Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Yağmur

Bingöl hakkında çarpıcı değerlendirmeler | HABER YORUMLARI

Gazeteci yazar Nevzat Çiçek'in dün Star Gazetesi'nde yer alan araştırma yazısında Bingöl ile ilgili çarpıcı ifadeler yer alıyor. İşte çarpıcı değerlendirmelerin ve ezber bozan ifadelerin yer aldığı o köşe yazısı:

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_81321)
18 Şubat 2021 Perşembe 00:32
Bingöllü Zazaların HDP'yi desteklememesi birilerin zoruna gidiyor galiba. Adamları zorlamayın HDP'li olmadılar, olmayacaklar.
Beğendim (9) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59405)
16 Haziran 2020 Salı 14:30
Zaza olarak söylüyorum zazalar kurt tur zazalarin soyu horasana gidiyor olabilir ama horasandaki zazalar knide kurt diyor ve ben zazayim bingolluyum ama soyum cizreye dayanıyor
Dna test sonuçlarında da zazalar in kurt olduğu ispatlamıştır
O yuzden işinize geldiği gibi konuşmayın zazalar kurttur
Beğendim (9) Beğenmedim (16)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63811)
28 Ekim 2020 Çarşamba 12:23
@Misafir Kullanıcı kürtçenin 4 kola ayrıllır 1-kurmanci, 2-gorani, 3-sorani, 4- zazaki(zazaca)
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61811)
09 Eylül 2020 Çarşamba 09:03
@Misafir Kullanıcı Kendini öyle hissediyor olabilirsin kimse zorla türkleştirilemez, kürtleştirilemez, zazalaştırılamaz...Tamam sen kürtsün ben zazayım Ahmet te Türk var mı bir sıkıntı yok keyfine bak bence hayatta daha önemli şeyler var üzerine kafa yoracak
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61576)
01 Eylül 2020 Salı 21:18
@Misafir Kullanıcı Kardeş Zazalar İrani bir halk olup, Kürt falan değildir.
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_56576)
19 Mart 2020 Perşembe 15:52
Sayın sağlık bakanlığımızın koronovirus ile ilgili açıklamalar o hem kendi sağlığınızı hem de içinde yaşadığımız toplumun sağlığını da dikkate alarak mutlaka elimizden geldiği kadar konunun ciddiyetine de inanarak kurallara uymamış hepimizin görevi olmalıdır.Uyarsak ınş toplum olarak bu hastalığı yener normal hayatımızı devam ettiririz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_44514)
18 Mayıs 2019 Cumartesi 14:51
Kurtler son 300 yildir zulum göruyorlar ne ara kurtler firsat bulduda size zulum etti. Ayrica burdaki dusunceler butun zazalari temsil etmez. Zazalrin cogunlugu kurt oldugunu bilir.
Beğendim (14) Beğenmedim (30)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86341)
23 Ekim 2021 Cumartesi 05:07
@Misafir Kullanıcı Zazalar kurd oğlu kürttür nedense Zaza ve kurmanclardan çok türk olan propagandacilar bunun tartışmasına girmis buda ilginç seninde bir Türk olaraak yotum yapman şaşırtıcı değil zazayim ve kürdüm Zaza olmazsa zaten Kürt diye bişey olmaz Kürt hepsine verilen genel addır
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80030)
18 Aralık 2020 Cuma 23:15
@Misafir Kullanıcı ZAZALAR KESİNLİKLE KÜRT DEĞİLDİR. BUNU İDA EDEN KÜRT PROPAGANDACILARDAN BAŞKA KİMSE OLAMAZ..
Beğendim (13) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_42525)
01 Nisan 2019 Pazartesi 08:05
Çok güzel bur analiz olmuş. Teşekkür ederim. Zazalar asla Kürt değildir ve Kürt baskısından inşallah kurtulacaktır. Maksadımız bu güzel vatanda birlik ve beraberlik içinde Kürt şovenizminden ırak bir hayat sürmektir. Hürmetler.
Beğendim (41) Beğenmedim (14)Cevapla
mfuat (@Misafir_8558)
22 Mayıs 2012 Salı 13:55
Birileri her asırda çıkıp küvvetli olanın yanında yer alarak böyle saçma saçma tespitler yapmaya çalışıyor.Galiba nevzat da onlardan biridir.Bingöl insanı dindardır.Dindar olduğu içinde her asırda onların bu dini duygularını istismar ederek onları yanlarına çekmeyi başarmişlar. Artık bu insanların kahar ekseriyeti tahkiki imana sahiptirler ve kendilerini araştırıp hem dinlerini ve hem milliyetlerini tam hakkıyla öğrenmelerinin tam zamanıdır.Nevzat gibi düşünen Üniversiteler ve hükümetler olsa bile.
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
bingöllü_1212 (@Misafir_8032)
23 Şubat 2012 Perşembe 17:30
kardeşim sen burda araştırma yapmamışsınki zaza kürt ayrımı yapıyorsun. taraflı konuşuyorsun zaza kardeşlerim bdp ye 25 bin oy verdiler. 5 bin oy karlıovadan bu benim siyasi ayrılık yaptığım anlamına gelmez. herkes istediyi gürüşü savunur bu memlektte her ne kadar olmazsada gercek bu bence sen bu işleri bırakta şunu araştır. bingölde kimlerin adamları ekmek yiyo gariban aç zenginler daha zengin oldu. zaten bunu benden daha iyi biliyorsunda yazmıyorsun.
Beğendim (8) Beğenmedim (10)Cevapla
muratçelik (@Misafir_8030)
23 Şubat 2012 Perşembe 15:54
ulan kro kürt olmak istemiyosan olma sanki sizemi muhtacız 36 tane kapı gibi milliyetçi kürt vekil var baraj olmasa çok daha fazla çıkardı
Beğendim (6) Beğenmedim (22)Cevapla
figen atagün (@Misafir_7923)
07 Şubat 2012 Salı 18:55
yüreğinize sağlık.
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
zaza alper (@Misafir_5602)
07 Temmuz 2011 Perşembe 09:12
hepimiz ademin oğluyuz =))))) ama zaza lar kürt değildir. karakteristik özellikler çok farklı demi
Beğendim (29) Beğenmedim (6)Cevapla
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.
08.11.2021
13:09
Erdoğan`dan Lütfü Türkkan tepkisi!
Erdoğan'dan Lütfü Türkkan tepkisi!
İYİ Parti Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan'a bir tepki de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan geldi. Erdoğan, 'Türkkan'a gereken cevabı milletçe vermemiz gerekir' diye konuştu.
08.11.2021
12:52
Lütfi Türkkan`ın vekilliğinin düşürülmesi için 3 seçenek masada!
Lütfi Türkkan'ın vekilliğinin düşürülmesi için 3 seçenek masada!
Bingöl'de tartıştığı şehit yakınına küfür eden Lütfü Türkkan, Meral Akşener'in talebiyle İYİ Parti Grup Başkanvekilliği görevinden istifa etti. İYİ Parti TBMM Grubu bugün saat 14.00'te toplanıyor yeni isim seçilecek. Hükümet kanadı ise Türkkan'ın vekilliğinin düşürülmesini isteyecek.
23.09.2021
09:53
İklim Anlaşması için 9 başlıkta 81 maddelik eylem