Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Ağustos 2022 Pazar
32 °C Güneşli

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23658)
07 Mart 2018 Çarşamba 12:06
ikisininde miadi geçmiş
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23581)
06 Mart 2018 Salı 12:46
Değerli insanlardır biz hala kiran köyü aşağı paymerkte tapularımızı almadık bakanimızdan destek bekliyoruz
Beğendim (7) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23577)
06 Mart 2018 Salı 11:51
Cevdet yılmaz sütaş için girişimleri takdir edilecek bir çalışma.sütaş bingölde faaliyete girinceye kadar takip etmeli.Ayrıca il merkez trafik yoğunluğu için çözüm için gereken çalışmayı yapmalı.
Beğendim (1) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26991)
25 Mayıs 2018 Cuma 02:10
@Misafir Kullanıcı Yazık be kardeşim 15 yıldır bakan ve vekillik yapıyor
Çaytepede su yok yıl 2018
Daha nelerini savunuyorsunuz
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23452)
04 Mart 2018 Pazar 23:03
Allah yolunu açık etsin ve allah sizinle beraber olsun.sayın Enver hocam saygılarımla
Beğendim (8) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23451)
04 Mart 2018 Pazar 22:59
Bakıyorum bazıları geçmişe özenmisler çünkü sayın bakan sayın fehmi oğlunun dürüstlüğü eleştiri yapanlar için büyük kayıp aynı zamma hüsrana ugradilar sayın hocam sayın bakanım bunu bilinki dürüst ve helal süt emiş vatandas yaninizdadir sizleri seviyoruz Allah sizleri iftiracilardan kurusun sizler hizmetlerinizi devam etmeye gayret edeceği bizi eminim...
Beğendim (9) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23450)
04 Mart 2018 Pazar 22:54
İki vekilimizde bence bu işi yapamıyor bence değişim kaçınılmaz mental yorgunluk var
Beğendim (18) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23441)
04 Mart 2018 Pazar 21:32
İki vekilimizdende çok memnunuz bu dönem çok güzel hizmetleri oldu Allah yar ve yardımcıları olsun Bingöle sayenizde seviyeli siyaset oturdu Enver hocam sizi kutluyorum Reklamdan uzak tek derdi hizmet destekliyorum
Beğendim (12) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23439)
04 Mart 2018 Pazar 20:40
MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIRMIŞ ,,,
Beğendim (6) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25966)
12 Mayıs 2018 Cumartesi 13:48
@Misafir Kullanıcı İnşallah kabız olurda bir daha dışarı çıkamazsın seni gidi nankörr
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23643)
07 Mart 2018 Çarşamba 01:11
@Misafir Kullanıcı Bunların Meyvesini yiyen Kabız olur .
Beğendim (9) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23436)
04 Mart 2018 Pazar 20:07
Hep aynı senaryolar yorum yapanlar siyaseti kişiselliştirmek istiyorlar oysa bingölün kalkınması için somut oneriler getirmemiz gerekirken yok cevdet boyle yaptı yok enver bu adamı getirdi yok gencli yok zikteli yok coskun ben bildim bileli bingol siyaseti aynı döngü etrafında dönüyor bingol halkının acilen üretime yonelmesi gerekiyor siyasilerinde acilen topluma faydalı is alanları yaratmalı hayvancılık tarım ve kaplıca alanında proje uretmeli yoksa daha cok beklersiniz
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23427)
04 Mart 2018 Pazar 18:09
İkiside harika işler başardılar. Ama eksikleri var. İyi niyetlerini kaybetmesinler yeter. Kimseye haksızlık etmesinler. Malum bugünün yarını var. İli temail ediyorlar. 10 binlerce insanın iradesinin aorumluluğu büyüktür. Birde herkesi memnun edemezsin. Aslında en önemlisi bu ankete yorum yapan halktır. Acaba vekiller halktan memnunmudur. Bingöl halkının gündemi ne zaman tayin, taşeron işçi ve ihalenin dışına çıktı. Biraz nala birazda mıha.
Beğendim (1) Beğenmedim (8)Cevapla
29.07.2022
12:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`dan 2023 talimatı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 2023 talimatı
AK Parti, 2023 seçimleri için stratejileri 3 ana başlıkta topladı. 20 yıllık hafıza canlı tutulacak. Koalisyon dönemlerinin ödettiği acı bedel anlatılacak. Atılan adımlar, kararlar aktarılacak...
26.07.2022
10:24
Ahmet Davutoğlu ile Ali Babacan birbirine girdi!
Ahmet Davutoğlu ile Ali Babacan birbirine girdi!
6'lı Masa'nın iki ortağı DEVA Partisi ile Gelecek Partisi arasında resmen savaş çıktı. Ali Babacan'ın 'Ahmet Davutoğlu 3'lü ittifak önerdi, partimiz oy birliğiyle reddetti' sözleri kavga çıkardı. Parti yöneticilerinin Ali Babacan'a yönelik 'adamlık' salvolarına Gelecek Partisi lideri Ahmet Davutoğlu da katıldı. Davutoğlu, Ali Babacan'a adeta ateş püskürdü.
22.07.2022
13:59
AK Parti`de seçim hazırlığı! Hedef gri alan
AK Parti'de seçim hazırlığı! Hedef gri alan
Eylül sonuna kadar milletvekilleri, bakanlar ve teşkilatlar, haftanın en az dört günü sahaya inerek, ilçeleri ve köyleri dolaşacak. Programlarda elde edilen veriler Erdoğan'a sunulacak.
19.05.2022
19:20
AK Parti Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı
AK Parti Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı
Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) ile ilgili açıklamasıyla gündeme gelen olan Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı. Özkan'ın yerine Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Adalet Komisyonu Başkanı AK Parti Bartın Milletvekili Yılmaz Tunç'un getirilmesi bekleniyor.
07.02.2022
17:40
Metropoll Araştırma`dan bomba anket! `Erdoğan mı, rakibi mi?`
Metropoll Araştırma'dan bomba anket! 'Erdoğan mı, rakibi mi?'
Metropoll Araştırma'nın 'Türkiye'nin Nabzı Ocak 2022' çalışmasında 'Cumhurbaşkanlığı seçiminde Erdoğan'a mı yoksa onun karşısına çıkan rakiplerine mi oy verirsiniz?' sorusu soruldu. Prof. Dr. Özer Sencar, rakibin kimliğinin çok önemli olduğuna vurgu yaptı. İşte dikkat çeken sonuçlar...
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?