Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Ağustos 2022 Pazar
32 °C Güneşli

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23359)
04 Mart 2018 Pazar 00:40
ALLAH KATINDA HER KİM HAYIRLI VE HAKLIYSA ALLAH ONUN YOLUNU AÇIK ETSİN ONA FIRSATLAR VERSİN VE ALLAH KATINDA HER KİM HAYIRSIZSA VE HAKSIZSA ZALİMSE ALLAH ONADA FIRSAT VERMESİN ONUDA İSLAH ETSİN
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23358)
04 Mart 2018 Pazar 00:16
Sayın fehmi oğlu ve sayın cevdet bey bingöl hizmetleri için gayretlerini yeterli buluyorum gelmiş geçmiş en adil millet vekilleri olarak olarak goruyorum gecmis miletvekileri unutuk galiba sovmenliyin disinda hizmett yoktu bugun ise yapilan hizmetleri görmezden geliyoruz son cümle mi bazı yorumcular için söylemiş oldum budonem de yapilan hizmetleri sahsim iyi goruyorum daha fazlesıda gozcikartmaz niye olmasın
Beğendim (5) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23355)
03 Mart 2018 Cumartesi 23:47
Cevdet beyi ihale pisliğine bulaştıranlar onun adını lekeleyenlerdir. Cevdet beyde dayanamadı.
Başta Avukat kardeşi, Avukat bakan yardımcısı ve Mütahit Göze... Bunlarla bir olup GAP'ın milyar dolarlık ihalesini iç ettikleri iddiası ortada. hala cevaplayamadıkları iddia. Onlardan çıkmasa çocuklarından kan kusa kusa çıkacak. Allah yardımcıları olsun.
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23351)
03 Mart 2018 Cumartesi 22:43
Bingol siyaseti adamcilik siyaseti olarak vekiller tarafindan yapildi.ve bu adamcilik millete hizmet etme aski deyildi sadece kendine ve kendilerine faydasi olanlara hizmet edildi.Kazim beyi gorduk Yusuf coskunu gorduk Cevdet yilmazi gorduk goruyoruz hizmet sifir.Durustluk hizmet bu sehir bu millet gercekten ENVER Fehmioglunun gelmesiyle basladi sehirden koylere kadar Dilegimiz cabamiz Sayin vekilimiz ENVER HOCAYI BAKAN olarak sehrimizi temsil eden hizmet getirmekten gurur duyan Hocamizi bakan olarak gormek.hizmet getirene hizmet etmek karsiliginda gece gunduz calismak boyun borcudur
Beğendim (5) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23350)
03 Mart 2018 Cumartesi 22:32
Enver beye yalansız siyasetinden ve tribüne oynamadığın dolayı tebrik ediyorum.. ..
Beğendim (6) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23346)
03 Mart 2018 Cumartesi 21:41
Bingol Gencli bir vatandas olarak hakki bilerek hakli olan su ifademi sizler yorumlarinizi hakli olarak birakan sevgili vatandaslar.doksanlardan beri ben sayin ENVER FEHMIOGLU gibi durust ve millet icin hizmet etmekten gercekten gurur duyan vekil gormedim diye bilirim.AKP Bingol millet vekilinde ENVER FEHMIOGLU oldugu icin millete hizmet etmeyi seven ve hizmet Eden oldugu icin gurur duyuyorum ve devamli yanindayim
Beğendim (9) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23398)
04 Mart 2018 Pazar 13:02
@Misafir Kullanıcı ne yapsın kavga mı etsin
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23396)
04 Mart 2018 Pazar 12:49
@Misafir Kullanıcı Hadi ordan boş boş konusma
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23374)
04 Mart 2018 Pazar 01:21
@Misafir Kullanıcı Tabi Canııımmm .Her Şey ortada, Cevdet Yılmaz'dan Yaşça büyük ama onun yanında Emir eri gibi duruyor.Acaba neden.??
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23345)
03 Mart 2018 Cumartesi 21:40
Vekillerimizden memnunuz Allah yardımcıları olsun.Asıl anket
Bingöl Belediye başkanı hakkında yapılmalı.
Beğendim (6) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23344)
03 Mart 2018 Cumartesi 21:38
Cevdet yılmaz Bingölü siyasetten soğutan adamdır , il başkanlarına kadın kollarına genclik kollarına kadar kendi adamını yerleştiriyor bingöl demokrasi ile yönetilen bir il degildir bingöl cevdet yılmaz ve adamlarının yönettigi ildir hastanede calışmamasına ragmen maaş alan yiyenleri ve akrabaları vardır buda bingölün cevdet yılmazdan cekinip ses cıkartmamasına sebeptir inşallah Reis Sayın RECEP TAYİP ERDOĞAN BİNGÖL İLE YAKINDAN İLGİLENİP BU DÜZENİ BOZAR
Beğendim (12) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23340)
03 Mart 2018 Cumartesi 20:37
Bir gencli olarak Cevdet Yılmaz bu il için bir değerdir. Enver fehmioglu ile beraber bu uyumluluk sayesinde bu dönemde taktiri hak edecek hizmetler yapmışlardır . Bunu inkâr edenlere el insaf diyorum. Allah Cevdet bey ve Enver beye sağlık ve sıhhat versin. Durmak yok yola devam . Zigteyli
Beğendim (3) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23331)
03 Mart 2018 Cumartesi 19:43
Enver by.in hareket alanının Cevdet by.tarafından kısıtlanmak suretiyle iradesine ipdtek konulması ne zamandan beri ''uyumlu çalışma'olarak adlandırıldı.
Beğendim (6) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23554)
06 Mart 2018 Salı 01:09
@Misafir Kullanıcı 3 dönem vekil oldu kendi köyüne su getiremedi ... ne köy olur ne kasaba
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23447)
04 Mart 2018 Pazar 21:58
@Misafir Kullanıcı Bırakın bu aşiretçiliği halkın adamı olmak daha önemli diye düşünüyorum
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23446)
04 Mart 2018 Pazar 21:56
@Misafir Kullanıcı Ne yaparsanız yapı iki vekilimizin aralarını bozamazsınız
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23435)
04 Mart 2018 Pazar 20:00
@Misafir Kullanıcı Nasil geliyor hizmetini soylermisiniz
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23395)
04 Mart 2018 Pazar 12:20
@Misafir Kullanıcı Üç dönem vekillik bir dönem il başkanlığı yaptı kendi köyüne şu getiremedi mendil değiştirir gibi parti değiştirdi şimdi de ihanetcilerle beraber
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla