Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Ağustos 2022 Pazar
35 °C Çoğunlukla güneşli

İktidar milletvekillerini yeterli buluyor musunuz? | HABER YORUMLARI

Serbest Kürsü'deki bu haftaki konu, Bingöl'ün AK Partili milletvekilleri hakkındaki okur görüşleri. Siz ne düşünüyorsunuz?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25551)
02 Mayıs 2018 Çarşamba 11:57
Canım Taşın nasıl ağır olduğunu biz biliyoruz bir defa taşla baş edilmez çünkü ağırdır.kaldırılmaz atılmaz hep yol kapatır hep engel olur geçit vermez inşallah bir daha milleti rahatsız etmez
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25550)
02 Mayıs 2018 Çarşamba 11:52
Cevdet yılmaz üç dönem bakanlık yaptı bingöl için bir yatırımını söyleyin Enver bey ne yapıtısöyleyin bana fevzi berdibek tanıtım toplantısında dedi ki bingöldeki köylere her köye en az beş defa gittim. el insaf bir defa da benim köyüme gel de bende seni göreyim önemli değil bizi görmeyin memleketi toplu görün ki bütün halk fayda görsün yaptığın iş bu değil mi ey fevzi berdibek sen ve hacı ketenalp bingölü 3 ,5 halk münübüsçüsüne teslim etmediniz mi???????????????????
Beğendim (8) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25147)
29 Nisan 2018 Pazar 00:41
Bingöl milletvekilleri içerisinde en ciddi yatırımlar Eşref taş döneminde yapılmış ve ondan sonrada onun döneminde ki projeler diğer dönemlerde yapılmaya başlanmıştır örnek: çapakçur köprüsü , Bingöl Genç yolu, Genç Viyadüğü , Genç Sağlık lisesi ,Servi göleti ve diğer göletler , servi yolu askeriyenin bir kısmının kaldırılması onun döneminde kabul edildi ama üstünde durulmadigi için halen gerçekleşmedi vb bu dediklerim hizmetlerinin altında Eşref Taş,ın imzası var isteyen arastira bilir hepsi delili. Bu nedenle Bingöl için hizmet için profesyonel.dr Eşref Taş
Beğendim (3) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24181)
24 Mart 2018 Cumartesi 15:54
İkisinde bu işi bıraksın gitsinler bingöle layık olan ve torpil yapmayan gelsin
Beğendim (15) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23776)
10 Mart 2018 Cumartesi 21:42
Dürüst dediğiniz Enver Fehmioğlu efendi Havalanı müdürüne Akrabasının yaka kartına Temizlik Sorunlusu yerine T.Sorumlusu yazdıran bir insandır Bu mu Dürüstlük güldürmeyin Bizleri Bingöl halkı yemez böyle ufak naraları 9 ay sonra kurtulacaz çok şükür.
Beğendim (14) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25960)
12 Mayıs 2018 Cumartesi 12:27
@Misafir Kullanıcı Ondan dürüst yok bu hayatta onun dürüstlüğünün yanında senin dürüstlüğünün y si bile olamaz adam çok kıskanılıyor herhalde tabi kıskanılmayacak gibi bir adam da değil basarılı,son derece hizmetkar adam ne yapsın artık bilip bilmeden konuşmayın çok konuşup ötmeyin keşke insanlar da da ağustos böceklerinin özelliği olsa senin gibi boş konuşan insanlar çok konuşup ötünce çatlasa:)
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23775)
10 Mart 2018 Cumartesi 21:40
İkisini bir araya getirsen Bir Prof.Dr.Eşref TAŞ etmez adam 4 yılda kendi köyünün yolunu yaptı köyüne Gölet yaptırdı Servideki Demir cevherini Meclis gündemine getirdi kürsüde konuştu gidin görün şuanda işletiliyor En önemlisi ÇAPAKÇUR VİYADÜĞÜ Eşref Bey'in eseridir. Cumhurbaşkanı'na bu sorunu ileterek yapılmasına vesile olmuştur. ÇAPAKÇUR Vidadüğünün adının EŞREF TAŞ olması gerekiyor adam çok Çalışkan girişken bir dönem geçirdi Pasif durmadı Biz ondan razıyız Allah'ta ondan razı olsun Saygılarımla..
Beğendim (11) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_27532)
29 Mayıs 2018 Salı 06:21
@Misafir Kullanıcı HEPİMİZ ADEMDENİZ HEPİMİZİ BİNGÖLLÜYÜZZ :))YENİ NESİL BİLE İNANMAZ YAZARKEN KAFAN MI HOŞTU YOKSA TRAVMATİK Bİ DURUM MU YAŞİYORDUNUZ...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25958)
12 Mayıs 2018 Cumartesi 12:09
@Misafir Kullanıcı O kadar şey yaptı ki tabi sen kör olduğun için göremiyorsundur ya da sen uzayda yaşıyorsun ki haberin yok
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25146)
29 Nisan 2018 Pazar 00:32
@Misafir Kullanıcı Elinde delil kanıt olmadan sırf laf olsun diye konusuyorsun.Sen Enver Fehmi oğlunun bu 4 sene de bingole ne kazandırdığını bı yaz biz de öğrenelim.
Beğendim (5) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23978)
14 Mart 2018 Çarşamba 01:06
@Misafir Kullanıcı Ne yaptı eşref taş bingöle para yemekten başka birşeyini görmedik gelmiş geçmiş en iyi en dürüst Enver Fehmi oğlu
Beğendim (13) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23714)
08 Mart 2018 Perşembe 12:54
Hayatta en güzel şey sağlık ne yazikki kendi Memleketim Bingöl henüz sağlık imkanlarına tam teşekküllü sahip değildir Sürekli hastalar il dışına sevk edilmektedir bu sıkıntı bir an önce giderilsin ayrıca köprülü kavşaklar istiyoruz saygilar
Beğendim (8) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23681)
07 Mart 2018 Çarşamba 23:53
bingole yardim yapsalar ne olir yapmasalar ne olur iki kelimeyi yanyana getirip konusamiyorlar anca ruşvet yiyip karinlarini doyursunlar halk sefil perisan
Beğendim (12) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23668)
07 Mart 2018 Çarşamba 15:32
Koca bir şehir düşünün ara sokaklarda iki araç yan yana geçemiyor durumu düşsün, bunu yanı sıra gittikçe devasa bir sorun halini alan araç park sıkıntısına kalıcı bir çözüm üretmekten uzak olanlar için iyi seyler söyleyenler, ancak ve ancak trollerden başkası değildir. Bu sorunları görmemek için kör olmak lazım. maşallah savunanların kör olduklarını sanmıyorum.
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25963)
12 Mayıs 2018 Cumartesi 12:37
@Misafir Kullanıcı Siz nasıl insanlarsınız adamlar daha ne yapsın köprü yapsa yok sel geldi hastane olsa doktor yok zıkkım olsa kökü yokkk nankörler
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23665)
07 Mart 2018 Çarşamba 13:29
Kesinlikle yeterli bulmuyorum deyismeli yeni kadro kurulmali
Beğendim (14) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25962)
12 Mayıs 2018 Cumartesi 12:35
@Misafir Kullanıcı Senin de yeterli bulmamanla değişecekti kadro seni alsınlar yeni kadroya
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
29.07.2022
12:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`dan 2023 talimatı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 2023 talimatı
AK Parti, 2023 seçimleri için stratejileri 3 ana başlıkta topladı. 20 yıllık hafıza canlı tutulacak. Koalisyon dönemlerinin ödettiği acı bedel anlatılacak. Atılan adımlar, kararlar aktarılacak...
26.07.2022
10:24
Ahmet Davutoğlu ile Ali Babacan birbirine girdi!
Ahmet Davutoğlu ile Ali Babacan birbirine girdi!
6'lı Masa'nın iki ortağı DEVA Partisi ile Gelecek Partisi arasında resmen savaş çıktı. Ali Babacan'ın 'Ahmet Davutoğlu 3'lü ittifak önerdi, partimiz oy birliğiyle reddetti' sözleri kavga çıkardı. Parti yöneticilerinin Ali Babacan'a yönelik 'adamlık' salvolarına Gelecek Partisi lideri Ahmet Davutoğlu da katıldı. Davutoğlu, Ali Babacan'a adeta ateş püskürdü.
22.07.2022
13:59
AK Parti`de seçim hazırlığı! Hedef gri alan
AK Parti'de seçim hazırlığı! Hedef gri alan
Eylül sonuna kadar milletvekilleri, bakanlar ve teşkilatlar, haftanın en az dört günü sahaya inerek, ilçeleri ve köyleri dolaşacak. Programlarda elde edilen veriler Erdoğan'a sunulacak.
19.05.2022
19:20
AK Parti Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı
AK Parti Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı
Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) ile ilgili açıklamasıyla gündeme gelen olan Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Grup Başkanvekili Cahit Özkan görevden alındı. Özkan'ın yerine Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Adalet Komisyonu Başkanı AK Parti Bartın Milletvekili Yılmaz Tunç'un getirilmesi bekleniyor.
07.02.2022
17:40
Metropoll Araştırma`dan bomba anket! `Erdoğan mı, rakibi mi?`
Metropoll Araştırma'dan bomba anket! 'Erdoğan mı, rakibi mi?'
Metropoll Araştırma'nın 'Türkiye'nin Nabzı Ocak 2022' çalışmasında 'Cumhurbaşkanlığı seçiminde Erdoğan'a mı yoksa onun karşısına çıkan rakiplerine mi oy verirsiniz?' sorusu soruldu. Prof. Dr. Özer Sencar, rakibin kimliğinin çok önemli olduğuna vurgu yaptı. İşte dikkat çeken sonuçlar...
05.01.2022
14:42
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
2022 Cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları ne kadar oldu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve milletvekillerinin maaşlarına 2022'de zam geldi. Yüzde 14.4 oranındaki zam sonrası işte Erdoğan ve vekiller ile emekli cumhurbaşkanı ve milletvekili maaşları...
21.12.2021
12:39
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Ali Babacan dolardaki düşüşün sebebini açıkladı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dövize endeksli mevduat sistemine geçiş açıklamasına muhalefet partisi liderlerinden ilk tepki Ali Babacan'dan geldi. Babacan 'Erdoğan konuştu, kur düştü' dedirtmek için döviz satıldığını iddia ederek gelecekte bunun borç olarak yansıyacağını söyledi.