Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Bulutlu

Bingöl hakkında çarpıcı değerlendirmeler | HABER YORUMLARI

Gazeteci yazar Nevzat Çiçek'in dün Star Gazetesi'nde yer alan araştırma yazısında Bingöl ile ilgili çarpıcı ifadeler yer alıyor. İşte çarpıcı değerlendirmelerin ve ezber bozan ifadelerin yer aldığı o köşe yazısı:

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
serhat (@Misafir_2428)
08 Mart 2011 Salı 15:58
Yazıdaki bazı tesbitler doğru ama korku paradoksuna bağlı olduğunu söylemek güç, yazar kendisi ile çelişiyor, korku paradoksu olsaydı zazaların etkin olduğu isyan ve yakın geçmişte Anayasa % 90 hayır ve bugünde Akp destek vermezlerdi. Bdp ve siyasi uzantısı olan partilerin bugüne kadar bu İl den Milletvekili çıkaramamasını ne ile izah edeceksiniz. Örgütün bütün tehdit ve çalşmalarına rağmen sonuc alınamamıstır. Çünkü zazalar gercekten Kürt degilidr. saygılarımla...
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Sevket (@Misafir_2406)
06 Mart 2011 Pazar 09:57
Tesekurler iste gercekler bunker ey zazalar italic artik gozunuzu Dort acin bakin littler murkier nasal kulaniyorlar bizi ornek danistay Yesil ve istanbuldaki kapkaccilar bir kactanesi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
fuat gündoğdu (@Misafir_2403)
05 Mart 2011 Cumartesi 23:17
nevzat çiçek e teşşekürler ve görüşlerine katılıyorum.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Adınız Soyadınız (@Misafir_1999)
02 Mart 2011 Çarşamba 10:42
KÜRDÜM ZAZAYIM DAHA NE YAZAYIM
Beğendim (2) Beğenmedim (9)Cevapla
Adınız Soyadınız (@Misafir_1998)
02 Mart 2011 Çarşamba 10:38
bu sadece kirli bir oyun bu tür yazılarla kürtler arsında bölücülük yapmaya çalışılmaktadır.senaryolar bunlar
ama hiç tutmayacak kürtler rasına asla nifak sokamayacaklar
.kürdüm zazayım daha ne yazayım
Beğendim (1) Beğenmedim (9)Cevapla
ess (@Misafir_1961)
25 Şubat 2011 Cuma 09:53
nevzat bey müthiş bir yazı sizi tebrik ediyorum zazaların kürtlerden ayrı müslüman bir millet olduğu çok aşikar...
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
kadir (@Misafir_1910)
19 Şubat 2011 Cumartesi 10:10
ben zazaym ama ürdüm buu artuklu ünivertsiteside beyan etti zazalar kürtlerin kollarıdır
Beğendim (2) Beğenmedim (8)Cevapla
şakır (@Misafir_1909)
19 Şubat 2011 Cumartesi 10:08
zaza kürt aynı şey fazla kurcalamayın
Beğendim (2) Beğenmedim (9)Cevapla
şakır (@Misafir_1908)
19 Şubat 2011 Cumartesi 10:03
zazayız kürdüz aynı şey
Beğendim (2) Beğenmedim (9)Cevapla
zazalarrr (@Misafir_1777)
30 Ocak 2011 Pazar 22:10
Zazalar hiç bir zaman abes ile iştigal etmemişler ve İnşallah öylede devam edecekler....Zazalar her zaman doğruyu yanlışı akıl ve kalp terazisinden geçirdikten sonra karar vermişler..Dini ve fenni ilimleri birleştirerek karar verirler...
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.
08.11.2021
13:09
Erdoğan`dan Lütfü Türkkan tepkisi!
Erdoğan'dan Lütfü Türkkan tepkisi!
İYİ Parti Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan'a bir tepki de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan geldi. Erdoğan, 'Türkkan'a gereken cevabı milletçe vermemiz gerekir' diye konuştu.
08.11.2021
12:52
Lütfi Türkkan`ın vekilliğinin düşürülmesi için 3 seçenek masada!
Lütfi Türkkan'ın vekilliğinin düşürülmesi için 3 seçenek masada!
Bingöl'de tartıştığı şehit yakınına küfür eden Lütfü Türkkan, Meral Akşener'in talebiyle İYİ Parti Grup Başkanvekilliği görevinden istifa etti. İYİ Parti TBMM Grubu bugün saat 14.00'te toplanıyor yeni isim seçilecek. Hükümet kanadı ise Türkkan'ın vekilliğinin düşürülmesini isteyecek.