Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-10 °C Bulutlu

AK Parti İl Başkanlığı için 7 isim çağrıldı | HABER YORUMLARI

AK Parti Genel Merkezi'nce telefonla aranan 7 isimin, Cuma günü saat 17.00'de Genel Merkezde Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşeceği bildirildi. Ancak son dakika gelişmesiyle görüşmenin ileri bir tarihe ertelendiği kaydedildi. İşte çağrılan o isimler..!

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21202)
29 Aralık 2017 Cuma 17:40
Bingölde siyasi değişim şart artık.Bu cevdet Yılmaz esas Abdullah GÜL , Babacan ve Davutoğlunun adamıdır.Yegeni yıllarca devlet memuru olmasına rağmen işe gitmeden maaş alıyor.Cevdet Yusuf Enver Barakgazi Cumhurbaşkanına bunları bildirmek lazım artık değişsinler.
Beğendim (12) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21279)
30 Aralık 2017 Cumartesi 19:25
@Misafir Kullanıcı Tebrik ediyorum
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21259)
30 Aralık 2017 Cumartesi 14:12
@Misafir Kullanıcık Niye sabri gundiyi yazmıyorsunuz partinin arabasını şahsi arabası gibi kullanıyor fazla faturalar kesiyor yediniz partiyi bunlar yüzünden bu parti bingölde yerde
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcık (@Misafir_21231)
30 Aralık 2017 Cumartesi 01:54
@Misafir Kullanıcı osman budanda işe gitmeden maaşını alıyor 35 yıldır
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21200)
29 Aralık 2017 Cuma 17:02
Kenan AYBEK bu işi layıkıyla yapacak ender bir şahsiyettir.
Beğendim (3) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21199)
29 Aralık 2017 Cuma 16:39
Yılmaz beykondu yok 7 isim arasında
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21197)
29 Aralık 2017 Cuma 15:55
Bingöle en iyi temsil edecek Ali Bukandır
Beğendim (7) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21228)
30 Aralık 2017 Cumartesi 00:53
@Misafir Kullanıcı komiksin adam partinin nerde olduğunu bilmiyor
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21222)
29 Aralık 2017 Cuma 23:30
@Misafir Kullanıcı Bence bingolu her yönüyle temsil etmek maddi ve manevi Ali bulana yakişir
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21219)
29 Aralık 2017 Cuma 22:43
@Misafir Kullanıcı bir yozgatlı olarak bingölü bence garibanlara el uzatan en iyi temsil edecek kişi nerde ne konusacani nerde nasıl davranılacağını bilen tek kişi ALİ BUKANDIR
Beğendim (2) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21194)
29 Aralık 2017 Cuma 15:45
Bence benim kanaatime göre yılmaz beykondu yu seçilecek bingol için ey uygun olarak yılmaz beykondu dur saygılarımla selamlıyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21201)
29 Aralık 2017 Cuma 17:18
@Misafir Kullanıcı listede yokki
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21190)
29 Aralık 2017 Cuma 15:05
Bence cevdet yılmaz kendine resmen kukla arıyor yazıklar olsun bunlara kananlar
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21205)
29 Aralık 2017 Cuma 18:14
@Misafir Kullanıcı aynen öyle.Cevdet by gitmeden aynı tas aynı hamam
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21186)
29 Aralık 2017 Cuma 13:36
Bingöl ak parti mevcut siyasilerden ibaret degildir arkadaşlar lütfen mantıklı düşünün artık. Bu kapı herkese açıktır neden bingöl siyasileri kişisel sorunu olan adaylara kapı açmıyor her defasında karalama kampanyası başlatıyor biz artık siyasilerimizin yeni yüzler olmasını istiyoruz
Beğendim (10) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21183)
29 Aralık 2017 Cuma 13:06
Arkadaşlar Karlıova hdp elindeydi torini aşireti sayesinde tarihe karıştı giderken tek bir kazma kürek bile bırakmadı belediyenin bütün araç gereçleri kendi malımız deyip aldı giti şimdi gidip bakın bakalım karlıovadaki yapılan hizmetler merkezde yok araç gereç ha keza merkezde yok güç Burdur işte öyle boş lafla olmaz. Şahin bey bir iki kişinin özel isteklerini yerine getirmediği için karalanmasın bu makama adaylar içerisinden Şahin Bingöl yakışır ve çok kısa bir süre içinde herkes farkınıda görür.
Beğendim (5) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21220)
29 Aralık 2017 Cuma 22:46
@Misafir Kullanıcı Tek adayımız Yılmaz B. oda listede yok
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21180)
29 Aralık 2017 Cuma 12:28
şahin bingöl olması bence iyi
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21178)
29 Aralık 2017 Cuma 12:01
Şahin bingöl birlestici bir tercih.
Beğendim (5) Beğenmedim (6)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.