Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
16 Mayıs 2022 Pazartesi
15 °C Açık

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz?

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz?
02 MART 2018 CUMA 11:46
95
13923
263
AA aa

* AK Parti Bingöl Mİlletvekilleri Cevdet Yılmaz ve Enver Fehmioğlu'nun Bingöl için çabasını yeterli buluyor musunuz?

* Daha fazla yatırım gelmesi için gayret gösterdiklerini düşünüyor musunuz?

* Kamu üzerinde baskı kurdukları kanaatini taşıyor musunuz?

* Atama, terfi ve kamuya yapılan şirket alımlarında ne tür etkileri olduğunu düşünüyor sunuz?

* Bingöl için hangi öncelikler üzerine yoğunlaşmalılar?

* Karşınızda olsalar, onlara neler söylerdiniz?

 

Not: Bu ankette öncelikle iktidar milletvekili hakkındaki görüş istenmiştir. HDP Bingöl Milletvekili Hişyar Özsoy hakkındaki görüşler ise ayrıca alınacaktır. 

ÖNEMLİ NOT: Kişilik haklarına saldırı, hakaret ve iftira niteliği taşıayacak yorumlar yayınlanmayacaktır. Konu başlıkları üzerinden eleştiri ve önerilerini paylaşmanız önem taşımaktadır.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_33098)
19 Kasım 2018 Pazartesi 00:47
Yeni yüzler gelsin genç dinamik halkın nabzını tutabilecek bilinçli kişilikler gelmeli artık
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_27636)
30 Mayıs 2018 Çarşamba 11:39
Bakandan büyük işler beklenir.Bingöl'ü cazip kılacak işler başarılmalıydı.Dahada önemlisi halkın gönlünde yer edinmek önemli Enver bey


Bakandan büyük işler beklenir.Bingöl'^lü cazip şehir haline getirmek için birşeyler yapılmalıydı.Siyasetçi bilgili*birikimli*donanımlı-zeki-iyi konuşacak-kitleleri etkileyecek-kişi olmalı.Bunlar varmı? yokmu? takdir halkımızın.Ali BERDİBEK
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_27109)
25 Mayıs 2018 Cuma 22:24
Bingöl hicbir yarari olmayan hicbir projesi olmayan vekiller cevdet bingöl dişinda her yere destegi bize yok enver hicbir işe yaramayan vekil
Beğendim (4) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_27088)
25 Mayıs 2018 Cuma 18:57
Cevdet beğ her zaman olduğu gibi sütaş işi yapılacak çok büyük yatırım ben yaptım ben getirdim ama artık senin o suratını görmek istemiyorum adamlarına selam söyle onlar baksın sana al sana oy gel al
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_27076)
25 Mayıs 2018 Cuma 17:46
Başarı neye göre değerlendirsen farklılık gösterir örneğin Cevdet bey kendi köyünün olaylarını alamazken adamları her yerde ilk sıralarda işlerini görüyor bütün kapılar onlara açık Enver bey oda Cevdet beyin ağzına bakıyor Genç çevre yolu ihale edildiği tarihte doğan bir çocuk orada mühendis olarak çalışır gibi görünüyor.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26990)
25 Mayıs 2018 Cuma 02:09
Bence koca bir hiç
Yazık vallahi yazık sahsen cevdet yılmaz benim memleketim bingölün milletvekilidir demeye utanıyorum.
Yav yıl olmus 2018 caytepe ve köylerinde su yok
Bu bile onların vekil olmamaları için bir sebeptir
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26613)
22 Mayıs 2018 Salı 23:45
Eğitim ve bunlar üzerine verilen sempozyumlar vb projeler. Sağlıkçıların Bingöle gelmesi için teşvik projeleri ( çünkü halk bin yıldır istediği hastane derken boş bir bina istemdi), yol, yeşillendirme, kaldırım ve kavşakların şehir mimarisine uygun düzgün düzenleme eksikliği bütün bunlar düşünülmelidir. Düşünmeliyiz... ülkeye göre değil bu şehrin kendi çevresine göre mimarisindeki bakıldığında cvp bellidir.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26612)
22 Mayıs 2018 Salı 23:38
Kişisel olarak fikir bildirmeye dikkat ederek söyleyebiliriz ki; komşu illere bakın çok uzağa gitmeye gerek yok. Sağlıkta, çevre düzenlemede, yeşillendirmede, yol, araç parkı ve eğitim, araştırma alanında neler görüyorsunuz??? Bingölde de bunlar tam teşekküllü varsa bu adamlar iyi işler yapmış demektir. Ama aynısının yanından bile geçemiyorlarsa cvp bellidir zaten. Ben bir Bingöllü olarak neden kalkıp Elazığa kadar gideyim? Neden bingölden Elazığ'da aldığım gibi bir ucuz uçak bileti alamıyayım?? Ve daha bir çok şey.. Önce sağlık, sonra şehir içi ulaşım fiyat imkan ve çevre. Sonra eğitim????
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26126)
20 Mayıs 2018 Pazar 15:27
Bingölün Mhp li yiğit evlatları hangi kılık içerisinde olursa olsun Hdpkklı hainlere gereken dersi mutlaka verecek.Bingölden en az 1 Mhp li vekil olacak.
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26089)
19 Mayıs 2018 Cumartesi 03:34
Ah Bingöl Ah ne diyeyim.Kapımız kilit tutmuyor,nedeni belli.Bingölümüzün gelişmesi için. Bu defa mhp olsun.Mhpnin adayları çok cesur ve çalışkanlar.Bingöllüm pişman olmamak için bana kulak ver kulak,yoksa bunlara kalırsak yakında Bingöl diye bir yer olmayacak.
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
16.05.2022
17:25
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Bingöl'ün en etkin ve seçkin dergisi Detay, 3. sayısıyla okurlarıyla buluştu. Derginin kapak manşetinde; kamuoyunun merak ettiği, hatta birçok kişinin bilgi sahibi olmadığı Şeyh Said Harekâtına dair çarpıcı detaylar yer aldı.
16.05.2022
16:48
`Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur`
'Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur'
Bingöl Engelliler Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Bahattin Tüz, 'Engelli bireylerin kendilerini gerçekleştirmesi, geliştirmesi için her kademe ve türde eğitim imkan ve fırsatının sağlanması devlet için temel bir sorumluluk ve zorunluluktur.'
16.05.2022
16:47
Yüzde 100 hibeli kükürt dağıtımı yapıldı
Yüzde 100 hibeli kükürt dağıtımı yapıldı
Tarım ve Orman İl Müdürlüğü'nce İl Özel İdare desteğiyle çiftçilere yüzde 100 hibeli olarak kükürt dağıtımı yapıldı.
16.05.2022
16:46
`Toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız`
'Toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız'
SGK İl Müdürü Muzaffer Çakar: 'Sosyal Güvenlik Kurumunu, herkese ve her kesime tanıtmak, insanlarda sosyal güvenlik bilincinin oluşmasına katkı sağlamak amacıyla düzenlediğimiz etkinliklerde, iletişimin her yöntemi kullanılarak toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız.'
16.05.2022
16:45
SAR Ekibi, AFAD Eğitimine Katıldı
SAR Ekibi, AFAD Eğitimine Katıldı
Bingöl SAR ekibi, Adana AFAD Birlik Müdürlüğünde verilen orta seviye akreditasyon eğitimine katıldı.
16.05.2022
16:44
Göçerlere Hayvan Hastalıkları Anlatıldı
Göçerlere Hayvan Hastalıkları Anlatıldı
Bingöl İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, göçerleri hayvan hareketleri ve hayvan hastalıkları konusunda bilgilendirdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir