Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-7 °C Bulutlu

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23329)
03 Mart 2018 Cumartesi 19:29
Benim icin hoca degerli cevdet beye soruyorum oyla yusuf coskun bugune kadar bingole ne yapmis kendi cevresinden baska bir bingolu olarak ikisinide kiniyorum sayin enver beyi gercekten tebrik ederim
Beğendim (9) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23328)
03 Mart 2018 Cumartesi 19:27
Bu dönemde Bingöl ilimize yapılan yatırımlar taktire şayandır. Sayın milletvekillerimize teşekür ediyorum. Halkla içiçe olduğu için ayrıca sayın Enver Fehmioğlu'nu tebrik eder, bundan sonrada ilimize yatırımların devamını diliyor herkese hayırlı günler diliyorum.
Beğendim (5) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23326)
03 Mart 2018 Cumartesi 19:24
Cevdet beyi ve enver beyi elestiren ayni sahis bunun karsiliginda kim sana ne verdi bira daha yazarsan ismini ve sana kim ne verdi onu yazacam
Beğendim (4) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23324)
03 Mart 2018 Cumartesi 19:00
Bingölde bir belediye binası yok. yol diye birşey yok. Otobüs var ama yok gibi. İehir içinde araba park edecek yer yok. Şehir merkezinde aktivite yapılacak bi yer yok bizim memlekette herkes kendi menfaatini düşünür. Hiçbir hizmet yok bu şehirde
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23321)
03 Mart 2018 Cumartesi 18:36
Bu devlet hastanesine adam akıllı bir kaç tane cildiyeci çetirin ..iki tane var bi tanesi hergun yok.sabahleyin gidiyoruz sıra kalmamış başka gün daha erken gidiyoruz yine sıra yok.sahipsiz memleket
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23327)
03 Mart 2018 Cumartesi 19:25
@Misafir Kullanıcı Komik olma bu kadar
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23317)
03 Mart 2018 Cumartesi 18:26
Millet vekillerinin yetersizliğinden yakınan arkadaşlar sebebini de belirtin bizde yorumlarınızı dikkate alalım ben akp iktidara geldiyi günden itibaren oyumu hep akpye kullanmisimdir sürekli takipçisi olmusumdur iktidarın en çok sıkıntı yaşadığı bu dönemde her iki millet vekilimiz de çok güzel işler yaptılar tabiki eksikler de vardır mutlaka ama ülke durumunu göz önünde bulundurarak söylüyorum en iyi dönemi bence bu dönem
Beğendim (8) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23401)
04 Mart 2018 Pazar 15:06
@Misafir Kullanıcı iftiralık birşey varmı bu dört madede sen okuduğunuda anlamıyorsun,ne yazdığını da bilmiyorsun.bizim dilek ve temenilerimiz bu dört madde.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23360)
04 Mart 2018 Pazar 00:40
@Misafir Kullanıcı Agzı olan konuşuyor ya gerçekten hiç bir şey bilmiyosun ya da kasdi yazıyosun çünkü yazdıgın 4 madde külliyen yalan zaten sizler iftirayı bir hobi bilirsiniz kamuoyuna duyurulur
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23330)
03 Mart 2018 Cumartesi 19:38
@Misafir Kullanıcı Öylemi eğer işe yarayacaksa söyleyelim madem; 1.Temizlik ve güvenlik için ve diğer alımlar için varlıklı güç sahibi olan değil yoksul ve gerçekten hakedeni alacaklar.
2.Bingöl için oturup hroje ortaya çıkartacaklar yatırımlar için.neler yapılabilir mega projeler.
3.Bütün kurum amirlerini çaloştıracaklar yönetice atamalarında yakınını değil hakedeni atayacaklar.
4.Yakınları ticari ve iktisadi hayatın içinde yer alarak kamu kurumlarıyla ilişkili olmayacaklar.Selamla kalın.
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23325)
03 Mart 2018 Cumartesi 19:05
@Misafir Kullanıcı Yorumuma ek olarak bunuda belirteyim memnun olanları yandaş olarak gören arkadaşlar eleştiri yapanların çoğu torpil için hergün arayan sonra işi olmayınca yorum yapıp karalayanlardir herkes samimi olmalı eger amac hizmeti konusmaksa yapılan yanlislarida yazarak bilgilendirin
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23315)
03 Mart 2018 Cumartesi 18:20
Bu güne kadar ak partiye sülalece oy vermiş biri olarak yamenle bunlar aday olurlarsa ben oy vermem.Prof.dr.Turan Buzgan tam sağlık bakanı olacak kişidir.zaten sağlıkta müşteşarlıkta yapmış.hiç birşeymde degil şahsen tanımamda.
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23353)
03 Mart 2018 Cumartesi 23:36
@Misafir Kullanıcı Solhan yüzde kaç verdi hatırlatırım sana yemene gerek yok.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23341)
03 Mart 2018 Cumartesi 20:40
@Misafir Kullanıcı Tabi bizde yedik
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23313)
03 Mart 2018 Cumartesi 18:16
Sayın editörüm madem vekillerle ilgili anket düzenliyorsunuz belediye başkanımız için neden anket düzenlemiyorsun yoksa ona izin vermiyorlar mi sen sen ol dizayn ettigini dusunme algi olusturma istesenizde istemesenizde Cevdet yılmaz ve Enver fehmioglu bu memlekete hizmet etmek için uğraşıyorlar didiniyorlar bunu halkımızda görüyor 2.5 yılda bir sayfayı dolduracak hizmet sayabilirim.halkimiz bunun farkında bu uyumluluk için CEVDET YILMAZA VE ENVER FEHMIOGLUNA sukranlarimi sunuyorum evvel Allah her zaman arkalarındayız saygilarimla
Beğendim (12) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23311)
03 Mart 2018 Cumartesi 18:12
Tam bir hayal kırıklığı Cevdet by.ötekinden zaten baştan bişey beklemiyordum.
Beğendim (10) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23303)
03 Mart 2018 Cumartesi 16:46
sayın vekilerimize saygılar bir bingöl lü olarak kendi bürokratlarına bile sahip çıkamıyorlar hizmet konusun da rabbim yardımcıları olsun halk olarak biz onlara hizmet götürelim onların bişey yapacağı yok
Beğendim (10) Beğenmedim (2)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13