Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Temmuz 2022 Çarşamba
19 °C Güneşli

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34157)
04 Aralık 2018 Salı 21:54
Uydu kentte yaya kaldırımında yürüyecek kaldırım kalmadı .acaba bu sözde esnaflar kaldırımları işgal ederken siz yöneticiler veya belediyeciler bunları görmüyormusunuz? Her kaldırım her köşe başı işgal edilmiş ..Kaleönünde ceza evi girişinde delme çakma barakalar , Bülent Arınc caddesinde uyduruk çatılar dükkanlar uzatmalar ,çarşı desen aynı rezalet,ya adamlar yolu bile işgal edip çevirmiş ..nerde sizin beleyecilik anlayışınız ..acaba bunlar üzerindendemi rüşvet çarkı dönüyor.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31482)
27 Eylül 2018 Perşembe 10:19
Stadları ve Atatürk Hava limanını dahi park bahçe yapacak iken bizim ilimizde neden hazır park olan Vali Abdulkadır SARI parkı otel olur veya olacak kim bunlar Sn cumhur başkanından dahamı sözleri geçerli.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31481)
27 Eylül 2018 Perşembe 10:17
Bingöl'de işlerin rayına girmesi için vekillerin ve vekil yamaklarının işlere karışmaması gerekir. Neden şu an AKP bingöl'de İŞKUR gibi görev yapmakta hizmet görmek istemeyiz oğlumu işe al kızımın tayinini yap ....... Bizler neden kaldırımlarda rahat yürümeyz, neden her taraf işgal edilmiş, neden liyakatli kişiler yerine bizden veya bizden değil olur. Hani biz imanlı insanlarız. İslam imparatorluğu zamanında Hz. Ömer ilk nüfus sayımı görevlisini bir gayri müslim'e verdiğinde sahabeler itiraz eder, ama Hz. Ömer derki işin erbabı o. Mesela sayın cumhur başkanımız Recep Tayip ERDOĞAN yıkılacak
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31435)
24 Eylül 2018 Pazartesi 09:02
anlatmaya gerek yok görüyorsunuz her şey ortada
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31320)
18 Eylül 2018 Salı 09:37
bürokratların şahsi menfaatları açısından gayet iyi görüyorum.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31153)
10 Eylül 2018 Pazartesi 22:35
1-Belediyeye normal iş için bile gitsen para vermeden yapamazsın.
2- Memurlar 50 yaş üstü fosilleşmiş enter tuşunu ararken o gözlükten bakana kadar 10 dakika geçiyor.
3- Bugün git yarın gel kafasındalar. İşleri güçleri iş uzatmak.
4- Genç ve dinamik yeni gelen memurlar iş yapmaya hevesli fosiller zaman içinde onlarıda hantallaştırıyor.
5- Tanıdığın yoksa bir kuruma gitsen ha sen ha yetim. İlgilenmiyorlar seninle.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31111)
07 Eylül 2018 Cuma 21:28
Torpil almis basini gidiyor özelikle Bingöl de Cok vahim bir durum yüzlerce personel devleten ayligini aldigi halde Hic bir is yapmamaktadir
Ya dayisi vekil Ya amcasi böyle bir Memleket nasil kalkinir
Hasta olan torpili olmayan vatandaslar Insan yerine bile konulmuyor
Bir Doktor olarak Bingöl de Misafir olarak bulundum bayrami Orda gecirdim
Hastaneye yolumuz düstü 7 defa bir cocuga igne vurulurmu serum Takmak icin
Sordum yetkili meslektasima hertaraf torpil Malisef Dedi
Haklari hukuklari yenilmis yüzlerce üniversite mezunu kardeslerim torpili olmadigi icin is bulamamaktadir.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31041)
04 Eylül 2018 Salı 14:31
son 20 yılda bingöle yapılanları özetleyim: toki, üniversite, köprü, yeni hastane. hepsi bu.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31020)
03 Eylül 2018 Pazartesi 01:58
Bingol deyince akla güneydoğuda ak partiye en çok oy veren..80 den beri devletinin yanında olan kalkınma bakanıyla müjdelenen fakat kalkınmayan gelen her belediye başkanının bir digerini aratan 4 tarafı dağlarla çevrili birilerinin yağında kavrulan dilini dinini kullanıp halkına hicbir hizmet etmeyen bürokrasi eylemsizliği altında büyümeye çalışan güzelim bingöl ne zaman büyüyecek ve genclerimiz ne zaman intahar etmekten vazgececek bir memleket haline gelecek...ben biliyorum ne zamanki bürokrasinize yabancı insanlar el atsa o zaman memleket düzelir torpiller biter memleket o zaman büyür
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30958)
28 Ağustos 2018 Salı 20:39
bazı insanlar biz halkın dünyasını mahvediyor fakat biz onların inşaallah ahiretlerini mahvetmeyiz.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
05.07.2022
14:42
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
AK Parti Grup Başkanvekili Emin Akbaşoğlu'ndan kadro bekleyen kamudaki sözleşmeli personel için müjde geldi. Akbaşoğlu; 'Ekim ayında Meclis açıldığında kamudaki sözleşmelilerin kadroya alınması konusunu ele alacağız' dedi.
01.07.2022
17:40
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yeni asgari ücretin yüzde 30 oranında zam yapılarak net 5500 TL'ye yükseltildiğini duyurdu. Yeni asgari ücret 1 Temmuz itibarıyla geçerli olacak
30.06.2022
10:57
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Yarından itibaren başlayacak yeni uygulama ile hız sınırları Edirne'den Şanlıurfaya kadar uzunan otoyolda 130 kilometre/saate, Kuzey Marmara, İstanbul-İzmir, Ankara-Niğde otoyollarında ise 140 kilometre/saate çıkarılacak.
21.06.2022
10:03
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Brent petrol ve döviz kurundaki yükselişlerin akaryakıt fiyatlarına yansımasıyla son dönemde fiyatlar 30 TL'ye yaklaşırken, Petrol Sanayi Derneği'nin verilerine göre; benzin satışları mayıs ayında yüzde 57, motorin satışları ise yüzde 22 arttı.
17.06.2022
11:18
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı doğrultusunda AK Parti, bedelli affı getiren yasa teklifini hazırladı. Bedelli düzenlemesinin detayları belli oldu. Peki kimler yararlanabilecek? İşte cevapları.
16.06.2022
10:03
Erdoğan`dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Erdoğan'dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Cumhurbaşkanı Erdoğan, enerji kaynaklarında fiyatların artmasının her alanda dengeyi bozduğunu belirterek, vatandaşları bu artışlardan korumak için ciddi tedbirler aldıklarını ve almaya devam edeceklerini söyledi.
15.06.2022
10:18
Maaşlara yeni düzenleme! Detaylar belli oldu
Maaşlara yeni düzenleme! Detaylar belli oldu
Bakan Bilgin, memur-emekli temmuz zammı dönemini işaret ederek, enflasyon farkı ve ücretlerde yeni düzenlemelerle tüm kesimlerin rahatlayacağını açıkladı. Enflasyon farkı ve ek artış çalışmasının gündemde olduğu belirtiliyor.