Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-7 °C Bulutlu

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23411)
04 Mart 2018 Pazar 16:10
çürümüş sistemde payını alan ister vekil olsun ister bakan olsun, Bingöl halkı için yapabilecekleri çok sınırlı, ancak yandaş bir iki torpil işi, bir kaç mütahit ve çifçi için bol reklamlı, özünde ise kısıtlı
bütçe desteği ( teşvikler) o kadar. kısacası al birini vur ötekine, sonuçta kaybedenler kulübü (kadim bingöl halkı) başkası değil
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23409)
04 Mart 2018 Pazar 15:23
Genelde Cevdet by in Bingöl den bürokrat atama gibi bir derdi yokken yereldeki çoğu kurumun yönetim kademesi neden onun oy dahi vermeyen bölgesinden seçiliyor.
Beğendim (12) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36194)
05 Ocak 2019 Cumartesi 23:41
@Misafir Kullanıcı Zorunami gidiyor kardeş hırsız degiller enazindan o da yeter
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23399)
04 Mart 2018 Pazar 13:43
haksızlığa ses çıkaramayan dilsiz şeytan gibidir güçsüzü ezilenin garibanın haksızlığa uğramışın yanında yer almak cesaret ve yürek ister insan oğlu duruşu bunu gerektirir menfaat çıkar peşinde koşmayı değil menfaatti ve çıkarı için sesini
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23392)
04 Mart 2018 Pazar 11:55
Sayın Enver Fehmi oğlunun mütevaziliyi ve dürüstlüğü bingol için örnek davranıştır sevmeyenleri kimlerdir bilir misiniz fetocu bozuk fikirli ve musluğu kesilenlerdir çatlağın hocam sen rahat ol dürüst halk hep yanında sizin için dürüst halk lazım Allah durustlerle beraberdir.Allah yar ve yardımcınız olsun.
Beğendim (6) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23391)
04 Mart 2018 Pazar 11:41
BİNGÖL TARİHİNİN EN UYUMLU EKİBİ
BAKAN BEY YÜRK EKONOMİSİN BEYİN TAKIMINDAN. ENVER HOCA MÜTEVAZİ DÜRÜST KİŞİLİĞİ İLE GURUR KAYMAĞIMIZ .İKİSİNEDE TEŞEKKÜR EDERİZ.ALLAH İKİSİNDENDE RAZI OLSUN
Beğendim (9) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23390)
04 Mart 2018 Pazar 11:14
Bingöl Online gazetesi sizlerden görüşlerinizi istedi, sizler tartışmaktan boş şeyler yazmaktan öteye geçmediniz. Nasılsanız öyle yönetimlesiniz, Yapılan yorumlardan birkaçını çıkar hepsini sahipleriyle beraber çöpe at.. Bu memlekette sizler gibiler yüzünden bu halde.. Yazıklar olsun..
Beğendim (3) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23388)
04 Mart 2018 Pazar 10:59
Ya değerli yorumcu ve okuyucu arkadaşlar editör vekillerin kişiliğini sormuyor; kişilerin temsil kabileyeti ve icralarından söz etmektedir. Ama ısrarla hepte aynı kişiden çıktığı belli olan dürüstlükten getmek bu kişinin okuduğunu anlamadığınıda gösteriyor.
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23385)
04 Mart 2018 Pazar 09:28
Aşağıda bir tanesi tam 23:49 da başlamış ard arda ve hep aynı methiye cümleleri ili Enver F.na yorum yapmış 00:04 e kadar.yememiş içmemiş yazmış.demekki çok önemli onun için bi daha seçilemezse ekmeği gitti demektir.Dürüstlükten dem vuranlar size söylüyorum her şey çıkardır akraba olsa dahi, su an işinize gelmeyen birşey olsun bu dürüstlükten gidenler en büyük çamuru atarlar.
Beğendim (10) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23383)
04 Mart 2018 Pazar 08:29
Şehir bölge hastanesi belediye otobüsü
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23379)
04 Mart 2018 Pazar 02:23
Hepsi hikaye. Yorumlara bakınca bazılarını kimin yazdığını bile söyleyebilirim. Enver bey boş bir adamdır. Dürüstlük hikaye. Elinden gelse yapar. Kalıbımı basarım. Dedesi zamanın iktidarının kurduğu siyasi mahkemelerde yargılanmadan hüküm giydi. Şimdi kendi iktidarı aynısını yapıyor. Uyum sözkonusu değil. Birbirlerinin kuyusunu kazıyorlar. İl başkanı ortağıdır. Ama içten içe düşmanlar. Adam güçlenmenin yolunu etrafını zayıflatmakta bulmuş. Kendi akrabalarından 3 kişi biraraya gelmiyor. Herkesi birbirine düşürerek ayakta kalıyor. Kısaca adam dürüst filan değil.
Beğendim (13) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26031)
15 Mayıs 2018 Salı 21:54
@Misafir Kullanıcı Desene 5 yıl daha kalacak enver hocam Allah yardımcınız olsun gönüllerde taht kuran adam seni eleştirenler hepsi sana kurban olsun pis kıskançlar
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23424)
04 Mart 2018 Pazar 17:37
@Misafir Kullanıcı Ey Çok bilmiş...Dedesi zamanın iktidarında asılması zihniyeti seninle aynı sanırım.Akarabalari arasındaki duruma gelince gel kardeş misafir edelim seni..Bu kadar iftira şeytani bile sensen uzaklaştırır.Ne yapsanız boş fayda etmez.Bildigini sandığın yasadigin ailevi ilişkilerindir. Herkesi kendin gibi biliyorsun ya...Vah sana vah...
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23400)
04 Mart 2018 Pazar 14:02
@Misafir Kullanıcı Arkadaşlar, Boşuna Nefes tüketmeyin Enver Hocanın Kapasitesi Bu .Yaşı 65 e Yaklaşmış Bu Saatten Sonramı AKTİF 'leşecek ,Bırakın Hocam Son senenin Keyfini Çıkartsın.
Beğendim (7) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23397)
04 Mart 2018 Pazar 12:59
@Misafir Kullanıcı önce vatan
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23393)
04 Mart 2018 Pazar 12:11
@Misafir Kullanıcı Ne o kuyruk acın mi var
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.