Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-7 °C Bulutlu

AK Parti İl Başkanlığı için 7 isim çağrıldı | HABER YORUMLARI

AK Parti Genel Merkezi'nce telefonla aranan 7 isimin, Cuma günü saat 17.00'de Genel Merkezde Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşeceği bildirildi. Ancak son dakika gelişmesiyle görüşmenin ileri bir tarihe ertelendiği kaydedildi. İşte çağrılan o isimler..!

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21456)
03 Ocak 2018 Çarşamba 22:19
Şahin bingöl siyasete girdiği günden beri hdp nin kalesi olan Karlıova ilçesinde akp ye gelen oy potansiyeline bi bakın öyle karar verin arkadaşlar
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21455)
03 Ocak 2018 Çarşamba 22:14
Ben tek dürüst aday şahin bingöl yıllardır türkiye nin dört bi yanında iş alıp Bingöl lü kardeşlerimizi calıştırıyor varmı başka böyle bi milliyetçi iş adamı yok bence bingöl den tutun istanbula bursa ya ta ordu ya kadar Bingöl lü kardeşlerimize iş imkanı sağlamıştır allah yar ve yardımcısı olsun Şahin bingölün
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21411)
03 Ocak 2018 Çarşamba 11:24
Zeki Börükoçin gelmeli saf ve temiz anadolu çoçuğu yine meydanlara renk getirir
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21362)
02 Ocak 2018 Salı 15:33
Bingöllü olarak bu seçim platformunda konuşulan 2 aday var. Ali Bukan ve Şahin bingöl bu adaylar konuşuluyorsa gizli hayranlık ve merak oluşturduğu kamuoyunda belli
Beğendim (1) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21345)
01 Ocak 2018 Pazartesi 22:51
bingöllü bir vatandaş olarak dışardan bakıp gördüğüm şey adayların hiçbirinin uygun olmadığıdır.Adaylardan Ali bukan 20 yıldır ankarada yaşayıp bingöl halkından tamamen kopuk biridir.Alper bozali yusuf çoşkunun ENİŞTESİ dir aman ha aman..şahin bingöl merkezden bir aday olmayıp kendisi müteahit olup türkiyedeki tüm güvenlik ihalelerini alan kişidir.Yaşar demir de encümen başkanı olup iyi bir müteahittir..Aydın çeçen miyadı dolmuştur yani METAL YORGUNLUĞU listesindedir ..memleketimizde öyle güzel değerlerimiz var ki neden bu arkadaşlarımız listede yok..müteahit ve siyasilerin akrabalarına HAYIR.
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21372)
02 Ocak 2018 Salı 19:00
@Misafir Kullanıcı çok iyi özetlemişsin
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21309)
31 Aralık 2017 Pazar 19:02
Adaylar bir yere kadar gelmişlerdir. Bundan sonra eleştirmek memlekete zarar verir. Reis kimi uygun görürse odur
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21301)
31 Aralık 2017 Pazar 13:09
herkes kişisel adayını övmeyi bırakıp gerçeğe bakabilir mi ! şahin Bingöl yıllardır Ankara'da yaşayan ve kendi sektöründe başarılı bir iş adamı ; ama siyasetçi değil herkes işini yapmalı.ali Bukan 20 yıldır Ankara'da yaşayan partiye Bingöl halkına Teması olmayan bir isim .temaüle katılıp teşkilat desteğini almaya yüreği olmayanların külliyeye gitmesi doğru mu ? ayrıca Alper avukat olması birşey ifade etmez bingölde 5.000 üniversite mezunu var diploması olması siyasi tecrübesinin olduğu anlamına gelmez.teşkilatla iç içe olan temaülde 1.olan ve yıllardır birikimiyle en iyi isim Yaşar DEMİR
Beğendim (8) Beğenmedim (17)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21347)
01 Ocak 2018 Pazartesi 22:56
@Misafir Kullanıcı Ali bukan ilk defa duyduğum bir insan enteresan...
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21346)
01 Ocak 2018 Pazartesi 22:55
@Misafir Kullanıcı Reisin de dediği gibib METAL yogunluğu olan bir
Arkadaşımızdır yeter bence...
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21322)
01 Ocak 2018 Pazartesi 11:27
@Misafir Kullanıcı Fakire fukaraya yardım etmek için siyasete girmek mi gerekir? insanlara yardım elini bir ömür uzatsın ama bingölde siyaset yapmak akparti yüce davasında bu yükü kaldırmak ve birleştirici revize edici kucaklayıcı bir yaklaşımı gerçekleştirecek tek isim belli Yaşar bey den başkası Bingöl siyasetinin yükünü kaldıramaz
Beğendim (2) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21310)
31 Aralık 2017 Pazar 19:09
@Misafir Kullanıcı Ali Bukan Bingöl'de ve Ankara da sevilen ve sayılan hiç bir zaman işadamlığıyla değil mütevazi kimliğiyle tanınan birisidir
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21308)
31 Aralık 2017 Pazar 18:59
@Misafir Kullanıcı Ali Bukan yıllardır, bingöl ve bingöllü hemşehrilerimizle ile iç içece ve irtibatı. Desteklediğiniz Yaşar demir beyinde kadim dostlarındadır
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Önceki yorumları göster (5)
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21295)
31 Aralık 2017 Pazar 02:14
Bingöl ailesini reisi Şahin bingöl başkan olur olmaz bilemem hayırlısı olsun ama adam gibi adamdır allah yolunu acık etsin
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21294)
31 Aralık 2017 Pazar 02:13
Yorumları okudumda neden şahin bingöle verilmesinden yana hep tepkiler var şu bir gercektir ki eger eleştiri var ise gizli hayranlık vardır. Şahin bingöl'ün başkan olması lazım demek ki gercekten adaletli bir adam ki eleştiriliyor
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21293)
31 Aralık 2017 Pazar 02:11
Arkadaşlar , dostlar artık halka hitap edecek biri lazım bu partiye herkesi kucaklıyacak biri lazım benim adamım senin adamın degil bingöle iş imkanı halkın sorunlarını dinliyecek biri lazım haksızlıga karşı dik duracak biri lazım. Demem oki artık herkes bir kesme hitap etmesinden rahatsız #Şahinbingöl her kesime hitap edecek biri İNŞALLAH Şahin Bingöl olur hakkında hayırlısı.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.