Beğendim (14) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41253)
11 Mart 2019 Pazartesi 13:31
hayırlı olsun diyelim
Beğendim (2) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41251)
11 Mart 2019 Pazartesi 12:09
Bu projeleri açıklayan kaçıncı kişisiniz Erdal bey? 35 yaşındayım vadi projesiyle, askeri alan , kent meydanı projesiyle büyüdüm....
Beğendim (11) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41249)
11 Mart 2019 Pazartesi 11:48
Hiç biride olmayacak
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41247)
11 Mart 2019 Pazartesi 11:18
HEP AYNI KELİMELER PROJELER ADI ALTINDE HER SEÇİMDE LİSTELENIP MILETIN GÖZUNE BAKA BAKA CEVDET BEYIN KATLIMILE BİNGÖL HALKINA ANLATMAYA ÇALIŞILIYOR İNSANIN BİR AZ YUZU KIZARMASI LAZIM HERKESIN DUNUP KENDI BOLGESININ OYLARINA ÇALIŞIN EGER ÇALIŞMAK GEREKIRSE HERKES BÖLGESINE BAKSIN DAVASINDE GERÇEKDEN SAMİMI İSE ARKASINA BAKSIN DEGERLİ BİNGÖL HALKI SEÇMEN DAVASINDE SAMİMİ İDARE EDENLER NASIL ACABA SAYGILARLA
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41245)
11 Mart 2019 Pazartesi 10:59
Bunların çoğu zaten yapılacaktı artı birşey pek yok sadece bir kaç park var.
Bence Bingöl ü iyice gezip proje yapmak gerekir etrafında ki en yakın şehre dahi 20yıl geri de kalmış bir şehre bunlar çok az
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
16.06.2019
22:05
İcazet merasimi yapıldı
İcazet merasimi yapıldı
Bingöl Müftülüğü'ne bağlı Şeyh Ahmet ve Kılçadır Kuran kurslarından mezun olan 28 öğrenciye icazet verildi.
16.06.2019
22:04
Baraj altı kaldık
Baraj altı kaldık
Türkiye genelinde olduğu gibi Bingöl'de de Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) heyecanı yaşandı. Sınava girenler sorulara zaman yetmediğini aktaran öğrenciler, baraj altı kaldıklarını söyledi.
16.06.2019
22:03
İçme suyu hattı tamir edildi
İçme suyu hattı tamir edildi
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde kırılan içme suyu hattı, belediye ekiplerince tamir edildi.
16.06.2019
22:02
Zincirleme kaza
Zincirleme kaza
Bingöl'de 1 araç, zincirlemeye kazaya neden oldu.
16.06.2019
22:01
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Bingöl'de İtfaiye ekipleri havalandırma boşluğuna sıkışan kargaları kurtardı.
16.06.2019
22:00
Metruk bina yıkıldı
Metruk bina yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline gelen metruk bina yıkıldı.
16.06.2019
21:59
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Elazığ'da meydana gelen trafik kazasında AK Parti Genç Belediye Meclis Üyesi Eyüp Dopdoğru, ağır yaralanırken eşi Feride Dopdoğru ise yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
16.06.2019
11:57
Binali Yıldırım`a destek amaçlı büyük organizasyon
Binali Yıldırım'a destek amaçlı büyük organizasyon