Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-6 °C Bulutlu

AK Parti İl Başkanlığı için 7 isim çağrıldı | HABER YORUMLARI

AK Parti Genel Merkezi'nce telefonla aranan 7 isimin, Cuma günü saat 17.00'de Genel Merkezde Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşeceği bildirildi. Ancak son dakika gelişmesiyle görüşmenin ileri bir tarihe ertelendiği kaydedildi. İşte çağrılan o isimler..!

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21270)
30 Aralık 2017 Cumartesi 15:30
Şuan AK PARTİ TEŞKİLATINDA OLAN VE ak partiyi yöneten lerin yakınları ak partiye oy vermeyenlerdir.biz oy veryoz onlar kaymak yiyor.
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21261)
30 Aralık 2017 Cumartesi 14:16
Arkadaşlar artık karalama politikasından cıkın kendi cıkarlarınız için kendi menfaatiniz için bingölü bitireceksin. Ben her zaman bingölü izledim gözetledim ve gercekten o kadar göz önünde ki herşey yapılan yanlışlar yapılan haksızlıklar hangi aday bingöl kardeşler kadar iş imkanı sagladı hangi adam halka yardımcı oldu hiç biri tabiki bingöl kardeşlerin yanında calışanlar hepsi bingöl merkez genc , solhan insanlarımız calışmaktadır bir vekil olma söz konusu olmaz iken bu imkanları sağlıyan yürekli adam şahin bingöl ve ailesi var iken başka kim olabilir ki il başkanı #şahin bingöl
Beğendim (5) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21260)
30 Aralık 2017 Cumartesi 14:13
İl baskanı kim olur bilmeyiz ama bu partı teskılatının kokuşmuş insanları bır temizlense çok daha güzel olacak
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21240)
30 Aralık 2017 Cumartesi 04:22
Kisisel yorumlar okuyunca tuhaflasiyor insan Ben bingölü deyilim bakan var bakan yardimcisi var kimseye verirlermi biraz akili olun Lütfen
Ikincisi Siz niye eski il baskanini görevden aldiniz ???
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21297)
31 Aralık 2017 Pazar 04:30
@Misafir Kullanıcı Bakan yardımcısı mı il başkanını seçiyor sen de biraz akıllı ol bingöl siyaset tarihinin en uyumlu çalışan iki vekili var onlar ne derse o olur
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21269)
30 Aralık 2017 Cumartesi 15:25
@Misafir Kullanıcı Bingöllü degilsen ne konuşyorsun
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21256)
30 Aralık 2017 Cumartesi 13:43
@Misafir Kullanıcı Bingölde değilsen burdaki halkın dilinden anlamazsın.Vardırlarda neye yaradı memleketin halini gördünmü yoklukları varlıklarından daha iyi.varlıkları kendilerinedir.
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21233)
30 Aralık 2017 Cumartesi 02:23
Banko Ali BUKAN. Bingölde sevilen ve her kesle diyalog içerisinde olan biri.
Beğendim (5) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21227)
30 Aralık 2017 Cumartesi 00:27
Cevdet beyin ve Enver beyin adayî yaşar demir. Yılmaz beykondunun gözünün içine baka baka yalan söylediler ayıp ayıp utanın.Ama ikisinin de adayı olan Yaşar demir olmayacak buda onların siyasetinin bittiğinin göstergrsi olacak inş.
Beğendim (14) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21258)
30 Aralık 2017 Cumartesi 14:04
@Misafir Kullanıcı Yılmaz beyin aklına girip istemediği halde söz verdiklerini duymayan kalmadı sen nasıl duymadın hayret.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21257)
30 Aralık 2017 Cumartesi 13:44
@Misafir Kullanıcı Son derece doğru söyliyor.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21243)
30 Aralık 2017 Cumartesi 09:21
@Misafir Kullanıcı Yalan söylüyorsun vekillere iftira atıyorsun
Beğendim (4) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21221)
29 Aralık 2017 Cuma 23:04
İl başkanı bingölün dili, gelenegi ve hizmeti ile alakalı olan bir insan olacak.coluk çocukla yapılacak iş degil
Beğendim (10) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21212)
29 Aralık 2017 Cuma 20:39
Bunlar kimi aday yaparlarsa, karşısına 2012'de olduğu gibi, Mahfuz Arslan gibi dik durabilecek bir aday çıkarılmalı. Ve Hakkari'de olduğu gibi, delegelerin oyu ile tepeden inme bu aday boyunun ölçüsünü alacaktır. Böylece halkın istemediği isimleri gündeme getirenlerin bu padişahlıkları sona erdirilebilir ve bu sonuç, birileri için çok büyük bir ders olur...
Bunun başka yolu kalmamıştır arkadaşlar...
Hakkari deki aday kadar cesur bir isim ortaya çıkmalı..!
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21208)
29 Aralık 2017 Cuma 18:42
Siyasilerin adayları bellidir 1 Yaşar Demir 2 alper bozalı yaşar demir lise mezunu egitime takılabılır Akabınde yaşar olmazsa alper avukat olusundan tercıh edilebilir düşüncesiyle sag gösterip sol vurma gayreti tek duamız 3 siyasininde Bingölden elini ayagını cekmesidir ve gün gelecek halkın dedigi olacak siz sadece oyunlarınızla anılacaksınız
Beğendim (7) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21217)
29 Aralık 2017 Cuma 22:25
@Misafir Kullanıcı Aynen Emin Cafa yaptıkları numarada böyleydi.
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21214)
29 Aralık 2017 Cuma 21:08
@Misafir Kullanıcı Bu isimlerin içinden takdirle karşılanan isim AYDIN ÇEÇEN
Beğendim (0) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21207)
29 Aralık 2017 Cuma 18:39
Siyasiler Yılmaz B. sen bizim adayımızsın destekler senindir deyip sonrasında yaşar demire çalısan siyasiler siz neyin kafasını yaşıyorsunuz yılmaz beyin böyle bir talebı yokken bu tezatlık davranıs nedir?
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13