Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Ağustos 2022 Pazar
35 °C Çoğunlukla güneşli

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23373)
04 Mart 2018 Pazar 01:21
Bingölü hali ortadayken yorum yapmaya ne hacet kalkınma Bakanı olmasına rağmen dünyada bu kadar sahipsiz bir ili gören varsa not bıraksın.yapılan hizmetler sayın cumhurbaşkanımızındır çünkü bu gibi hizmetlerin gitmediği il yok biri burda kalkınma Bakanı olarak ne hizmeti varsa onu söle sin haa adam kayırma kendisine yakın olanları işe alma yönünde Tektir rakibi yoktur bingöl halkı olarak hiçbir zaman bunlara haklarını helal etmiyeceklerini açık ve net ortadadır..
Beğendim (12) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23370)
04 Mart 2018 Pazar 01:04
Enver Hocayı sevmeyenleri açıklıyorum..Teröristler, fetöcüler ve menfaat pete etler..Avucunuzu yalayın siz..Hocam bunlar eleştiriyorsa doğru yoldasınız.AK ADAM sın Enver hocam
Beğendim (7) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23384)
04 Mart 2018 Pazar 08:59
@Misafir Kullanıcı saat23:51 de baylamışsın 2daka arayla bu yorumuna kadar yazmışsın işi gücü bırktın yorum yazyosun bari biraz farklı yorim yap çaktırma.hep seni seveyoruz enver hoca falan filan.biraz orijinal yorum yapın bu kadar basit olmason.icraatlarını anlat şu proji onun de.
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23369)
04 Mart 2018 Pazar 01:02
Millet vekilliği icra makamı olmasa da yapılan icraatlar için sizi tebrik ediyorum.Daha fazla hizmet için yarışmanıI alkışlıyorum.Bingöl sizinle güzel.. Enver Fehmioğlu ölümüne seninleyim
Beğendim (6) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23387)
04 Mart 2018 Pazar 10:54
@Misafir Kullanıcı Ben mi icra makemıyım.kim melletin sorunlarını dile getirecek.sen galiba sadece el kaldır indir sanyosun.VEKİL bak ismi üstünde vekil demek benim vekilim demek benim isteklerime tercüman demek anladınmı
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23368)
04 Mart 2018 Pazar 01:00
Hak ve adalet.kusursuzluk en büyük kusur olsa da Enver Bey bugüne kadar görsüğüm en mütevazı en dürüst milletvekili
Beğendim (8) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_27980)
02 Haziran 2018 Cumartesi 05:05
@Misafir Kullanıcı ENVER HOCA DİĞER VEKİLLER GİBİ DEĞİLDİ..BU DA BİR GERCEK ETRAFİNA YANAŞAN YİYİCİLERE YETİRMEDİ ...İHALELERE KARİŞMADI,,,
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25150)
29 Nisan 2018 Pazar 00:50
@Misafir Kullanıcı Kardeş hepimiz Bingöl'de yaşıyoruz sanki tanımadığımız birini bize anlatıyorsun ama ne yazık ki Enver Fehmi oğlu Tam kahvede muhabbet edilecek kişi biz gördük ki Fehmi oğlu vekilliği beceremedim...
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23366)
04 Mart 2018 Pazar 00:58
Enver hoca seni seviyoruz.Sonuna kadar seninleyiz
Beğendim (7) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23425)
04 Mart 2018 Pazar 17:40
@Misafir Kullanıcı Çıkarcı zihniyetlerin yapması gerekenleri zaten yapıyorsun.Eleştiri başarıyı getirir.İstediğin kadar eleştir.Ama iş kişiliğe hakarete vardığında farklı olur.Eleştiriyi kabul etmeyenler başarısız olanlardır.Ama haddini aşıp kahve dedikodularıyla bilmeden konuşanlara ne söylenir..
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23389)
04 Mart 2018 Pazar 11:02
@Misafir Kullanıcı Bir birinize sıkıca sarılın hep sevin hiç bırakmayasın.Yoksa çıkarın neyse elinden gider.Eleştirinin olmadığı bir toplumda başarıdan söz edilemez
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23365)
04 Mart 2018 Pazar 00:57
Halkın gür sesi oldun Enver Hoca...Birilerini değil herkesin vekili oldun.Ayağına taş değmesin inşallah
Beğendim (7) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23364)
04 Mart 2018 Pazar 00:56
Eleştiri demokrasi kültürümüzün bir gerçeğidir.Hizmet noktasında yapılmayan bir eziklik varsa eleştirilmesi doğaldır.Ama hakarete varan hatta küfür eden beyni .... olanların olması son derece üzücü..Vekillerimizi seviyoruz.Durmak yola devam
Beğendim (5) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23363)
04 Mart 2018 Pazar 00:53
Ufak tefek eksikleri var ama bu kadarı kadın kızındada olur diyoruz.Enver Fehmioğlu halka gelen ender siyasetçilerden biridir..Yukardan gelmedi..Her hafta Bingölde olması halkla içiçe olması hizmet taleplerini birebir takip etmesi helal sana Enver Hoca
Beğendim (7) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23362)
04 Mart 2018 Pazar 00:51
Vahkin projesi yıllardır yapıldı yapılacak dendi hepsi hikayeydi.Enver Fehmioğlu girişimleri ile inşallah yapılacak.Bingöl Enver Hocamızı seviyor
Beğendim (8) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26127)
20 Mayıs 2018 Pazar 15:41
@Misafir Kullanıcı Hdpkklıları büraksiye dolduranlara lanet olsun.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25151)
29 Nisan 2018 Pazar 00:52
@Misafir Kullanıcı Yani Enver Fehmi oğlu olmazsa bunların hiçbiri olmayacak vah vah.
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23432)
04 Mart 2018 Pazar 19:58
@Misafir Kullanıcı Ben bingol merkezden yaziyorum arkadaş diyosun ki hizmetlerini şöyle köprü 7 ay gibi kısa bir sürede yaptılar.geldiginde devlet hastanesi kabulü bile yapılmamıştı 4 ay sonra açılışını yaptılar gençte 3 tane grup yolu ihalesini yapıp 2 tanesini bitirdi geçen hafta polislik mülakatları açıklandı yöre more farkı gözetmeksizin 50 'nin üstünde bingöllü alındı imamlık mükâfatlarında en az 20 tane bingöllü insanımız alındı bu dönemde en az 10 tane hakim savcı bingöllü alındı arkadaş yapılıyor bir şeyler deve kuşu misali yapmışsan sana ne diyeyim CEVDET YILMAZ ENVER FEHMIOGLU BAŞARILI BULUYORUM
Beğendim (3) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23426)
04 Mart 2018 Pazar 17:44
@Misafir Kullanıcı Ne olduğunu bile bilmediğin kanı hakkında yorum yapıyorsun.Bilenler biliyor.Memleket için me kadar değerli olduğunu biliyor. Kendimi batırmaya gelince sen rahat ol kardeş biz edebimizle haddinizi bildiğimiz gibi hadsizlere haddini de bildiririz evvel ALLAH..Gerçekten merak ettiğin bir şey varsa anlatırım.Vicdan ve aklınla kararı sen verirsin
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23394)
04 Mart 2018 Pazar 12:15
@Misafir Kullanıcı Vekilerimiz adil ve duruş olduğunu ayni zamanda duyarlı olduğunu düşünüyorum Ak partiye yakışır ikili...
Beğendim (6) Beğenmedim (5)Cevapla
Önceki yorumları göster (1)
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23361)
04 Mart 2018 Pazar 00:49
Sayın Fehmioğlu bugüne kadarki siyasi anlayışı olumlu anlamda değiştiren adamdır. Vekillerin danışmanlarına bile ulaşamzken şimdi istediğimiz vakit arayabileceğimiz bir vekilimiz var.Allah raız olsun inşallah..
Beğendim (8) Beğenmedim (7)Cevapla
29.07.2022
12:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`dan 2023 talimatı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 2023 talimatı
AK Parti, 2023 seçimleri için stratejileri 3 ana başlıkta topladı. 20 yıllık hafıza canlı tutulacak. Koalisyon dönemlerinin ödettiği acı bedel anlatılacak. Atılan adımlar, kararlar aktarılacak...
26.07.2022
10:24
Ahmet Davutoğlu ile Ali Babacan birbirine girdi!
Ahmet Davutoğlu ile Ali Babacan birbirine girdi!
6'lı Masa'nın iki ortağı DEVA Partisi ile Gelecek Partisi arasında resmen savaş çıktı. Ali Babacan'ın 'Ahmet Davutoğlu 3'lü ittifak önerdi, partimiz oy birliğiyle reddetti' sözleri kavga çıkardı. Parti yöneticilerinin Ali Babacan'a yönelik 'adamlık' salvolarına Gelecek Partisi lideri Ahmet Davutoğlu da katıldı. Davutoğlu, Ali Babacan'a adeta ateş püskürdü.
22.07.2022
13:59
AK Parti`de seçim hazırlığı! Hedef gri alan
AK Parti'de seçim hazırlığı! Hedef gri alan
Eylül sonuna kadar milletvekilleri, bakanlar ve teşkilatlar, haftanın en az dört günü sahaya inerek, ilçeleri ve köyleri dolaşacak. Programlarda elde edilen veriler Erdoğan'a sunulacak.
19.05.2022
19:20
AK Parti Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı
AK Parti Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı
Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) ile ilgili açıklamasıyla gündeme gelen olan Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı. Özkan'ın yerine Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Adalet Komisyonu Başkanı AK Parti Bartın Milletvekili Yılmaz Tunç'un getirilmesi bekleniyor.
07.02.2022
17:40
Metropoll Araştırma`dan bomba anket! `Erdoğan mı, rakibi mi?`
Metropoll Araştırma'dan bomba anket! 'Erdoğan mı, rakibi mi?'
Metropoll Araştırma'nın 'Türkiye'nin Nabzı Ocak 2022' çalışmasında 'Cumhurbaşkanlığı seçiminde Erdoğan'a mı yoksa onun karşısına çıkan rakiplerine mi oy verirsiniz?' sorusu soruldu. Prof. Dr. Özer Sencar, rakibin kimliğinin çok önemli olduğuna vurgu yaptı. İşte dikkat çeken sonuçlar...
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021