Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Kasım 2019 Cuma
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26901)
24 Mayıs 2018 Perşembe 09:47
Hiç de başarılı değil
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26503)
22 Mayıs 2018 Salı 15:40
ANKARADA DÜNYA KADAR BİNGÖLÜ BÜROKRAT ATAMIŞLAR AMA HEPSİ BİR ÇÖP SAPI DAHİ ETMEZLER GİDİN ANKARA BİNGÖLÜ BÜROKRAT KADAR KİMSE YOK AMA DEDİĞİM GİBİ HİÇ BİRİ BİR BALTAYA SAP OLAMADI BÜGÜNE KADAR ÇÜNKÜ KİMSE LİYATA BAKMAZ ADAMCILIKTAN GELEN BU İNSANLAR ANCAK BU KADAR OLUR
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28526)
09 Haziran 2018 Cumartesi 23:51
@Misafir Kullanıcı helal olsun sana
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26430)
22 Mayıs 2018 Salı 11:41
bingölün en çok kazandıran kurumu kyk ya kiralanan yurt ve bürakratik ortaklar belli yatırımlar ortada yapılan tüm yatırımlar büraksiyle değil cumhurbaşkanın talimatıyla gerçekleşti yani kimse üstüne pay almasın
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26065)
18 Mayıs 2018 Cuma 14:44
şu an Bingöl toz toprak içinde bürokrasinin ne kadar başarılı olduğu burdan belli
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25942)
11 Mayıs 2018 Cuma 17:23
Geçenlerde icra müdürlüğüne düştü yolum. Allah kimseyi düşürmesin bu kuruma. Masalardaki tüm telefonları kaldırmışlar. Hatta kurumun tek telefon numarası var, ona da saatlerce çalmasına rağmen cevap vermiyorlar. neymiş efendim, dışarıdan arayanlar kendilerini boşa meşgul ediyorlarmış. Ne kadar zalimce bir uygulama. Bu uygulamadan oranın müdürünün haberini olmaması mümkün değil. Vatandaşın telefon ile herhangi bir bilgiye ihtiyacı oldu mu telefona çıkan olmuyor bir düşünün. Allah hakkımızı böylelerinden alsın. Böyle bürokrasi, böyle insanlık mı olur arkadaş. Yazıklar olsun...
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25938)
11 Mayıs 2018 Cuma 12:11
Ben Bingöl de bürokrasiyi çok hantal görüyorum. kurum amirlerin performansını çok düşük ve neme lazımcılık görüyorum ne yapabilirim daha önceki amirlerden farklı düşünen yok artı değer katan yok kurumların disiplini bozulmuş hantal hale gelmiştir. tek çözüm yerel amirler ve yöneticileri değiştirip, başka illerden atamalarla ancak yeni kaliteli performansı yüksek amirler ve yöneticilerle işin düzeleceğini umuyorum.
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25846)
07 Mayıs 2018 Pazartesi 17:10
6- Çok basit bir örnek ile yazımı sonlandırmak istiyorum. Mesela tavuk yumurtası! her hanemiz aylık en az 2 koli yumurta tüketir. peki yumurtalar ilimizde mi üretiliyor yoksa komşu illerden mi geliyor? elbette komşu illerden geliyor, market, bakkal desen memleketimizde 100 lercesi var, tüketici desen 300 bin tüketicimiz var. peki eksik olan şey nedir ki bunu biz değil de başkaları üretip biz ise tüketiyoruz? halbuki ilimizde üretilmiş olsa hem girişimcimiz, hem esnafımız hem de halkımız kazançlı çıkmaz mı? Temel sorunumuz nedir, neden bunu bizler başaramıyoruz? Çözüm yollarımız nelerdir?
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25845)
07 Mayıs 2018 Pazartesi 17:06
5- İlimizde neredeyse tükettiğimiz hiçbir şeyi bizler üretmiyoruz. Hemen hemen tüm ürünlerimiz çevre şehirlerden ya da batı illerinden gelmektedir. Mesela ilimizde en çok tüketilen ürünler nelerdir? yiyecek, içecek, gıda, inşaat, tarım, hayvancılık, sanayi, kozmetik gibi birçok iş kolu vardır. ilimizde en çok tüketilen bu ürünler ile ilgili teorik ve uygulamalı olarak sertifikalı kurslar verilmelidir, kalifiye işçilerimiz olmalıdır, işletme kurma ve ürün pazarlama konusunda ilgili kamu kurumlarımız kolları sıvayıp girişimcilerimize yardımcı olmalıdır ki üretim tesislerimiz olabilsin.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25844)
07 Mayıs 2018 Pazartesi 17:03
4- farzedelim ki ben üretim amaçlı bir çiftlik kuracağım, malum devletimiz bu tür projelere destek veriyor. İlgili bakanlığa ait ilgili kamu kurumumuz benim bu projemin hayata geçirilmesi için samimi bir şekilde bana yardımcı olmalıdır, hibeyse hibe, araziyse arazi, bilgi-tecrübeyse o.. Yani benim yapacağım yatırım için işi yokuşa sürmemeli ya da siyasi bir referans benden isenmemelidir ayrıca bana iş sonrası da pazar konusunda yardımcı olması gerekir ki ben büyük bir özgüven ile işe koyulabileyim. Sertifikalı mesleki ve teknik kurslar da olmazsa olmaz.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25843)
07 Mayıs 2018 Pazartesi 16:59
3- Peki sorunlarımız nasıl çözülür? Maalesef ilkesiz insanlarız. samimi değiliz, gerçekten memlekete ve insanlığa fayda sağlamak yerine sadece kendimizi düşünüyoruz, kısa yoldan zengin olmak, üretmemek gibi hastalıklarımız vardır. Kısacası ilke sahibi değiliz, bürokrasi gibi konularda sert kurallarımız olmalıdır, adamına göre değil gerçekten memleketin gelişmesini istiyorsak torpil, adam kayırmaca, rüşvet, tehdit, yok etme, güçten düşürme gibi hastalıklarımızın önüne geçebilecek sert kanunlar olması gerekir. Devletimiz vatandaşına bir hak tanımışsa bu hak birilerinin eliyle bertaraf edilmemeli
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
19.11.2019
23:14
Türkiye`den ABD ve Rusya`ya uyarı: Çağrımızı yineliyoruz
Türkiye'den ABD ve Rusya'ya uyarı: Çağrımızı yineliyoruz
Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında yapılan Cumhurbaşkanlığı Kabine Toplantısı devam ederken açıklamalarda bulunuyor. Kalın, 'Sahada tahrik ve tacizlerin olduğunu hep birlikte görüyoruz. 17 Ekim Anlaşması'nın muhatabı ABD ve 22 Ekim Soçi Anlaşması'nın muhatabı Rusya'ya anlaşmaların gereğini yerine getirme çağrımızı yineliyoruz.' dedi.
16.11.2019
08:58
Türkiye ilk kez paylaştı! Dev zirvede kritik hamle
Türkiye ilk kez paylaştı! Dev zirvede kritik hamle
Teröristbaşının iadesi için ABD'ye daha önce yedi dosya gönderen Türkiye, ilk defa örgütün yurt dışı yapılanmasıyla ilgili belgeler paylaştı.
08.11.2019
11:50
Bekçi alımında yeni değişiklik
Bekçi alımında yeni değişiklik
Resmi Gazete'de Çarşı ve Mahalle Bekçiliğine Giriş Sınavı Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik yayımlandı. Yeni yönetmeliğe göre, Çarşı ve Mahalle Bekçiliğine Giriş Sınavı başvuruları ve alımları değişti.
28.10.2019
12:00
Müge Anlı, Zazaca sansür eleştirilerine cevap verdi
Müge Anlı, Zazaca sansür eleştirilerine cevap verdi
Zazaca konuşan kadını yayından aldığı gerekçesiyle birçok kesimin tepkisini çeken Müge Anlı 'Özür dile' çağrılarına canlı yayında cevap verdi. Anlı, 'Ben özür dilemem, neden biliyor musunuz? Ben bir şey söylemedim' dedi.
17.10.2019
13:09
Silah ambargosu Türkiye`yi ne kadar etkileyecek
Silah ambargosu Türkiye'yi ne kadar etkileyecek
Barış Pınarı Harekâtı sebebiyle silah ambargosu uygulamak için 'terör korosu' ülkeler peş peşe sıraya girdi. 'Bütün bu adımlar ne manaya geliyor' sorusunun peşine düştük. Savunma sanayii kaynaklarına göre müeyyideler sembolik ve harekâtı etkilemeyecek.
14.10.2019
11:26
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz