Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Kasım 2019 Salı
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30953)
28 Ağustos 2018 Salı 13:15
son 7 veya sekiz yılda siyasıler tarafından atanan liyakatsız amirler tüm kurumları pkk hdp sempatizanı hainlerle doldurdular ve bu andada hepsi kadrolu.örneği çok Bingöl küçük yer herkes biribirini tanır,kimin ne ... olduğunu bilir.ak partili görünüpte pkkhdp sevicileri kurum amirlerinedir sözüm, bunlar niye ayıklanmıyor anlamadım...
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30911)
24 Ağustos 2018 Cuma 23:49
Sağlıkta hükümetimiz büyük atılım yapmış Bingöl devlet hastanesi idaresi ayak uydurmuyor acil serviste bayan hastalara erkek hemşir iğne yapıyor yoksa birileri inançlı bingöl halkının inancınımı tesd miediyor bilelim bu işe sağlık ilmüdürlüğü el atmazsa sayın başkanımıza kadar gider
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31195)
12 Eylül 2018 Çarşamba 19:14
@Misafir Kullanıcı MEMLEKETTE BASKAA SORUN MU KALMADI KARDEŞ ? MUAYENE OLURKEN BAYAN DOKTOR MUAYENEE ETSIN DIYOR MUSUNUZ COK MERAK EDIYORUM ?
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30929)
27 Ağustos 2018 Pazartesi 09:03
@Misafir Kullanıcı Çok yerinde bir şikayet ve bu tür şikayetler oldukça fazlalaştı. Lütfen bu mahremiyet sorunu çözülsün!
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30691)
13 Ağustos 2018 Pazartesi 10:05
Bingöl den hic birsey olmaz torpile devam haksizliga hukuksuzluga devam calip cirpmaya devam baskasinin hakini gasp etmeye devam
Zihniyet ve anlayis hep ayni bütün memlekete ayni manzara nedenmi??
Cünkü herseyimiz bozuk bastan asagi temel bozuk Yani
Dini kulandikca dinde ayri Bir yerde belamizi veriyor
Kisacasi biz müstahakiz
Siz kendinizi düzeltmedikce yaradan sizi ne düzeltir ne temizler
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31196)
12 Eylül 2018 Çarşamba 19:16
@Misafir Kullanıcı KARDEŞ O SENIN DEDIGIN BINGOLE UGRAMAZ
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30440)
02 Ağustos 2018 Perşembe 22:59
Tabi ki Bingöl için emek sarfeden şahsiyetleri seviyor ve destekliyoruz fakat sadece kendi refahi icin bir şehri feda edenleri de Allah affetsin diyoruz zira hesap ağir.daha kişisel hesabimizi veremiyorken bir şehrin hesabini nasıl verecekler
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30428)
02 Ağustos 2018 Perşembe 05:28
bürokrasi liyakatla gelmiyor ki haktan hukuktan bahsedelim.düşünün bir yere müdür atanacak referansı milletvekili.vekilin ne hayrı olmuş ki müdurun olsun.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30264)
26 Temmuz 2018 Perşembe 13:59
valinin haftanın 5 günü kaplıcada olduğu bir ilden ne başarı beklenir ki
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30212)
23 Temmuz 2018 Pazartesi 10:25
liyakat'la değil, çavuş ahbap ilişkileri ile görevlendirilen bürokratların Bingöl'ü ne hale getirdikleri ortada. Bakıyorum; 20-25 bin oyla milletvekili seçilebilen Bingöl gibi küçük bir ilde bürokrasiye yön veren bu siyasetçilerin Başkandan Erdoğan'dan 20 bine yanın AZ OY almaları bile kendilerine ders olmamış. YAZIKLAR OLSUN
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30209)
23 Temmuz 2018 Pazartesi 00:00
Bir göreve işin ehli değilde adamı olan geliyor kurum müdürlerinden tutunda tuvaletcisine kadar torpilin adı olmuş refarans insanları suça günaha iten bir sistem kurulmuş bunu yapanda ağzından dini düşürmeyenler ne yazıkki... bu noktaya gelmemizde emeği olan herkesin Allah belasını versin.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29993)
12 Temmuz 2018 Perşembe 12:05
arkadaslar bingöl yerelde ve genelde bürokrasisi mi var ki başarılı ve başarısız diye yorum yapalım.nokta
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29972)
11 Temmuz 2018 Çarşamba 00:22
Allah askina bingölde isin ehli olan kac tane amir yada müdür var hic biri yok
Cünkü hep akraba torpil usülü gelmis
Emekmi vermis Hayir kendi cabasimi Hayir baskasinin hakini gasp edip oraya oturan insandan ne bekleyebilirsiniz
Bu memleket böyle gelmis böyle gider kendinizi yormayin
Birde bunlari müslümanlik din adi altinda yapiliyor
Yazik cennet memleketi ne hale getirdik
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
16.11.2019
08:58
Türkiye ilk kez paylaştı! Dev zirvede kritik hamle
Türkiye ilk kez paylaştı! Dev zirvede kritik hamle
Teröristbaşının iadesi için ABD'ye daha önce yedi dosya gönderen Türkiye, ilk defa örgütün yurt dışı yapılanmasıyla ilgili belgeler paylaştı.
08.11.2019
11:50
Bekçi alımında yeni değişiklik
Bekçi alımında yeni değişiklik
Resmi Gazete'de Çarşı ve Mahalle Bekçiliğine Giriş Sınavı Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik yayımlandı. Yeni yönetmeliğe göre, Çarşı ve Mahalle Bekçiliğine Giriş Sınavı başvuruları ve alımları değişti.
28.10.2019
12:00
Müge Anlı, Zazaca sansür eleştirilerine cevap verdi
Müge Anlı, Zazaca sansür eleştirilerine cevap verdi
Zazaca konuşan kadını yayından aldığı gerekçesiyle birçok kesimin tepkisini çeken Müge Anlı 'Özür dile' çağrılarına canlı yayında cevap verdi. Anlı, 'Ben özür dilemem, neden biliyor musunuz? Ben bir şey söylemedim' dedi.
17.10.2019
13:09
Silah ambargosu Türkiye`yi ne kadar etkileyecek
Silah ambargosu Türkiye'yi ne kadar etkileyecek
Barış Pınarı Harekâtı sebebiyle silah ambargosu uygulamak için 'terör korosu' ülkeler peş peşe sıraya girdi. 'Bütün bu adımlar ne manaya geliyor' sorusunun peşine düştük. Savunma sanayii kaynaklarına göre müeyyideler sembolik ve harekâtı etkilemeyecek.
14.10.2019
11:26
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi'nde gazete, televizyon ve haber ajanslarının genel yayın yönetmenleriyle bir araya geldiği toplantıda, Barış Pınarı Harekatı'na ilişkin açıklamalarda bulundu. Başkan Erdoğan, Arap Birliği'nin skandal bildirisine çok sert tepki gösterdi.
29.09.2019
18:43
Örnek davranış
Örnek davranış
Genç ilçesi çamlık mevkiinde kimi duyarsız kişilerce gelişi güzel bırakılan çöpler, duyarlı vatandaşlar tarafından toplandı.
23.09.2019
08:42
Devrim niteliğinde yenilik! Bakanlık tarih verdi
Devrim niteliğinde yenilik! Bakanlık tarih verdi
Belediyelerde devrim niteliğinde uygulama hayata geçirildi. Tüm belediyelerde tek veri tabanından, ortak altyapıda tüm iş ve işlemlerin elektronik ortamda yapılabildiği E - belediye Bilgi Sistemi başlatıldı. Belediyeler tarafından tamamen ücretsiz kullanılacak olan sistemle, yıllık 3 milyar lira tasarruf sağlanacak.