Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Ocak 2022 Cumartesi
-10 °C Bulutlu

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23658)
07 Mart 2018 Çarşamba 12:06
ikisininde miadi geçmiş
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23581)
06 Mart 2018 Salı 12:46
Değerli insanlardır biz hala kiran köyü aşağı paymerkte tapularımızı almadık bakanimızdan destek bekliyoruz
Beğendim (7) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23577)
06 Mart 2018 Salı 11:51
Cevdet yılmaz sütaş için girişimleri takdir edilecek bir çalışma.sütaş bingölde faaliyete girinceye kadar takip etmeli.Ayrıca il merkez trafik yoğunluğu için çözüm için gereken çalışmayı yapmalı.
Beğendim (1) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_26991)
25 Mayıs 2018 Cuma 02:10
@Misafir Kullanıcı Yazık be kardeşim 15 yıldır bakan ve vekillik yapıyor
Çaytepede su yok yıl 2018
Daha nelerini savunuyorsunuz
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23452)
04 Mart 2018 Pazar 23:03
Allah yolunu açık etsin ve allah sizinle beraber olsun.sayın Enver hocam saygılarımla
Beğendim (8) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23451)
04 Mart 2018 Pazar 22:59
Bakıyorum bazıları geçmişe özenmisler çünkü sayın bakan sayın fehmi oğlunun dürüstlüğü eleştiri yapanlar için büyük kayıp aynı zamma hüsrana ugradilar sayın hocam sayın bakanım bunu bilinki dürüst ve helal süt emiş vatandas yaninizdadir sizleri seviyoruz Allah sizleri iftiracilardan kurusun sizler hizmetlerinizi devam etmeye gayret edeceği bizi eminim...
Beğendim (9) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23450)
04 Mart 2018 Pazar 22:54
İki vekilimizde bence bu işi yapamıyor bence değişim kaçınılmaz mental yorgunluk var
Beğendim (18) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23441)
04 Mart 2018 Pazar 21:32
İki vekilimizdende çok memnunuz bu dönem çok güzel hizmetleri oldu Allah yar ve yardımcıları olsun Bingöle sayenizde seviyeli siyaset oturdu Enver hocam sizi kutluyorum Reklamdan uzak tek derdi hizmet destekliyorum
Beğendim (12) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23439)
04 Mart 2018 Pazar 20:40
MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIRMIŞ ,,,
Beğendim (6) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25966)
12 Mayıs 2018 Cumartesi 13:48
@Misafir Kullanıcı İnşallah kabız olurda bir daha dışarı çıkamazsın seni gidi nankörr
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23643)
07 Mart 2018 Çarşamba 01:11
@Misafir Kullanıcı Bunların Meyvesini yiyen Kabız olur .
Beğendim (9) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23436)
04 Mart 2018 Pazar 20:07
Hep aynı senaryolar yorum yapanlar siyaseti kişiselliştirmek istiyorlar oysa bingölün kalkınması için somut oneriler getirmemiz gerekirken yok cevdet boyle yaptı yok enver bu adamı getirdi yok gencli yok zikteli yok coskun ben bildim bileli bingol siyaseti aynı döngü etrafında dönüyor bingol halkının acilen üretime yonelmesi gerekiyor siyasilerinde acilen topluma faydalı is alanları yaratmalı hayvancılık tarım ve kaplıca alanında proje uretmeli yoksa daha cok beklersiniz
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23427)
04 Mart 2018 Pazar 18:09
İkiside harika işler başardılar. Ama eksikleri var. İyi niyetlerini kaybetmesinler yeter. Kimseye haksızlık etmesinler. Malum bugünün yarını var. İli temail ediyorlar. 10 binlerce insanın iradesinin aorumluluğu büyüktür. Birde herkesi memnun edemezsin. Aslında en önemlisi bu ankete yorum yapan halktır. Acaba vekiller halktan memnunmudur. Bingöl halkının gündemi ne zaman tayin, taşeron işçi ve ihalenin dışına çıktı. Biraz nala birazda mıha.
Beğendim (1) Beğenmedim (8)Cevapla
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.
17.12.2021
13:07
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
Seçim hazırlığı! Erdoğan başkanlarla kampa giriyor
AK Parti seçimlerin yol haritasını belirlemek için çalışmalara başladı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediye başkanlarıyla kampa giriyor. Erdoğan belediye başkanlarına 'Vatandaşla iç içe olun, kapılarınızı açık tutun' mesajı verecek.
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.