Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-7 °C Bulutlu

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_33098)
19 Kasım 2018 Pazartesi 00:47
Yeni yüzler gelsin genç dinamik halkın nabzını tutabilecek bilinçli kişilikler gelmeli artık
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_27636)
30 Mayıs 2018 Çarşamba 11:39
Bakandan büyük işler beklenir.Bingöl'ü cazip kılacak işler başarılmalıydı.Dahada önemlisi halkın gönlünde yer edinmek önemli Enver bey


Bakandan büyük işler beklenir.Bingöl'^lü cazip şehir haline getirmek için birşeyler yapılmalıydı.Siyasetçi bilgili*birikimli*donanımlı-zeki-iyi konuşacak-kitleleri etkileyecek-kişi olmalı.Bunlar varmı? yokmu? takdir halkımızın.Ali BERDİBEK
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_27109)
25 Mayıs 2018 Cuma 22:24
Bingöl hicbir yarari olmayan hicbir projesi olmayan vekiller cevdet bingöl dişinda her yere destegi bize yok enver hicbir işe yaramayan vekil
Beğendim (4) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_27088)
25 Mayıs 2018 Cuma 18:57
Cevdet beğ her zaman olduğu gibi sütaş işi yapılacak çok büyük yatırım ben yaptım ben getirdim ama artık senin o suratını görmek istemiyorum adamlarına selam söyle onlar baksın sana al sana oy gel al
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_27076)
25 Mayıs 2018 Cuma 17:46
Başarı neye göre değerlendirsen farklılık gösterir örneğin Cevdet bey kendi köyünün olaylarını alamazken adamları her yerde ilk sıralarda işlerini görüyor bütün kapılar onlara açık Enver bey oda Cevdet beyin ağzına bakıyor Genç çevre yolu ihale edildiği tarihte doğan bir çocuk orada mühendis olarak çalışır gibi görünüyor.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26990)
25 Mayıs 2018 Cuma 02:09
Bence koca bir hiç
Yazık vallahi yazık sahsen cevdet yılmaz benim memleketim bingölün milletvekilidir demeye utanıyorum.
Yav yıl olmus 2018 caytepe ve köylerinde su yok
Bu bile onların vekil olmamaları için bir sebeptir
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26613)
22 Mayıs 2018 Salı 23:45
Eğitim ve bunlar üzerine verilen sempozyumlar vb projeler. Sağlıkçıların Bingöle gelmesi için teşvik projeleri ( çünkü halk bin yıldır istediği hastane derken boş bir bina istemdi), yol, yeşillendirme, kaldırım ve kavşakların şehir mimarisine uygun düzgün düzenleme eksikliği bütün bunlar düşünülmelidir. Düşünmeliyiz... ülkeye göre değil bu şehrin kendi çevresine göre mimarisindeki bakıldığında cvp bellidir.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26612)
22 Mayıs 2018 Salı 23:38
Kişisel olarak fikir bildirmeye dikkat ederek söyleyebiliriz ki; komşu illere bakın çok uzağa gitmeye gerek yok. Sağlıkta, çevre düzenlemede, yeşillendirmede, yol, araç parkı ve eğitim, araştırma alanında neler görüyorsunuz??? Bingölde de bunlar tam teşekküllü varsa bu adamlar iyi işler yapmış demektir. Ama aynısının yanından bile geçemiyorlarsa cvp bellidir zaten. Ben bir Bingöllü olarak neden kalkıp Elazığa kadar gideyim? Neden bingölden Elazığ'da aldığım gibi bir ucuz uçak bileti alamıyayım?? Ve daha bir çok şey.. Önce sağlık, sonra şehir içi ulaşım fiyat imkan ve çevre. Sonra eğitim????
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26126)
20 Mayıs 2018 Pazar 15:27
Bingölün Mhp li yiğit evlatları hangi kılık içerisinde olursa olsun Hdpkklı hainlere gereken dersi mutlaka verecek.Bingölden en az 1 Mhp li vekil olacak.
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26089)
19 Mayıs 2018 Cumartesi 03:34
Ah Bingöl Ah ne diyeyim.Kapımız kilit tutmuyor,nedeni belli.Bingölümüzün gelişmesi için. Bu defa mhp olsun.Mhpnin adayları çok cesur ve çalışkanlar.Bingöllüm pişman olmamak için bana kulak ver kulak,yoksa bunlara kalırsak yakında Bingöl diye bir yer olmayacak.
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.