Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Temmuz 2022 Çarşamba
19 °C Güneşli

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29954)
10 Temmuz 2018 Salı 09:53
Bingöl bürokrasisi köşe kapmaca oyunu ön planda, yani memleket meselelerini kendine dert etmeyen birilerin eline imkan veriliyorsa bu memlekete katkı sunması olanaksızdır bu bizim gerçeğimizdir maalesef içler acısı tablo bu ama oylarınız keklik gibi avlanılıyor.Yani alan memnun veren memnun manzara bu
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29953)
10 Temmuz 2018 Salı 09:47
Ben Bingöl'de yaşamıyorum geçen gün misafir olarak Bingöl'e geldim bilerek şehir merkezinde varoş semtlerini gezdim gördüğüm manzara şu, şehir tamamen, şehircilik planlamasından yoksun dev binalar inşa edilmiş ama 50 yıl sonrasını düşünmeyen akl etmeyen bir bürokrasi zihniyeti hakim, vizyon yoksunu, siyasi rant adam kayırma siyasi gelenek güncelliğini korumaktadır.Bir Ekonomi bakanınız vardı kaanatimce şehrin gelişmesine yeterli katkı sunmadığı görüşündeyim.Yeni bir şehir yaratılabilirdi,Otogarda hijyenik sıfır, örneğin Soğuk Çeşme turizme kazandırılmadı vs.-Muhsin TURHAN
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31197)
12 Eylül 2018 Çarşamba 19:19
@Misafir Kullanıcı arkadaş kavurmayı cok begenmiş anlaşılan
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30006)
13 Temmuz 2018 Cuma 14:02
@Misafir Kullanıcı Soğuk Çeşmenin turizmle ne alakası var
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29891)
07 Temmuz 2018 Cumartesi 08:42
güze hastane yapmışlar fakat içi boş
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29635)
02 Temmuz 2018 Pazartesi 10:45
Bir şehir nasıl bir yalana yıllarca kanabilir.Ben elli küsur yaşındayım yıllarca bize şu dendi (En azından Özal'dan beri)Biz para gönderiyoruz ama iş yapan yok! Yahu ülkede hangi ile ne kadar para harcandi bu bellidir .
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Davam (@Misafir_29623)
01 Temmuz 2018 Pazar 21:43
Kadri ENGİN'e bakın Bingöl'ün ne halde olduğunu anlarsınız. Cevdet YILMAZ'ın Bingöl'e yaptığı en büyük kötülük; Yakup SARI'yı gönderip, Kadri ENGİN'i Milli Eğitim Müdürü Yapmasıdır. Okullarda hiç bir müslüman öğretmenin sesi çıkıyor mu? Her okulda solcuların kültürü baskındır.
Beğendim (15) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31359)
19 Eylül 2018 Çarşamba 11:32
@Davam boş konuşmuşsun kardeş.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29615)
01 Temmuz 2018 Pazar 12:29
Bir Akp li olarak bir daha ki seçimde oyum Hdp ye olrda kayyum atarlar o zaman hizmet gelir başka türlü asla
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29493)
28 Haziran 2018 Perşembe 11:25
Hantal bir yapının içinde çöplük topla bakalım kaçtane işin ehli var bence hiç ehil yok
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29435)
27 Haziran 2018 Çarşamba 11:26
En başarılı olan kurum belediye.Başka söze gerek var mı?
Beğendim (1) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29284)
25 Haziran 2018 Pazartesi 17:42
başarılı olan müdürlerimizin hakkını vermek lazım örneğin erdal arıkan, kadri engin, aklıma gelenler
başarısız olan mehmetb ışık
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29494)
28 Haziran 2018 Perşembe 11:26
@Misafir Kullanıcı Tamamen saçmalamışsın
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29392)
27 Haziran 2018 Çarşamba 00:14
@Misafir Kullanıcı erdalda enginde en başarısız insanlardır
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28527)
09 Haziran 2018 Cumartesi 23:52
Genel yönetime vereceğim tam bir sıfır
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
05.07.2022
14:42
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
AK Parti Grup Başkanvekili Emin Akbaşoğlu'ndan kadro bekleyen kamudaki sözleşmeli personel için müjde geldi. Akbaşoğlu; 'Ekim ayında Meclis açıldığında kamudaki sözleşmelilerin kadroya alınması konusunu ele alacağız' dedi.
01.07.2022
17:40
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yeni asgari ücretin yüzde 30 oranında zam yapılarak net 5500 TL'ye yükseltildiğini duyurdu. Yeni asgari ücret 1 Temmuz itibarıyla geçerli olacak
30.06.2022
10:57
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Yarından itibaren başlayacak yeni uygulama ile hız sınırları Edirne'den Şanlıurfaya kadar uzunan otoyolda 130 kilometre/saate, Kuzey Marmara, İstanbul-İzmir, Ankara-Niğde otoyollarında ise 140 kilometre/saate çıkarılacak.
21.06.2022
10:03
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Brent petrol ve döviz kurundaki yükselişlerin akaryakıt fiyatlarına yansımasıyla son dönemde fiyatlar 30 TL'ye yaklaşırken, Petrol Sanayi Derneği'nin verilerine göre; benzin satışları mayıs ayında yüzde 57, motorin satışları ise yüzde 22 arttı.
17.06.2022
11:18
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı doğrultusunda AK Parti, bedelli affı getiren yasa teklifini hazırladı. Bedelli düzenlemesinin detayları belli oldu. Peki kimler yararlanabilecek? İşte cevapları.
16.06.2022
10:03
Erdoğan`dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Erdoğan'dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Cumhurbaşkanı Erdoğan, enerji kaynaklarında fiyatların artmasının her alanda dengeyi bozduğunu belirterek, vatandaşları bu artışlardan korumak için ciddi tedbirler aldıklarını ve almaya devam edeceklerini söyledi.
15.06.2022
10:18
Maaşlara yeni düzenleme! Detaylar belli oldu
Maaşlara yeni düzenleme! Detaylar belli oldu
Bakan Bilgin, memur-emekli temmuz zammı dönemini işaret ederek, enflasyon farkı ve ücretlerde yeni düzenlemelerle tüm kesimlerin rahatlayacağını açıkladı. Enflasyon farkı ve ek artış çalışmasının gündemde olduğu belirtiliyor.
11.06.2022
10:22
ABD`den Türkiye ve Yunanistan açıklaması