Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Ağustos 2022 Pazar
32 °C Güneşli

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23423)
04 Mart 2018 Pazar 17:29
Eleştiri yapanların içinde gerçekten eksiklikleri tesbit edenler var.Sizi tanırım ederim.vekillerimiz bunları gidermek için gayret gösterecekler.
Beğendim (12) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23422)
04 Mart 2018 Pazar 17:27
Ya sen ne kadar güzel bir adamsın.Enver hocana saygılar
Beğendim (10) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23420)
04 Mart 2018 Pazar 17:24
Dün beddua ettiğiniz olaylar bugün duanız olmuş.Kimden memnun kaldınız ki...İki vekilimizi seviyor yürekten desteklitoru
Beğendim (13) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23419)
04 Mart 2018 Pazar 17:19
Sistematik klavye kahramanları çıkmış hakkında hiç bir şaibe olmayan Enver Hocamızı karalamaya çalışıyorlar.Yok oraya bunu almış şuraya bunu almış, mış, mış, mış..Şimdiye kadar nasıl alındılar merak ediyorum.konuşanlara sormak gerekir.ikisinden de memnunum...
Beğendim (9) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25148)
29 Nisan 2018 Pazar 00:44
@Misafir Kullanıcı Rica ediyorum sizden sadece Enver Fehmi oğlunun bingole kazandırdığı bir hizmeti yazin öyle boş yazmakla olmuyor
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23442)
04 Mart 2018 Pazar 21:34
@Misafir Kullanıcı Enver hocam berrak su gibidir kim ne derse desin kirletemezler
Beğendim (9) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23418)
04 Mart 2018 Pazar 17:16
Kimse vekillerimize taş atmasın. Yapılmayan eksiklikler olduğuna katılıyorum.Ama bu eksikleri gidermek için çabalarınızı takdir ediyorum..Durmak yok...Yola devam
Beğendim (10) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23417)
04 Mart 2018 Pazar 17:15
Enver Fehmioğlu seni canı gönülden tebrik ediyorum..Göstermelik değil gerçek hizmet adamısın.. Bingöle daha nice hizmet ler vereceksin inşallah
Beğendim (10) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23416)
04 Mart 2018 Pazar 17:13
Yolun açık olsun Enver hoca...
Beğendim (11) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23414)
04 Mart 2018 Pazar 17:08
hem bingöl kaybeti hem iki begler kaybetti son çırpınışlarıdır
Beğendim (3) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23413)
04 Mart 2018 Pazar 16:27
yaklaşık 10-15 sene bingöl e sözüm ona sütaş fabrikası hikayesidir alıp başını gidiyor. ha kuruldu, ha kurulacak, ha yıl faaliyete geçecek diye Bingöl halkını avutanlar , kandıranlar, oyalayanlar bunlar değilm. daha ne beklersiniz.
Beğendim (8) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23412)
04 Mart 2018 Pazar 16:22
bir vali düşünün ki akp il başkanından, vekilinden, bakanından daha fazla medyada yer alıyor olması acı bir olay. hizmet adı altında mahalleliyi, köylüyü bir partiye ( akp) ye daha yakın tutmak için gece gündüz çabalayan bir valinin yanın da bunların esamesi bile okunmuyor.
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23763)
10 Mart 2018 Cumartesi 02:42
@Misafir Kullanıcı Şahsen önyargıyla yanına gittigim Vali beyin ilk cevheri samimiyetti!
Bu bölgeden biri gibi davranmış olması ayrım gözetmeden herkesin yanında durup halkın sesine kulak vermesi kente çok büyük değerler katacaktır.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23443)
04 Mart 2018 Pazar 21:38
@Misafir Kullanıcı Hizmet medyatik olmaktan geçmiyor ne medyatik vekiller gördük
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
29.07.2022
12:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`dan 2023 talimatı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 2023 talimatı
AK Parti, 2023 seçimleri için stratejileri 3 ana başlıkta topladı. 20 yıllık hafıza canlı tutulacak. Koalisyon dönemlerinin ödettiği acı bedel anlatılacak. Atılan adımlar, kararlar aktarılacak...
26.07.2022
10:24
Ahmet Davutoğlu ile Ali Babacan birbirine girdi!
Ahmet Davutoğlu ile Ali Babacan birbirine girdi!
6'lı Masa'nın iki ortağı DEVA Partisi ile Gelecek Partisi arasında resmen savaş çıktı. Ali Babacan'ın 'Ahmet Davutoğlu 3'lü ittifak önerdi, partimiz oy birliğiyle reddetti' sözleri kavga çıkardı. Parti yöneticilerinin Ali Babacan'a yönelik 'adamlık' salvolarına Gelecek Partisi lideri Ahmet Davutoğlu da katıldı. Davutoğlu, Ali Babacan'a adeta ateş püskürdü.
22.07.2022
13:59
AK Parti`de seçim hazırlığı! Hedef gri alan
AK Parti'de seçim hazırlığı! Hedef gri alan
Eylül sonuna kadar milletvekilleri, bakanlar ve teşkilatlar, haftanın en az dört günü sahaya inerek, ilçeleri ve köyleri dolaşacak. Programlarda elde edilen veriler Erdoğan'a sunulacak.
19.05.2022
19:20
AK Parti Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı
AK Parti Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı
Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) ile ilgili açıklamasıyla gündeme gelen olan Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı. Özkan'ın yerine Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Adalet Komisyonu Başkanı AK Parti Bartın Milletvekili Yılmaz Tunç'un getirilmesi bekleniyor.
07.02.2022
17:40
Metropoll Araştırma`dan bomba anket! `Erdoğan mı, rakibi mi?`
Metropoll Araştırma'dan bomba anket! 'Erdoğan mı, rakibi mi?'
Metropoll Araştırma'nın 'Türkiye'nin Nabzı Ocak 2022' çalışmasında 'Cumhurbaşkanlığı seçiminde Erdoğan'a mı yoksa onun karşısına çıkan rakiplerine mi oy verirsiniz?' sorusu soruldu. Prof. Dr. Özer Sencar, rakibin kimliğinin çok önemli olduğuna vurgu yaptı. İşte dikkat çeken sonuçlar...
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.