Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-7 °C Bulutlu

AK Parti İl Başkanlığı için 7 isim çağrıldı | HABER YORUMLARI

AK Parti Genel Merkezi'nce telefonla aranan 7 isimin, Cuma günü saat 17.00'de Genel Merkezde Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşeceği bildirildi. Ancak son dakika gelişmesiyle görüşmenin ileri bir tarihe ertelendiği kaydedildi. İşte çağrılan o isimler..!

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21177)
29 Aralık 2017 Cuma 11:33
Sahin bingol cikarsa oyumu artik yahacam sozunde durmatan menfaatcilerin adi bile bu partiye layik degil bu baskanliga DIYAB BAZANCIR UYGUNDUR HAKIMIYET ALLAHINDIR BUZ SADECE BULYNMASI GEREKEN YERDEYIZ OKADAR
Beğendim (9) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21174)
29 Aralık 2017 Cuma 11:18
Bingöl siyasetçileri toptan değişmeli başkalarınada fırsat tanınmalı.Cevdet by.Ambargo koymuş. Merkezden Turan Buzgan Solhandan Niyazi Çavuşoğlu gençten düzgün iş bitirici donanımlı girişken biri olsun il başkanıda Kuzey elçelerden olsun görün o zaman.Mevcut siyasiler denlensinler biraz çalışmaktan yoruldular.
Beğendim (5) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21164)
29 Aralık 2017 Cuma 03:41
Halkın adayı Diyab BAZENCİR layıkı ile bu görevi yerine getirecektir
Beğendim (5) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21210)
29 Aralık 2017 Cuma 20:04
@Misafir Kullanıcı Diyap Bazencir il başkanı olmalıdır halkın içerisinde olup hakla ilişkisi süperdir diyap bazencir bu güzel görevin üstesinden gelecek biridir gönüllerimiz diyap bazencir den yanadır hayırlısı
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21163)
29 Aralık 2017 Cuma 02:15
Şahin Bingöl teşkilatı ve bingölü toparlayacak isimdir Bingöllünün gönlü ondan yana
Beğendim (3) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21151)
29 Aralık 2017 Cuma 01:07
Mevcut adaylar içinde bu göreve layik lider vasıflı ve gecmişi ve kariyeriyle hizmetiyle ön plana çıkan tek favori ve gerçek YAŞAR DEMİR
Beğendim (10) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21150)
29 Aralık 2017 Cuma 01:05
Kesinlikle Ali Bukan
Beğendim (1) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21149)
29 Aralık 2017 Cuma 00:50
İnşallah Ali Bukan
Beğendim (1) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21146)
29 Aralık 2017 Cuma 00:28
Karlıova belediyesini aşiretiyle beraber bdp aldı bdp ak partiye geçen tek belediye oylarını % 80 arttıran tek ilçe ak parti kuzey ilçelerinden oyların ezici çoğunluğunu almak istiyorsa torini aşiretini kazanmali
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21193)
29 Aralık 2017 Cuma 15:40
@Misafir Kullanıcı Sayın cumhurbaşkanım sizden ricam yılmaz beykondu yu bingol il başkanı mutevazli kişilik iyi bir insan bingol halkı kendisini destek veriyoruz saygılarımla selamlıyorum kadir beyoglu
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21188)
29 Aralık 2017 Cuma 14:49
@Misafir Kullanıcı BENCE SAYIN CUMHURBAŞKANIM SİZDEN RİCAM YILMAZ BEYKONDU YU DESTEK VERİYORUZ KENDİSİNE
Editör Notu: Lütfen sonraki yorumlarınızda küçük harf olarak yazınız. Büyük harfli yorumlar yayınlanmayacaktır.
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21145)
29 Aralık 2017 Cuma 00:25
Bence BİNGÖL iline BİNGÖL kardeşlerin gelmesi çok iyi olur her yönüyle kendilerini davaya adayan canları pahasına mallarıyla canlarıyla Türkiyede feto terör örgütünün karşında dik duran ilk kişilerden olanlardır ülke genelinde yaptıkları bütün işlerde bingöl derneklerini arayıp önceliği kendi memleket çocuklarına veren bu insanlar eminiz ki kuzey ilçelerinde hdp tabanını sarsacaktır kuzey ilçeleri tek vücut halinde Şahin Bingöl u istiyor kimsenin cesaret edip seçimlerde refarandum seçiminde kuzey ilçelerine gidemezken bu adamlar en ücra köylere gittiler ŞAHIN BINGÖL
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21142)
28 Aralık 2017 Perşembe 23:17
Mevcut adaylar arasında, favori #ŞahinBİNGÖL şimdiden hayırlı olsun.
Beğendim (10) Beğenmedim (21)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.