Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-7 °C Bulutlu

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23423)
04 Mart 2018 Pazar 17:29
Eleştiri yapanların içinde gerçekten eksiklikleri tesbit edenler var.Sizi tanırım ederim.vekillerimiz bunları gidermek için gayret gösterecekler.
Beğendim (12) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23422)
04 Mart 2018 Pazar 17:27
Ya sen ne kadar güzel bir adamsın.Enver hocana saygılar
Beğendim (10) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23420)
04 Mart 2018 Pazar 17:24
Dün beddua ettiğiniz olaylar bugün duanız olmuş.Kimden memnun kaldınız ki...İki vekilimizi seviyor yürekten desteklitoru
Beğendim (13) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23419)
04 Mart 2018 Pazar 17:19
Sistematik klavye kahramanları çıkmış hakkında hiç bir şaibe olmayan Enver Hocamızı karalamaya çalışıyorlar.Yok oraya bunu almış şuraya bunu almış, mış, mış, mış..Şimdiye kadar nasıl alındılar merak ediyorum.konuşanlara sormak gerekir.ikisinden de memnunum...
Beğendim (9) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25148)
29 Nisan 2018 Pazar 00:44
@Misafir Kullanıcı Rica ediyorum sizden sadece Enver Fehmi oğlunun bingole kazandırdığı bir hizmeti yazin öyle boş yazmakla olmuyor
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23442)
04 Mart 2018 Pazar 21:34
@Misafir Kullanıcı Enver hocam berrak su gibidir kim ne derse desin kirletemezler
Beğendim (9) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23418)
04 Mart 2018 Pazar 17:16
Kimse vekillerimize taş atmasın. Yapılmayan eksiklikler olduğuna katılıyorum.Ama bu eksikleri gidermek için çabalarınızı takdir ediyorum..Durmak yok...Yola devam
Beğendim (10) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23417)
04 Mart 2018 Pazar 17:15
Enver Fehmioğlu seni canı gönülden tebrik ediyorum..Göstermelik değil gerçek hizmet adamısın.. Bingöle daha nice hizmet ler vereceksin inşallah
Beğendim (10) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23416)
04 Mart 2018 Pazar 17:13
Yolun açık olsun Enver hoca...
Beğendim (11) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23414)
04 Mart 2018 Pazar 17:08
hem bingöl kaybeti hem iki begler kaybetti son çırpınışlarıdır
Beğendim (3) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23413)
04 Mart 2018 Pazar 16:27
yaklaşık 10-15 sene bingöl e sözüm ona sütaş fabrikası hikayesidir alıp başını gidiyor. ha kuruldu, ha kurulacak, ha yıl faaliyete geçecek diye Bingöl halkını avutanlar , kandıranlar, oyalayanlar bunlar değilm. daha ne beklersiniz.
Beğendim (8) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23412)
04 Mart 2018 Pazar 16:22
bir vali düşünün ki akp il başkanından, vekilinden, bakanından daha fazla medyada yer alıyor olması acı bir olay. hizmet adı altında mahalleliyi, köylüyü bir partiye ( akp) ye daha yakın tutmak için gece gündüz çabalayan bir valinin yanın da bunların esamesi bile okunmuyor.
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23763)
10 Mart 2018 Cumartesi 02:42
@Misafir Kullanıcı Şahsen önyargıyla yanına gittigim Vali beyin ilk cevheri samimiyetti!
Bu bölgeden biri gibi davranmış olması ayrım gözetmeden herkesin yanında durup halkın sesine kulak vermesi kente çok büyük değerler katacaktır.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23443)
04 Mart 2018 Pazar 21:38
@Misafir Kullanıcı Hizmet medyatik olmaktan geçmiyor ne medyatik vekiller gördük
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.