Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
10 °C Çok bulutlu

Bingöl hakkında çarpıcı değerlendirmeler | HABER YORUMLARI

Gazeteci yazar Nevzat Çiçek'in dün Star Gazetesi'nde yer alan araştırma yazısında Bingöl ile ilgili çarpıcı ifadeler yer alıyor. İşte çarpıcı değerlendirmelerin ve ezber bozan ifadelerin yer aldığı o köşe yazısı:

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
serhat1212 (@Misafir_4426)
10 Mayıs 2011 Salı 15:49
sayin nevzat kardesim yazdiklarinin tümüne katilmiyorum ve olaylara da objektif bakdigina inanmam zor.her halinle akp yanlisi oldugun belli.
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
gemilerde talim var menfaatçi yarim var (@Misafir_4334)
02 Mayıs 2011 Pazartesi 05:45
yürü be kim tutar seni cemaat aylagı olmuş bizim tepsi bu kadar germe kendini herkes biliyor soyun soysuzun kimlerle yemek yedigini kaşıgımı ayırma sofradan ben bilirim kendimi iki nota ögrenip ezbere çalma defimi günü gelir bildiirirler haddini bilimsel araştırma olmuş oy hapsi hadi yürüde servis aç başka kapıya tepsiiii
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
filit (@Misafir_4137)
22 Nisan 2011 Cuma 10:55
valla ben zazayım hiç bir yanım kürt olamaz. çevremde kürt arkadaşlarım var ama tarzımız ve dünyamız çook farklı
Beğendim (16) Beğenmedim (6)Cevapla
ömer numanoğlu (@Misafir_3521)
17 Nisan 2011 Pazar 02:25
zaza nedir türk nedir kürt nedir... iyi olmak insan olmak için hangisinden olmak gerek... insaoğlu insanlığı efendimizden a.s.m. öğrendi. oda iyi olmak için insan olmak için islam olmak gerektiğini ve gereklerini yerine getimeği öğütledi. evet evet evet sevgili kardeşlerim o öyle yaşadı o yaptıysa doğrudur kardeşlerim
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
cengiz boğatemür (@Misafir_3107)
09 Nisan 2011 Cumartesi 10:17
zazayız kürdüz ama pkk li deyiliz yazınızı beyendim teşekkürler
Beğendim (2) Beğenmedim (10)Cevapla
gülay kaya (@Misafir_2929)
30 Mart 2011 Çarşamba 12:06
ben türk eşim zaza. başta bilmemezlikten bi pkk korkusu vardı. ama zamanla onu ailesini ve bingöl ü tanıdıkça gercekten her halleri ile kürtlerden farklılar. sakın yanlış anlaşılmasın ben kürtleride severim. her milletin içinde iyi de kötü de vardır. ama zaza ların korku paradoksu olduğuna asla inanmıyorum. eğer korksalardı pkk dan korkarlar ve her zaman bdp ye oy çıkardı..
Beğendim (7) Beğenmedim (4)Cevapla
okan devran (@Misafir_2873)
27 Mart 2011 Pazar 05:13
Ben zazaca lehçesi konuşan onurlu bir kürdüm senin yazılarına gündüz cevap vermeye çalışacam çok geç oldu uyumam gerek ne yazacağımı merak ediyorsan sana şunu söylüyeyim sen kimsin ki zazalar hakında böyle düşünceler içine giriyorsun umarım beni anlamışsın.
Beğendim (4) Beğenmedim (9)Cevapla
Adınız Soyadınız (@Misafir_2800)
22 Mart 2011 Salı 16:04
tüm dünyaca kabul görmüş tarih kitaplarının hiç birinde zazaların ayrı bir ırk olduğu yazmamıştır.yazdığınız bu yazı tamaen bilimselikten uzaktır.
Beğendim (2) Beğenmedim (9)Cevapla
bahattin (@Misafir_2775)
21 Mart 2011 Pazartesi 11:59
Zazalar asla kürt değildirler..doğrusu zazalar ırkçılığa karşı oldukları için bugüne kadar kürtlerin ''zazalar da kürttür'' gibi söylemlerine pek de kulak asmadılar.ama zazalar kürt olmadıklarını hem siyasi görüşleriyle, hem devlete bakışlarıyla hem de dini yaşantılarıyla açıkça ortaya koymaktadırlar.. nevzat çiçek'e teşekkürlerimi sunarım..
Beğendim (10) Beğenmedim (3)Cevapla
ahmet (@Misafir_2772)
21 Mart 2011 Pazartesi 09:20
ne kadar içeriği boş,yalan,kılıfına uydurulmaya çalışılmışsada kaç beden bol gelmiş ,ancak senin gibi düşünen insanları bile tatmin edemeyen bir yazı.tebrik ediyorum.böyle gidersen en büyük gazeteci yazar konumuma en kısa zamanda gelirsin.YÜRÜ KİM TUTAR SENİ...
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.
08.11.2021
13:09
Erdoğan`dan Lütfü Türkkan tepkisi!
Erdoğan'dan Lütfü Türkkan tepkisi!
İYİ Parti Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan'a bir tepki de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan geldi. Erdoğan, 'Türkkan'a gereken cevabı milletçe vermemiz gerekir' diye konuştu.
08.11.2021
12:52
Lütfi Türkkan`ın vekilliğinin düşürülmesi için 3 seçenek masada!
Lütfi Türkkan'ın vekilliğinin düşürülmesi için 3 seçenek masada!
Bingöl'de tartıştığı şehit yakınına küfür eden Lütfü Türkkan, Meral Akşener'in talebiyle İYİ Parti Grup Başkanvekilliği görevinden istifa etti. İYİ Parti TBMM Grubu bugün saat 14.00'te toplanıyor yeni isim seçilecek. Hükümet kanadı ise Türkkan'ın vekilliğinin düşürülmesini isteyecek.